Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Tjah waarom hun de wijven scoren is omdat veel (jonge)dames tegenwoordig poesjes-mannen willen. En dan heb ik het niet over een of andere trans-sexueel, maar gewoon over een jongen die onderhand meer make up op heeft als de dames zelf.
hahaha.. de 1e twee foto's zijn echt van die spiegelboys, die 3e is gewoon een mislukte bruiningscreme waar ze uiteindelijk veel spijt van hebben gekregen dat ze die gesmeerd hebben
Mee eens, maar er zijn wel veel van die type meiden dan, want die gasten hebben altijd meiden, en iedere keer een ander. Zo ga je ook niet met meiden om trouwens vind ik. Ik praat ze niet goed iig, want vind het ook maar aandachttrekkers.
Ik geloof trouwens ook bijna altijd jonge meiden.
Mee eens, maar er zijn wel veel van die type meiden dan, want die gasten hebben altijd meiden, en iedere keer een ander. Zo ga je ook niet met meiden om trouwens vind ik. Ik praat ze niet goed iig, want vind het ook maar aandachttrekkers. Ik geloof trouwens ook bijna altijd jonge meiden.
Mee eens, maar er zijn wel veel van die type meiden dan, want die gasten hebben altijd meiden, en iedere keer een ander. Zo ga je ook niet met meiden om trouwens vind ik. Ik praat ze niet goed iig, want vind het ook maar aandachttrekkers.
Ik geloof trouwens ook bijna altijd jonge meiden.
Nou moet ik zeggen... de dames tegenwoordig van mijn leeftijd zijn ook niet echt heilig of te vertrouwen.
Sterker nog, in mijn omgeving gaan eerder de dames vreemd of hebben de 1 na de ander dan kerels.
Maarja veel mensen willen apart zijn met hun "eigen stijl" en hoe aparter ze eruit zien, hoe beter.
Ik denk persoonlijk dat ik met mijn hand ff snel door zijn haar heen ga en zijn gezicht onder de kraan houd om die bruine zooi eraf te wassen. Teminsta als ik zo'n figuur tegen kom in LEF
Een vrouw is ook n mens met gevoel, en ogen in haar kop.. Als jij onbeschoft bent en er bijloopt als n slons, zal je dat ook aantrekken.. Anders is het met n vrouw met enig fatsoen, die zal zeker letten op hoe jij je gedraagt to haar en in het algemeen, en hoe jij je kleed.. Als je n kleine misstap doet, ben je direct het contact al verloren.. Overdrijven hoef je echt niet, daar prikken ze direct doorheen.. Goed verzorgd zijn, jezelf zijn, fatsoen hebben, en respect hebben voor het andere geslacht. Daarmee heb je de helft al gewonnen...
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment