Originally posted by Iguana
View Post
Ik houd van:
Collapse
X
-
Klaag dat: ik zondag van 13.00 uur tot 20.00 uur moet werken als beveiliger en van 22.00 uur tot 07.00 uur stage moet lopen bij de politie, dus dat wordt 20 uur geen slaap ofzo..
Edit: oh dit is het ik houd van: topic lol......
Ik houd van, de aankomende vakantie naar indonesie voor 4 weken, om vervolgens daar naar de sportschool/health center te gaan en daar zogenaamde 'contacten' opdoeLast edited by gain is pain; 11-11-2011, 21:17.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Iedereen die een berichtje gestuurd heeft in het klaag topic:
Ik heb een heerlijke training er op zitten onze sportschool was gewoon van 12.00 tot 17.00 open en morgen het zelfde.
Heerlijk getraind! was lekker rustig en de nieuwe apparaten staan er van x-force!
dit zijn apparaten waar je de excentrische contractie gewoon 40kg meer krijgt dus super voor spiergroei!!!!Calisthenics / Street workout
Comment
-
Damn dit is beter dan p0rn
Omega Seamaster Planet Ocean Watch Collection Wet T-Shirt Contest - YouTube
Comment
-
Ik houd van mijn Nuon E-manager. Kan vanuit mijn luie stoel via mijn iPad of iPhone het licht uitdoen, tv aanzetten. En ik houd ook van mijn Quooker, alleen jammer dat die geen volautomatische brengfunctie heeft. Ff man pingen dat ik zin heb in thee. Oja ik houd ook van mijn man!
Comment
-
Originally posted by WanabieBodybuilderGratz!
Ik houd van wintersport, nog 48 dagen aftellen als een klein kind dat zin in sinterklaas heeft
jij alvast veel plezier!Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by WanabieBodybuilderGesnowboard? Waar zat je dan? Er zijn complete dorpen ingesneeuwd las ik op telegraaf. Gelukkig zat jij daar niet zo te horen
hoogste gebied was de hele week al afgesloten maar werd steeds meer (niet gek als er nog 1 meter bij komt) lawine gevaar 5/5 dus de zwarte vlag hing.
Oowhja ik snowboard het liefst en dat dus ook gedaan.Calisthenics / Street workout
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
5 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment