Ik houd van:

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Iguana View Post
    Opletten waar die kinderen het huis in lopen, en tijdens hun schooltijd mama palen dan maak je me trots!
    Whahahahahahahaha geweldig!

Comment

• Klaag dat: ik zondag van 13.00 uur tot 20.00 uur moet werken als beveiliger en van 22.00 uur tot 07.00 uur stage moet lopen bij de politie, dus dat wordt 20 uur geen slaap ofzo..

Edit: oh dit is het ik houd van: topic lol......

Ik houd van, de aankomende vakantie naar indonesie voor 4 weken, om vervolgens daar naar de sportschool/health center te gaan en daar zogenaamde 'contacten' opdoe
      Last edited by gain is pain; 11-11-2011, 21:17.
      Make it happen, shock everyone!

Comment

• Ijsblok, jij milfhunter

Ik houd van mijn nieuwe werk, ik vind het heerlijk. Beetje ritme in mijn week, superleuke collega's, eindelijk eens ècht weekend.
        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

• Originally posted by ReaLKoYu View Post
          ik denk dat patricia wel van stout speelgoed houd, handboeien misschien???
          Subtiele suggesties zijn grappig, het zo verwoorden minder...
          Train hard or go hormone

Comment

• Iedereen die een berichtje gestuurd heeft in het klaag topic:
            Ik heb een heerlijke training er op zitten onze sportschool was gewoon van 12.00 tot 17.00 open en morgen het zelfde.

Heerlijk getraind! was lekker rustig en de nieuwe apparaten staan er van x-force!
            dit zijn apparaten waar je de excentrische contractie gewoon 40kg meer krijgt dus super voor spiergroei!!!!
            Calisthenics / Street workout

Comment

• Damn dit is beter dan p0rn

Omega Seamaster Planet Ocean Watch Collection Wet T-Shirt Contest - YouTube

Comment

• Ik hou van mijn nieuwe voorraad vakantie-uren die ik nu weer verspreid over het jaar mag opnemen.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

• Ik houd van mijn Nuon E-manager. Kan vanuit mijn luie stoel via mijn iPad of iPhone het licht uitdoen, tv aanzetten. En ik houd ook van mijn Quooker, alleen jammer dat die geen volautomatische brengfunctie heeft. Ff man pingen dat ik zin heb in thee. Oja ik houd ook van mijn man!

Comment

• Ik houd van mijn 6000ste post

Comment

• Originally posted by WanabieBodybuilder
                      Gratz!

Ik houd van wintersport, nog 48 dagen aftellen als een klein kind dat zin in sinterklaas heeft
                      net terug, hele leuke week gehad, man o man wat was er veel sneeuw.
                      jij alvast veel plezier!

Comment

• ik hou van mijn cut die eraan komt, jummie.

Comment

• ik hou van mooie vrouwen
                          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

• Ik hou van een goede sportmassage. Ben net terug van een uur massage waarbij al m'n stijve spieren weer wat soepeler gemaakt zijn.
                            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Originally posted by WanabieBodybuilder
                              Gesnowboard? Waar zat je dan? Er zijn complete dorpen ingesneeuwd las ik op telegraaf. Gelukkig zat jij daar niet zo te horen
                              Ik zat in Frankrijk @ Vallendry daar lag maar 4 meter dus viel mee
                              hoogste gebied was de hele week al afgesloten maar werd steeds meer (niet gek als er nog 1 meter bij komt) lawine gevaar 5/5 dus de zwarte vlag hing.

Oowhja ik snowboard het liefst en dat dus ook gedaan.

Comment

• Ik hou van de positieve effecten van koffie. Zeker op dit tijdstip...beuh
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X