Mooiboy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Pinada View Post
    Vrouwen kunnen onderling nog wel erger zijn dan kerels hoor. Believe you me .
    Hehehe Och het zijn ook mensen met gevoel, en ogen in hun kop he.. Vind het alleen wat zwak als ze niet willen bekennen, dat het ook maar mensen zijn.. Natuurlijk ga je eerst op n uiterlijk af, dat doe ik ook net als iedereen..

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
      Nee jongens ki zoek geen vrouw om alleen van bil te gaan, ik wil mijn pa opa maken.
      Dus eingelijk voor kids
      Wil niet zeggen hoor Mofo.. Maar zal moeilijk worden, zonder van bil te gaan.. Gewoon uitgaan, jezelf openstellen dan komt het echt wel.. Zijn ook zat vrouwen die alleen zijn hoor.. Die lopen niet met n bordje om hun nek, maar je komt er vanzelf 1 tegen.. Die jou ziet zitten, en andersom.. Juist als je er teveel mee bezig bent, word het niets...

Comment

• Lol hebmij net aangelmeld bij relatie planet

Comment

Lol hebmij net aangelmeld bij relatie planet
          Good Luck
          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Heb nog geen reacties, mijn naam is daar luppie voor als jullie het willen zien ghehe.

Comment

Heb nog geen reacties, mijn naam is daar luppie voor als jullie het willen zien ghehe.
              Zijt ge al full member?
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Nee en dat ga ik ook niet worden

Comment

Nee en dat ga ik ook niet worden
                  Dan kunt ge wel bijna niks doen, nie reageren en zo ...
                  "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Mailen tog wel ? Ik zag iig al een lekker wijfie die mij wel aan staat.

Comment

Mailen tog wel ? Ik zag iig al een lekker wijfie die mij wel aan staat.

haha luppie baas, misschien kan adon1s een date voor je regelen?
                      Groeten

Comment

• Daar trap ik niet meer in, en dat zal ook niet meer gebeuren lol.
                        Ik denk dat ik idd maar ga betalen want je kunt iig niets met een gratis membership

Comment

• Is dat 1 keer betalen of soort van abbo? en hvl kost dat?
                          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Beste Luppie,

Ik heb je oproep gelezen en ben geïnteresseerd om met jou in contact te komen!

Om te zien of jij ook interesse in mij hebt wacht ik op een berichtje van jou. Ik hoop snel wat van je te horen!

Groetjes,

Aadprostaat

Comment

Beste Luppie,

Ik heb je oproep gelezen en ben geïnteresseerd om met jou in contact te komen!

Om te zien of jij ook interesse in mij hebt wacht ik op een berichtje van jou. Ik hoop snel wat van je te horen!

Groetjes,

Aadprostaat
                              Klinkt goed, Aadprostaat. Ik zeg winaar!
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                                Klinkt goed, Aadprostaat. Ik zeg winaar!
                                Klinkt behoorlijk mannelijk of niet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X