Mooiboy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Idd....Beetje respect voor de vrouw graag
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

Originally posted by Ashley View Post
      No offense m8.....met alleen pics red je het, tegenwoordig willen vrouwen ook een vent met hersens, veel geld, het liefst moeten ze ook nog langer zijn dan 1.80 m betrouwbaar, eerlijk, spontaan geen kinderen bla bla bla bla

Ik las laatst over een onderzoek onder vrouwen die lid waren van een datingsite, dat wanneer een man 10 cm korter was dan de ideale lengte (volgens de vrouw) dat hij 1,5 keer zoveel moest verdienen om dat te compenseren (gehaald uit gedrag, dus niet ui een vragenlijst of zo) .
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
        Ik las laatst over een onderzoek onder vrouwen die lid waren van een datingsite, dat wanneer een man 10 cm korter was dan de ideale lengte (volgens de vrouw) dat hij 1,5 keer zoveel moest verdienen om dat te compenseren (gehaald uit gedrag, dus niet ui een vragenlijst of zo) .
        Kleine mannen zijn nou eenmaal minder in trek dan grote mannen.....helaas maar waar.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik las laatst over een onderzoek onder vrouwen die lid waren van een datingsite
          Damned jij ook al lid van relatieplanet

Ja ja die ken ik........Vriend van mij zit aan de anabolen daarom heb ik een vraag ghhehe
          We like it

Comment

Daarom hoef ik er geen meer, de meeste kijken wel naar wat je bezit.. En lopen daarom met je mee.. Ik heb n vriendin gehad die was 27, omdat ik zo,n leuke vent ben van 52? Welnee ze viel op wat ik dagelijks aan haar kon besteden.. N vrij dure temeier dus... Ze keek rond in huis en vroeg direct hoeveel geld ik wel had en wat ik verdiende whaahahaha... Ik zei haar, ik verdien altijd meer dan ik daadwerkelijk krijg...

Comment

Als we het dan tog over mooie auto's hebben:P

Hiermee moet het wel lukken:P

Comment

Kleine mannen zijn nou eenmaal minder in trek dan grote mannen.....helaas maar waar.

160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

@onderhandelen: ja waar denk je anders dat ik mijn vent heb opgeduikeld? Een nerd als ik kan dat niet in real life hoor.

@Mr007: Nais!
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Mr007 View Post
                    Als we het dan tog over mooie auto's hebben:P

Hiermee moet het wel lukken:P

Ja ook al ben je 1.50 m.....dat is een babecatcher

Comment

Ja ook al ben je 1.50 m.....dat is een babecatcher
                      Jup. En dan de vent eruit mieteren en wegrijden.

Comment

@onderhandelen: ja waar denk je anders dat ik mijn vent heb opgeduikeld? Een nerd als ik kan dat niet in real life hoor.
                        06 54773322.....call me so we can talk about it
                        We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                          Wat een eisen heren!

Geen materialistisch wijf, mooi karretje ed :S
                          Oh ik vind dat niet te veel geëisd. Ik wil geen vrouw om een keer te neuken, maar voor een wat langere periode (of het goed gaat is natuurlijk altijd de vraag). Dan heb ik geen vrouw nodig die niet van mij houdt en alleen mijn bezit wil.

Maar ik ben een arme student, dus daar moet ik me geen zorgen overmaken.
                          Ik kan ook geen auto halen, dus lukt ook al niet.

Wat ik dus moet doen om een vrouw te scoren is:
                          Lelijk en dun of gespierd zijn. Naar een autodealer gaan en een vette wagen kopen. Volgens maak ik een foto, waar ik met mijn auto en goddelijk lichaam opsta en zet deze op een datingsite. Volgens reageren er veel dames, je kunt ze niet van je afslaan. Het wordt zelfs zo erg, dat ze met honderden tegelijk voor de deur staan. Je neemt één van de dames met je vette auto mee naar de kroeg, waarop ze zegt "oh wat heb je toch een mooi gespierd lichaam", je neemt haar dan weer mee na huis en de volgende dag trap je haar zo weer de deur uit.

Bedankt voor de tips jongens. Nou moet het gewoon lukken

Comment

Jup. En dan de vent eruit mieteren en wegrijden.

Misschien in het land der fabels

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                              06 54773322.....call me so we can talk about it
                              Oelewapper, kreeg de minnaar van bruce aan de lijn. Of ben jij dat?

Comment

Zie je het helmaal niet meer zitten dan kan je ook meedoen aan het programma ''take me out'' op rtl:P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X