Geloof jij in een ban voor mindgamert?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Ik vind iemand met jou gedachtengang en hoe je tegen dingen aankijkt erg labiel. Wanneer er bij jou thuis heroine zou liggen is de drempel om dit te nemen in jou situatie zo genomen, en ik kan je verzekeren dat je dan echt niet meer kan praten over een trip die iedereen meegemaakt moet hebben.
    Ga je nou gewoon meer in je sport verdiepen mocht je dat interesseren en distangieer je van drugs die je geestelijk kapot maken.
    Je mag dat labiel noemen...

Nee, ik hoef geen heroïne. Is troep. Ik weet teveel van van smack.

Ik verdiep me heel erg in een slank lichaam. Iets wat ik kan bereiken, maar moeilijk kan vasthouden, waardoor ik veel aan het diëten ben in plaats van aankomen in spiermassa.

Comment

ahww waarm is ghb nou weer slecht dan. ga het alsnog toch een keer testen daar niet van

Comment

Originally posted by Mindgamer View Post
        Je mag dat labiel noemen...

Nee, ik hoef geen heroïne. Is troep. Ik weet teveel van van smack.

Ik verdiep me heel erg in een slank lichaam. Iets wat ik kan bereiken, maar moeilijk kan vasthouden, waardoor ik veel aan het diëten ben in plaats van aankomen in spiermassa.
        Je kunt ook zodanig boven onderhoud eten dat het net genoeg is om spiermassa op te bouwen maar zo goed als geen vet met zich meebrengt.

Comment

Nu snap ik wel waarom hij dus geen tot weinig resultaten boekt

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Je kunt ook zodanig boven onderhoud eten dat het net genoeg is om spiermassa op te bouwen maar zo goed als geen vet met zich meebrengt.
            Klopt. Dit ga ik dus na mijn cut doen. Ik weet eindelijk hoe ik nu moet eten om gezond af te vallen en om langzaam aan te komen. Maar eerst ga ik mijn één maand oude vet verbranden, om weer op die 12% te raken.

Comment

Ik heb niet alles gevolgd van mindgamer maar gevoels matig lijkt het dat hij zoekende is. Hij weet niet pessies wat hij wil.
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by janieck spithoff View Post
                Ik vindt hem schijt irritant
                Vind hij misschien ook wel van jou. Wie ben jij dat je denkt zo'n topic over hem te kunnen openen? Je bent toch geen moderator ofzo? Laat hem gewoon met rust man. Vind het een beetje zwak eigenlijk. Alsof jij daar over gaat. Laat zoiets gewoon aan de mods over. Ik ben het er mee eens dat hij nog wel eens onzin wil posten enzo, maar dat geeft je nog niet het recht om indirect een ban voor hem te vragen. Als de mods het nodig vinden om hem te bannen lijkt het mij dat ze dat heel goed zelf kunnen regelen. Ben het verder eens met misterfit.
                Last edited by jordy; 27-12-2009, 23:50.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Denk dat Janieck dit ook maar voor de grap doet, maar ja.. Alsnog niet echt nodig
                  Groeten

Comment

Originally posted by jordy View Post
                    Vind hij misschien ook wel van jou. Wie ben jij dat je denkt zo'n topic over hem te kunnen openen? Je bent toch geen moderator ofzo? Laat hem gewoon met rust man. Vind het een beetje zwak eigenlijk. Alsof jij daar over gaat. Laat zoiets gewoon aan de mods over. Ik ben het er mee eens dat hij nog wel eens onzin wil posten enzo, maar dat geeft je nog niet het recht om indirect een ban voor hem te vragen. Als de mods het nodig vinden om hem te bannen lijkt het mij dat ze dat heel goed zelf kunnen regelen. Ben het verder eens met misterfit.
                    Bij het voetbal mag je ook niet iemand een kaart aannaaien

Comment

ja iedereen die iets zegt wat 'ons' niet aanstaat moet gebanned worden. djeezes zeg, bleiters.
                      Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Censuur

Comment

Daar gaat het niet om. Ik vind dat mindgamer gebanned moet worden. Nu speelt iedereen wel de lieverdje hier maar jullie hebben geen idee dat jullie jezelf voor de gek houden. Het is overduidelijk dat mindgamer niet serieus is en "teveel" post wat niks met dit sport te maken heeft.

In andere woorden: mindgamer is een normaal iemand die zich kapot lacht om jullie reacties die jullie in zijn belachelijke topics plaatsen. Think smart and always think twice.

Jullie houden jezelf voor de gek. God..

Comment

Wat een kuttopic. Ben zelfs geneigd de TS een ban te geven van een week om hem dit soort zaken af te leren. De bans op dit board die worden gegeven, worden vanuit de boardleiding gegeven. De members hebben hier nul stem in. Het is geen democratie.

Als iemand echt problemen heeft met iemand, mag je dit per pm aan een van ons melden. Dit soort onzin echter in een topic gooien zonder verdere aanleiding, anders dan dat jij wat topics leest die je toch niet interessant vindt...

Gesloten.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X