Serieus ?
Mooiboy
Collapse
X
-
Originally posted by Knulletje View PostDaarom hoef ik er geen meer, de meeste kijken wel naar wat je bezit.. En lopen daarom met je mee.. Ik heb n vriendin gehad die was 27, omdat ik zo,n leuke vent ben van 52? Welnee ze viel op wat ik dagelijks aan haar kon besteden.. N vrij dure temeier dus... Ze keek rond in huis en vroeg direct hoeveel geld ik wel had en wat ik verdiende whaahahaha... Ik zei haar, ik verdien altijd meer dan ik daadwerkelijk krijg.... Heerlijk.
Originally posted by Mr007 View PostAls we het dan tog over mooie auto's hebben:P
Hiermee moet het wel lukken:P.
Originally posted by Misterfit View PostOh ik vind dat niet te veel geëisd. Ik wil geen vrouw om een keer te neuken, maar voor een wat langere periode (of het goed gaat is natuurlijk altijd de vraag). Dan heb ik geen vrouw nodig die niet van mij houdt en alleen mijn bezit wil.
Maar ik ben een arme student, dus daar moet ik me geen zorgen overmaken.
Ik kan ook geen auto halen, dus lukt ook al niet.
Wat ik dus moet doen om een vrouw te scoren is:
Lelijk en dun of gespierd zijn. Naar een autodealer gaan en een vette wagen kopen. Volgens maak ik een foto, waar ik met mijn auto en goddelijk lichaam opsta en zet deze op een datingsite. Volgens reageren er veel dames, je kunt ze niet van je afslaan. Het wordt zelfs zo erg, dat ze met honderden tegelijk voor de deur staan. Je neemt één van de dames met je vette auto mee naar de kroeg, waarop ze zegt "oh wat heb je toch een mooi gespierd lichaam", je neemt haar dan weer mee na huis en de volgende dag trap je haar zo weer de deur uit.
Bedankt voor de tips jongens. Nou moet het gewoon lukken.
Originally posted by Knulletje View PostFlink wijf die mij uit mn autootje zet.. Ze mag al blij zijn als ze er naar mag kijken, van afstand...Anders kwijlen ze toch maar op de lak, of maken je stoel plakkerig....
Originally posted by Osterich View PostShit. We hebben een insluiper.
Alles in codetaal vanaf nu en niets meer weggeven.
De adelaar is geland, ik herhaal: rauwe bruine anjer met dank aan Prins Bernhard en die geit achter je.
Originally posted by Janneke View Postgeld en macht is een aangename bijzaak, maar uiteindelijk draait het om de volgende 3 dingen:
- respect
- aandacht
- trouw zijn
Originally posted by LittleMofo View PostHeb nog geen reacties, mijn naam is daar luppie voor als jullie het willen zien ghehe.
Originally posted by bruce View Postdamn fokking krep jonges, onze pinda is pielekus lekkur inderdaad. en ik mn niet naar meeting om mn eigen vrouw. (te weinig tijd dr bij enzo) ben ik ff leip gweest.
volgende keer van de partei. dajjun t evuh weet
Originally posted by Knulletje View PostHehehe... Als je 18 bent, sla je er de ruiten mee uit het kozijn.. Bij 35, kun je er de ruiten alleen nog mee zemen.. Bij 50, moet je zoeken waar hij hangt.. Bij ouder, grijp je gewoon waar het nat word van de zeik... Ben je jong staat hij altijd in de weg, ben je ouder hangt het voornamelijk in de weg... En moet je oppassen dat je zak niet langer word dan je plassertje... Whaaaaaahahahaha.... Oeps, tering ik ben al 52... Hahahahaha.
Originally posted by LittleMofo View PostSerieus ?. (M.u.v. de mannen die al 20cm+ bezitten).
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
-
Originally posted by GeneralIx View PostGa bij een studentenvereniging. Goedkoper, en gegarandeerd succes.
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostErvaring mee? Zit je zelf op zo een vereniging?. Volgens mij lopen daar alleen sletten rond, heb ik zo het idee. Ontgroenings bullshit en het constant verplicht moeten komen en uitgaan vind ik ook niks..
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostErvaring mee? Zit je zelf op zo een vereniging?. Volgens mij lopen daar alleen sletten rond, heb ik zo het idee. Ontgroenings bullshit en het constant verplicht moeten komen en uitgaan vind ik ook niks.
Je idee klopt.
100%.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostErvaring mee. Zit zelf op zo'n vereniging. Zijn minder sletten dan wel. Mijn vereniging heeft geen ontgroening. Geen verplichte sociëteitsavonden. Dus al je bezwaren zijn niet van toepassing op mijn mooie vereniging.
Comment
-
Dit is de vereniging. En het is gewoon feesten, en als je wilt (en dat hoort er imo wel bij) bijdragen aan de vereniging middels commissies.
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-