Idd....Beetje respect voor de vrouw graag
Mooiboy
Collapse
X
-
Originally posted by Ashley View PostNo offense m8.....met alleen pics red je het, tegenwoordig willen vrouwen ook een vent met hersens, veel geld, het liefst moeten ze ook nog langer zijn dan 1.80 m betrouwbaar, eerlijk, spontaan geen kinderen bla bla bla bla
Ik las laatst over een onderzoek onder vrouwen die lid waren van een datingsite, dat wanneer een man 10 cm korter was dan de ideale lengte (volgens de vrouw) dat hij 1,5 keer zoveel moest verdienen om dat te compenseren (gehaald uit gedrag, dus niet ui een vragenlijst of zo) ."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostIk las laatst over een onderzoek onder vrouwen die lid waren van een datingsite, dat wanneer een man 10 cm korter was dan de ideale lengte (volgens de vrouw) dat hij 1,5 keer zoveel moest verdienen om dat te compenseren (gehaald uit gedrag, dus niet ui een vragenlijst of zo) .ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostIk las laatst over een onderzoek onder vrouwen die lid waren van een datingsite
Ja ja die ken ik........Vriend van mij zit aan de anabolen daarom heb ik een vraag ghhehe▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Daarom hoef ik er geen meer, de meeste kijken wel naar wat je bezit.. En lopen daarom met je mee.. Ik heb n vriendin gehad die was 27, omdat ik zo,n leuke vent ben van 52? Welnee ze viel op wat ik dagelijks aan haar kon besteden.. N vrij dure temeier dus... Ze keek rond in huis en vroeg direct hoeveel geld ik wel had en wat ik verdiende whaahahaha... Ik zei haar, ik verdien altijd meer dan ik daadwerkelijk krijg...
Comment
-
@onderhandelen: ja waar denk je anders dat ik mijn vent heb opgeduikeld? Een nerd als ik kan dat niet in real life hoor.
@Mr007: Nais!"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
-
Originally posted by onderhandelen View PostWat een eisen heren!
Geen materialistisch wijf, mooi karretje ed :S
Maar ik ben een arme student, dus daar moet ik me geen zorgen overmaken.
Ik kan ook geen auto halen, dus lukt ook al niet.
Wat ik dus moet doen om een vrouw te scoren is:
Lelijk en dun of gespierd zijn. Naar een autodealer gaan en een vette wagen kopen. Volgens maak ik een foto, waar ik met mijn auto en goddelijk lichaam opsta en zet deze op een datingsite. Volgens reageren er veel dames, je kunt ze niet van je afslaan. Het wordt zelfs zo erg, dat ze met honderden tegelijk voor de deur staan. Je neemt één van de dames met je vette auto mee naar de kroeg, waarop ze zegt "oh wat heb je toch een mooi gespierd lichaam", je neemt haar dan weer mee na huis en de volgende dag trap je haar zo weer de deur uit.
Bedankt voor de tips jongens. Nou moet het gewoon lukken
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...8 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-