Geld van geld maken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geld van geld maken

He,

Wat zouden jullie doen met duizend euro?

Ik zou proberen om daar tweeduizend euro van te maken. Maar hoe doe je dat?

Peace.

Leg het onder een kopieer apparaat

Comment

Hmm, ik d8 dat je emt die duizend euro schoene ging kopen?

Comment

Sorry hoor.. Maar ik mag van mijn moeders moeder, niet meer met jou praten..

Comment

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
            Had eerder verwacht dat jij zou zeggen: kun je mooi n taxi mee nemen naar Amsterdam, als de trein niet meer rijd...

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
              Sorry hoor.. Maar ik mag van mijn moeders moeder, niet meer met jou praten..
              Hahahaha prachtig

Comment

Serieus, niks is mooier om geld te verdienen. Als je nou veel geld hebt zou het slim zijn om daar zelf veel geld van te maken, dus investeren in iets legaals of illegaals.

Mijn vraag aan jullie is wat jullie zouden doen? Op wat voor manier verdubbel jij je geld?

Comment

Originally posted by Mindgamer View Post

Serieus, niks is mooier om geld te verdienen. Als je nou veel geld hebt zou het slim zijn om daar zelf veel geld van te maken, dus investeren in iets legaals of illegaals.

Mijn vraag aan jullie is wat jullie zouden doen? Op wat voor manier verdubbel jij je geld?
                  Ja maar wat is 1000 euro? Daar kan je tog niet echt mee investeren of wel?

Comment

Nou ik zal het 1 keer proberen... Mn geld verdubbelt zich niet, ik geef het uit... Iets illegaals, tuurlijk zou ik zo op n open site zetten.. pfff effe nadenken joh... En ik werk (soms) voor mn geld... Sparen heeft met de huidige rente, zin als: ik 250jaar word... Investeren doe ik niet meer, ben al eens op mn smoel gegaan daarmee... Blijft over: ik neem jouw €1000 en ga met de rest van onze leden hier stappen..... Geldprobleem opgelost, want jij weet er toch geen raad mee... Whaaahahaha...

Comment

Parabel van de dode ezel
                      Op een dag verhuist de kleine Wouter naar de provincie en koopt bij een oude boer een ezel voor 100 Gulden.
                      De boer moet de ezel de dag erop bij Wouter thuis brengen.

Maar die bewuste voormiddag:
                      'Sorry jongen, maar ik heb slecht nieuws : mijn ezel lag deze ochtend dood toen ik hem wilde voederen.'

'Wel dan, geef me gewoon mijn 100 gulden terug.'
                      'Maar dat kan ik niet. Ik heb alles al uitgegeven '
                      'Wel goed dan, breng me dan toch die ezel maar.'
                      'En wat ga je er wel mee doen, dan ?'
                      'Wel, ik ga hem als prijs verloten in een tombola.'
                      'Maar je kunt toch geen dode ezel verloten !'
                      'Zeker weten van wèl !! Ik zal gewoon aan niemand zeggen dat ie dood is.'

Daarop bedenkt de boer dat het eigenlijk zijn probleem niet is, en vindt dat hij het voorstel van de jongen niet moet afkeuren.
                      En hij levert dus de dode ezel af bij de kleine Wouter.

Eén maand later loopt de boer nog eens bij de kleine Wouter langs :
                      'En, jongen, hoe is het nu met mijn dode ezel afgelopen ?'
                      'Wel, zoals ik je al zei : ik heb hem verloot. Ik heb in het totaal 500 Tombolabiljetten van 2 gulden per stuk verkocht, en uiteindelijk een winst behaald van 898 gulden !'
                      'En is er dan niemand geweest die geprotesteerd heeft ?'
                      'Alleen maar de winnaar. Maar ik heb hem onmiddellijk zijn 2 gulden terug gegeven, en klaar was kees !'

Epiloog:

Ondertussen zijn de jaren voorbijgegaan.
                      Wouter is groot geworden en is nu minister van financiën in Nederland!!!

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

mmm, dan ga ik dure horloges kopen voor de moeilijkere tijden later

Comment

posrt same timed lelyke mindgamer
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

die van jou is net eerder

anyways horlogesverliezen ook hun waarde zijn weinig dingen die hun waarde behouden. je moet goed kunnen handelen investeren in dingen goedkoop opkopen duurder verkopen.. beetje een supermarkt spelletje

Comment

Originally posted by Mindgamer View Post
                              mmm, dan ga ik dure horloges kopen voor de moeilijkere tijden later
                              probeer deze eens:
                              COLLECTION | URWERK

je zal wel 130x je startkapitaal nodig hebben voor eentje maar ze verliezen hun waarde niet zo snel
                              Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X