Mooiboy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Net over het randje Osterich.
    Last edited by GeneralIx; 27-01-2010, 15:17.
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Zo lelijk is ze niet, en hij vind haar leuk, so what's the fucking problem

Comment

• Het gaat mij iig om het gevoel en niemand is perfect, ik zelf al helemaal niet.
        Zij heeft teminste karakter en respect, dat kan ik helaas van veel mensen niet zeggen. Zou ik daarom bij haar blijven, zeker weten iig, een super mooi wijf zonder karakter en respect tip het never nooit niet aan haar. Ik vind haar trouwens wel knap op haar manier.
        Last edited by GeneralIx; 27-01-2010, 15:21.

Comment

• Edit.
          Last edited by GeneralIx; 27-01-2010, 15:19.

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
            Het gaat mij iig om het gevoel en niemand is perfect, ik zelf al helemaal niet.
            Zij heeft teminste karakter en respect, dat kan ik helaas van veel mensen niet zeggen. Zou ik daarom bij haar blijven, zeker weten iig, een super mooi wijf zonder karakter en respect tip het never nooit niet aan haar. Ik vind haar trouwens wel knap op haar manier.
            Trek je eigen niet aan wat anderen zeggen, het gaat tenslotte om jou en niet wat anderen ervan vinden, daarom snap ik eigenlijk ook niet waarom jij je heb laten overhalen om die foto te posten........zolang jij je er fijn bij voelt moet je er gewoon voor gaan
            Last edited by GeneralIx; 27-01-2010, 15:20.
            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
            There is no failure except in no longer trying

Comment

• Edit.
              Last edited by GeneralIx; 27-01-2010, 15:21.
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Osterrich, nu ga je echt te ver

Mohammed had misschien die foto niet moeten posten, maar dit slaat werkelijk nergens op

Comment

• Originally posted by janieck spithoff View Post
                  Zo lelijk is ze niet, en hij vind haar leuk, so what's the fucking problem

Hij kan beter dan dit joh.
                  Veel beter.

Het is alsof je tijdens een bulkkuur zegt: ik ga effe een paar dagen cutten en cardio doen want mm BF is te hoog.
                  Het klopt ergens niet.....…....

Comment

• Originally posted by janieck spithoff View Post
                    Osterrich, nu ga je echt te ver

Mohammed had misschien die foto niet moeten posten, maar dit slaat werkelijk nergens op
                    Doe nou niet alsof er een etische code of een moraal geldt in dit topic.

Comment

• Ik zou flink woest worden als er iemand zo over mijn meisje zou praten. Daar in tegen zou ik never nooit een foto posten

Comment

• Goed even wat opgeschoond en opgeruimd. Gaarne eenieder in zijn waarde laten.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Ondanks het misschien niet zo handig was om het te plaatsen leuk meisje hoor nix mis mee.
                          Last edited by GeneralIx; 27-01-2010, 16:00.
                          Mind is everything.

Comment

• Ook edit. Was einde verhaal, en daarmee basta.
                            Last edited by GeneralIx; 27-01-2010, 16:01.
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

• Vind niet dat je zomaar iemands foto, op internet kan of zelfs mag plaatsen..
                              Deze vrouw/dame/meisje is schooljuffrouw? Zal ze het helemaal niet waarderen denk ik..
                              Ja, natuurlijk krijg je nu vreemde reacties..
                              Ik zou die foto laten weghalen, voor ze erachter komt..
                              Wat ik of n ander van haar vind, is totaal niet belangrijk. Jij moet er mee omgaan..
                              En ik ben de enige echte Mooiboy....

Comment

• idd zou hem laten weghalen, slaat nergens op om ongevraagd van iemand die je lief hebt een foto op internet te plaatsen.
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X