Bodybuilding dvd's

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bodybuilding dvd's

10 € / stuk ex verzendkosten
    Ik ben in het bezit van diverse soorten
    trainingen/films van bekende bodybuilders zoals;
    -Jay Cutler - A Cut Above
    -Arnold.Classic.2003
    -Günther.Schlierkamp.Rock.Hard (2cd)
    -Kevin.Levrone.-.M3.
    -Kevin.Levrone.Full.Blown.
    -Lee.Haneys.Mr.Olympia.workout.
    -Markus Ruhl - XXXL
    -Repetrope.1998.NPC.Nationals.Pump.
    Room.Part.3.Heavyweights.&.Super.Heavyweight
    -Repetrope.1998.Mens.Pump.Room.Dave
    -Repetrope.The.Dave.&.Tommy.workout
    -Ronnie Coleman - The Unbelievable
    -Ronnie Coleman traning
    -Flex Wheeler Training Special
    -Lee Priest - Blond Mythe
    -Lee Priest - Another Blonde Mythe
    -Arnold Schwarzenegger - Pumping Iron
    -Thug Workout - Fitness From the Streets
    En veel andere Mr.O's

Mail maar als je interesse hebt.
    [email protected]

Of je download ze gwoon via Emule. Waarom ervoor betalen als je ze kan downloade3n. Bovendien zijn dat rips en geen dvd's, want sommige films bestaan geen dvd's. Internet is om zaken te delen en niet om zaken te downloaden en dan te verkopen! Das strafbaar!

Grtz

Comment

dat downloaden is net zo strafbaar hoor Riki

Ik vind het wel kunnen. als ik zelf al die zooi op moet zoeken, ben ik ook lang bezig en sommige kan ik niet eens vinden, als je ze dan geleverd kan krijgen voor 10 euro, vind ik niet verkeerd.

Comment

daag riki

jack

Comment

Je hebt je eigen aangemeld zie ik.... en van een hoop van die films zijn er echt wel dvd's zeker de nieuwste van de pro's
          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

idd

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (red @ Jan. 07 2004,12:40)]Je hebt je eigen aangemeld zie ik.... en van een hoop van die films zijn er echt wel dvd's zeker de nieuwste van de pro's  
              Maar heel weinig en hij heeft ze gewoon van Emule geplukt, maar goed als jullie er liever voor betalen, kwaliteit van sommige rips is slecht. Anyhows voor al degene die willen weten welke dvd's er zijn:

www.gmv.com.au

Ik vind het gewoon afzetterij, maar goed kinders jullie zijn oud en wijs genoeg.

Cheers

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Riki @ Jan. 07 2004,13:41)]Maar heel weinig en hij heeft ze gewoon van Emule geplukt, maar goed als jullie er liever voor betalen, kwaliteit van sommige rips is slecht.

Ik vind het gewoon afzetterij, maar goed kinders jullie zijn oud en wijs genoeg.
                Ten 1e heb ik ze niet van emule geplukt weet niet eens wat het is
                Ten 2e er zijn veel meer
                Ten 3e Als je vindt dat mensen oud en wijs genoeg zijn bemoei je dan met je eigen zaken.
                Ik stel niemand verplicht om iets van me te kopen o.i.d.

Comment

jerry jerry jerry !!!!
                  lady's and jentlemans it's the jerry spinger show
                  ik zou eigelijk ook wel s een training van 1 van de big O's wille zien.
                  you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Comment

Ik had kenmasters aangeraden hier aan te melden omdat ik dacht dat er wel meer mensen in geintereseerd zouden zijn want om nou 32 of meer euro te betalen voor een dvd vind ik een beetje overdreven en dit is nog te doen

btw. als je er veel verkoopt denk dan ff aan me bij de volgende bestelling
                    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Komt dik in orde

Comment

Comment

En traint Kenmasters ook of verkoopt hij enkel dvd, anders zou ik zeggen stel je even voor in het voorziene topic zo weet iedereen wie je bent. Zit er niks mee in dat je iets wil verkopen maar het is en blijft een bb forum en geen e bay.

grtz
                          stil growing

Comment

Zijn ze allemaal van dvd kwaliteit??
                            eat eat eat and look like a freak!

Comment

Er zitten een paar bij waarvan de kwaliteit niet op een dvd lijkt, maar die zijn ook met de handcamera opgenomen..gewoon amateuristisch maar zeker waard om een bodybuilder aan het werk te zien...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X