Originally posted by Fitness-maniak
View Post
Ik houd van:
Collapse
X
-
Ik houd van...
Heel lang geleden had ik eens een pc samengesteld met toentertijd het nieuwste van het nieuwste. Een AM2 moederbord, 2gig ram e.d. maar sinds dag 1 altijd problemen mee gehad. In de loop der jaren regelmatig alles uit elkaar gehaald en kon nooit achterhalen wat er fout was. Steeds de hardware na lopen en ook software matig regelmatig overnieuw beginnen om de pc na een paar maanden weer in elkaar te zien storten.
Nu is me pa er mee bezig, want ik ben het gewoon zat. En als ik iets zat ben is het beter te stoppen eer alles kort en klein gemept wordt vanwege alle irritaties en frustraties.
Het is zo dat me pa per ongeluk er achter is gekomen wat er fout zit. Me hightower kast is het probleem. Die zorgt steeds dat er kortsluitingen ontstaan omdat het slecht geïsoleerd/geaard is met als gevolg elektrische kortsluitingen her en der. Nu zit alles in een midi tower en het werkt gewoon allemaal weer. Me pa heeft een hoop reserve onderdelen liggen en upgrade meteen het 1 en ander van me hardware no charge. 2 HD's van 120gr + 1 van 40gb wordt omgeruild met 1 nieuwe HD van 500gb. Me Athlon 2800+ processor wordt nu een pentium quadcore met elke core 3,2ghz. 2gb ram wordt nu 4gb. En zo zijn er nog wat kleine dingetjes. Ik heb dus binnenkort me pc weer werkend terug en kan dan lekker gaan gamen. Stuk beter dan op deze oude laptop die na een half uur al begint te zeiken dat het virtueel geheugen op is.
Comment
-
Ik houd van mijn nieuwe wok en mijn nieuwe braadpan.
Tip aan de thuiswonende onder ons....lekker thuis blijven wonen....die fucking pannen zijn rete duur.€ 150,- voor een wok en € 75,- voor een braadpan.... zijn geen grappen.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment