Originally posted by Misterfit
View Post
Mooiboy
Collapse
X
-
Originally posted by Misterfit View PostOh god, nu probeert hij pinada te versieren, is tenminste gratis of niet
Originally posted by Simon87 View PostRegel ik voor je http://forum.bodynet.nl/attachments/algemeen/7788d1250361036-trainingsmeet-15-augustus-dordt-dscf0887.jpg
de foto dan
Comment
-
Originally posted by Simon87 View Post
Overigens is dit niet de foto van een training met Gen waar Mofo het over had. Maar beide trainingsessies zijn zeker niet van 2 jaar geleden, eerder een half jaar tot driekwart jaar geleden of zo."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
damn fokking krep jonges, onze pinda is pielekus lekkur inderdaad. en ik mn niet naar meeting om mn eigen vrouw. (te weinig tijd dr bij enzo) ben ik ff leip gweest.
volgende keer van de partei. dajjun t evuh weeteen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by LittleMofo View PostHet begint al te lopen maar verdikke mij ik moet betalen als ik contact wil.
Beste Luppie,
Ik heb je oproep gelezen en ben geïnteresseerd om met jou in contact te komen!
Om te zien of jij ook interesse in mij hebt wacht ik op een berichtje van jou. Ik hoop snel wat van je te horen!
Groetjes,
Chissa22
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Een mooie blonde met grote tieten▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by LittleMofo View PostHet begint al te lopen maar verdikke mij ik moet betalen als ik contact wil.
Beste Luppie,
Ik heb je oproep gelezen en ben geïnteresseerd om met jou in contact te komen!
Om te zien of jij ook interesse in mij hebt wacht ik op een berichtje van jou. Ik hoop snel wat van je te horen!
Groetjes,
Chissa22
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Een mooie blonde met grote tieten
Originally posted by Pinada View PostIk las laatst over een onderzoek onder vrouwen die lid waren van een datingsite, dat wanneer een man 10 cm korter was dan de ideale lengte (volgens de vrouw) dat hij 1,5 keer zoveel moest verdienen om dat te compenseren (gehaald uit gedrag, dus niet ui een vragenlijst of zo) .
@ Luppie: Als dat echt zo makkelijk gaat allemaal, denk ik dat ik me misschien ook maar eens ga inschrijven. :POwner of the Iron Playground.
Comment
-
Nog een Tiep LTMFO "Ask Loo" voor al uw relatiehulp op DBB
Originally posted by LooHet posten van foto's met ontbloot bovenlichaam op hyves en netlog - Loo's visie
De komst van "community-sites" zoals hyves en netlog brengen vele mogelijkheden met zich mee. De sites zijn ontworpen om je "netwerk" te onderhouden cq. uit te breiden. En dat is voor de hedendaagse player een gunstige ontwikkeling. Immers, je kunt vanachter je luie bureau-stoel al een hengeltje uitwerpen. Zeker de player die communicatief wat minder vaardig is kan van achter zijn pc alvast een solide basis leggen door communicatie via krabbel of p.b of whatever, het is in ieder geval een veilige manier van communiceren daar je alle rust en tijd hebt om over je tekst te brainstormen.
Anyway ik dwaal af; het posten van foto's met ontbloot bovenlichaam;
Met grote regelmaat kom ik profielen tegen waarin de eigenaar een of enkele (of heel veel) foto's heeft geplaatst waarin hij trots z'n lichaam showt. Het zijn vaak de welbekende foto's in de badkamer of in de woonkamer of whatever. De stoer kijkende (beginnende) bodybuilder spant z'n abs en vol trots worden de foto's op een profiel geplaatst. De bodybuilder speelt in zijn hoofd de reacties van de (vrouwelijke) bezoekers al af "wauw die heeft een goed lichaam, zo hey die traint hard, damn ik krijg een nat kutje van z'n fysiek, jeetje check die triceps/biceps/delts/pecs/ whatever".
Maar neem 1 ding van me aan, zo wordt er niet gedacht. Je zult "respect" krijgen van een enkeling, maar het overgrote merendeel ziet je gewoon als een patser, uitslover, wijsneus, en 9 vd 10 keer wordt zo'n fysiek ook niet gewaardeerd. De enigen die je fysiek waarderen zijn mede-sporters, de rest zal slechts "hatend" over je praten (al dan niet voortkomend uit jaloersie).
Voor degenen die show-foto's van hun fysiek op profielensites posten (wie de schoen past trekke hem aan); leef nou niet in de waanwereld dat het gewaardeerd wordt, want het overgrote merendeel zal je eerder de grond boren dan de hemel in prijzen.
Wil je toch je fysiek showen (en dat willen we stiekem allemaal), post dan vakantiefoto's of andere foto's waarin een ontbloot bovenlichaam in de context past. Zo komt het niet over als "wijsdoenerij" maar zo ziet iedereen toch hoe "opgepomt en ripped" () je wel niet bent.
Maar een foto van jezelf waarin je je biceps flext en een gevaarlijke look geeft wordt alleen op DBB gewaardeerd, daar buiten zelden.Last edited by onderhandelen; 18-01-2010, 22:58.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Originally posted by jordy View PostWaar wacht je op man. Ik zou het wel weten.
Wat is volgens vrouwen de ideale lengte dan? Waarom stellen vrouwen zoveel eisen? Wij mannen zijn daar veel makkelijker en oppervlakkiger in.
@ Luppie: Als dat echt zo makkelijk gaat allemaal, denk ik dat ik me misschien ook maar eens ga inschrijven. :P
Comment
-
Originally posted by jordy View Post@ Luppie: Als dat echt zo makkelijk gaat allemaal, denk ik dat ik me misschien ook maar eens ga inschrijven. :P
@ Revius.......zit al 1 uur vermakelijk te lezen erg hoog entertainende shit, die Loo▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...13 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-