Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Van de auteur van "Gomorra" ( je weet wel die film... ).
Ijzersterk boek van de filosoof, het staat mij zeer aan. Hij zet je aan het denken: zijn aanklacht tegen de corruptie is niet alleen geldig voor zijn Italië.
Als je van filosofie houdt, dan moet je is wat van Fernando Savater lezen, hij schrijft uitermate goed: Fernando Savater - Wikipedia
@DSO, lees je veel fantasy? Heb Eragon gelezen, was zeer vermakelijk. Wat ik zeker kan aanraden in fantasy: De kronieken van Belgarion van David Eddings. En als je echt onbeschrijfelijke fantasy wilt hebben dan raad ik je aan om 'het Rad des Tijds' te gaan lezen van Rober Jordan. Dat zijn veel boeken en de schrijver is ondertussen overleden, maar iemand gaat ermee verder, dus je hoeft niet bang te zijn dat er geen einde is.
Wat ik nu aan het lezen ben: Assassin's apprentice van Robin Hobb, ook een heerlijke fantasy serie.
Als je van filosofie houdt, dan moet je is wat van Fernando Savater lezen, hij schrijft uitermate goed: Fernando Savater - Wikipedia
@DSO, lees je veel fantasy? Heb Eragon gelezen, was zeer vermakelijk. Wat ik zeker kan aanraden in fantasy: De kronieken van Belgarion van David Eddings. En als je echt onbeschrijfelijke fantasy wilt hebben dan raad ik je aan om 'het Rad des Tijds' te gaan lezen van Rober Jordan. Dat zijn veel boeken en de schrijver is ondertussen overleden, maar iemand gaat ermee verder, dus je hoeft niet bang te zijn dat er geen einde is.
Wat ik nu aan het lezen ben: Assassin's apprentice van Robin Hobb, ook een heerlijke fantasy serie.
Ik heb alle negen (zijn het er negen?) uit de serie van Hobb gelezen, fantastisch.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Ja, er zijn meerdere series uitgekomen, ik heb ze alleen niet allemaal gelezen! Ik weet in ieder geval dat Assassins Apprentice de moeite waars is weet je misschien hoe de serie heet?
Ja, er zijn meerdere series uitgekomen, ik heb ze alleen niet allemaal gelezen! Ik weet in ieder geval dat Assassins Apprentice de moeite waars is weet je misschien hoe de serie heet?
Pfff je had de Farseer Trilogoy, de Living Ships trilogy en The Tawny Man trilogy, uit mijn hoofd gezegd.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Ja ik lees echt heel veel fantasy. Ben er dol op! Ben nu met de Dwergen bezig van markus Heitz en wil daarna eerst de donkere tijd gaan lezen die ook van zijn hand is. Hopelijk is rond de tijd dat ik die 2 series uit heb het laatste deel van de Erfgoed reeks eindelijk te koop zodat ik me daar op kan gaan storten
Ik zal zeker ff wat googlen op Robert Jordan. Ben benieuwd of die ook zo goed is als jij zegt!
Pfff je had de Farseer Trilogoy, de Living Ships trilogy en The Tawny Man trilogy, uit mijn hoofd gezegd.
Ja, die farseer trilogy bedoel ik met assasisns, apprentice, is volgens mij het eerste boek ervan. Maat van mij heeft ze allemaal gelezen en die was er ook erg tevreden over^^
Het rad des tijds is zeker een aanrader DSO! Denk dat je het eerste boek zo uit hebt!
Ik ben net even op zoek geweest naar de dwergen in audio-book, maar die zijn er helaas alleen in het Duits, zo goed kan ik dat helaas niet. Naja, als ik nog is geld heb, dan ga ik het zeker kopen.
Heb zo vaak geprobeerd n boek te lezen, maar lukt nooit.. Kom niet verder dan n paar pagina,s.. Kan mij niet inleven. Ik lees hele stukken niet, net als n studie... Kom ik aan het eind van n boek weet ik wat de inhoud is en waar het over gaat, maar heb geen verhaal.. Wel jammer, zou best willen
Heb zo vaak geprobeerd n boek te lezen, maar lukt nooit.. Kom niet verder dan n paar pagina,s.. Kan mij niet inleven. Ik lees hele stukken niet, net als n studie... Kom ik aan het eind van n boek weet ik wat de inhoud is en waar het over gaat, maar heb geen verhaal.. Wel jammer, zou best willen
Dat had ik precies met boeken van Willem Elschot, Lijmen/Het Been/Kaas.
Heb ze wel gelezen maar kan echt niet goed vertellen waar het over gaat en wat de essentie van het verhaal is.
Ik kan me ook echt niet focussen op een boek.
Burn the fat, feed the muscle echter, boeide me heel erg.
Last ik dan ook zo weg.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Food politics van Marion Nestlé (niet de Nestlé van de chocolademeuk). Mevrouw beschrijft hoe de voedingsindustrie een dikke vinger in de pap heeft bij de Amerikaanse overheid en in de voedingsrichtlijnen en dergelijke. Zeker een aanrader.
En ook aan het lezen:
The Omnivore's dilemma van Michael Pollan. Over ons voedsel, waar dat vandaan komt, waarom we niet meer weten wat we eten, et cetera. Ook zeker een aanrader.
Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment