Mooiboy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Comment

Originally posted by tums View Post

hahahahahahaha, ja, dit zijn ze.

Tjah waarom hun de wijven scoren is omdat veel (jonge)dames tegenwoordig poesjes-mannen willen. En dan heb ik het niet over een of andere trans-sexueel, maar gewoon over een jongen die onderhand meer make up op heeft als de dames zelf.

hahaha.. de 1e twee foto's zijn echt van die spiegelboys, die 3e is gewoon een mislukte bruiningscreme waar ze uiteindelijk veel spijt van hebben gekregen dat ze die gesmeerd hebben

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
        Ja alleen andere soort types.
        Soort zoekt soort.
        Mee eens, maar er zijn wel veel van die type meiden dan, want die gasten hebben altijd meiden, en iedere keer een ander. Zo ga je ook niet met meiden om trouwens vind ik. Ik praat ze niet goed iig, want vind het ook maar aandachttrekkers.
        Ik geloof trouwens ook bijna altijd jonge meiden.

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
          Mee eens, maar er zijn wel veel van die type meiden dan, want die gasten hebben altijd meiden, en iedere keer een ander. Zo ga je ook niet met meiden om trouwens vind ik. Ik praat ze niet goed iig, want vind het ook maar aandachttrekkers.
          Die zijn zo onzeker, daarom.

Comment

Verschrikkelijk die mannetjes. Ik zou echt in mijn broek pissen van het lachen als ik er daadwerkelijk zo eentje tegen zou komen.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Nou moet ik zeggen... de dames tegenwoordig van mijn leeftijd zijn ook niet echt heilig of te vertrouwen.
              Sterker nog, in mijn omgeving gaan eerder de dames vreemd of hebben de 1 na de ander dan kerels.
              Maarja veel mensen willen apart zijn met hun "eigen stijl" en hoe aparter ze eruit zien, hoe beter.

Comment

Oke ik zal wel oud en niet apart zijn dan lol.

Comment

Oke ik zal wel oud en niet apart zijn dan lol.
                  Dan ben ik samen met jou wel niet apart.

Ik vind trouwens ook dat je vrouwen (natuurlijk ook mannen) met respect moet behandelen en ze niet voor iets moet gaan gebruiken.

Kan ik echt boos om worden, tuig.

Aan de andere kant zijn vrouwen vaak wel erg naïef bezig.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                    Verschrikkelijk die mannetjes. Ik zou echt in mijn broek pissen van het lachen als ik er daadwerkelijk zo eentje tegen zou komen.
                    Dan is het maar goed dat wij elkaar niet ontmoeten de 30ste
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

hier in de gym lopen ze ook

Comment

een tattoo met moeder erin ofzo werkt ook toppie
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik denk persoonlijk dat ik met mijn hand ff snel door zijn haar heen ga en zijn gezicht onder de kraan houd om die bruine zooi eraf te wassen. Teminsta als ik zo'n figuur tegen kom in LEF

Comment

Een vrouw is ook n mens met gevoel, en ogen in haar kop.. Als jij onbeschoft bent en er bijloopt als n slons, zal je dat ook aantrekken.. Anders is het met n vrouw met enig fatsoen, die zal zeker letten op hoe jij je gedraagt to haar en in het algemeen, en hoe jij je kleed.. Als je n kleine misstap doet, ben je direct het contact al verloren.. Overdrijven hoef je echt niet, daar prikken ze direct doorheen.. Goed verzorgd zijn, jezelf zijn, fatsoen hebben, en respect hebben voor het andere geslacht. Daarmee heb je de helft al gewonnen...

Comment

Ik ben heel lief voor vrouwen. Serieus. Helaas wel vrijgezel (nog steeds)

Comment

Ik ben heel lief voor vrouwen. Serieus. Helaas wel vrijgezel (nog steeds)
                                Er is er altijd wel 1 die op je, of voor je valt... Maar man jij hebt je halve leven in de kroeg gezeten.. Daar vind je ze niet hoor...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X