Mooiboy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Misterfit View Post
    Oh god, nu probeert hij pinada te versieren, is tenminste gratis of niet
    Ik ben niet interessant... Ben niet blond en heb al helemaal geen grote tieten .
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Misterfit View Post
      Oh god, nu probeert hij pinada te versieren, is tenminste gratis of niet
      Nee hoor, ik kijk wel uit

Idd een hele knappert jah, ik had gelijk !!!

Comment

• Is dat Pinada? Getverpielekes, zeker niet verkeerd.. Maar pas op ze hengst je zo met n 90kilo barbell voor je kop... Whaaahahahaha....

Comment

• Heb nu wel wat meer vet dan op die foto maar thanks
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Simon87 View Post

Overigens is dit niet de foto van een training met Gen waar Mofo het over had. Maar beide trainingsessies zijn zeker niet van 2 jaar geleden, eerder een half jaar tot driekwart jaar geleden of zo.

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
              Is dat Pinada?
              Nee no way, zou ze wel willen
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it

Comment

• damn fokking krep jonges, onze pinda is pielekus lekkur inderdaad. en ik mn niet naar meeting om mn eigen vrouw. (te weinig tijd dr bij enzo) ben ik ff leip gweest.
                volgende keer van de partei. dajjun t evuh weet
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
                  Het begint al te lopen maar verdikke mij ik moet betalen als ik contact wil.
                  Beste Luppie,

Ik heb je oproep gelezen en ben geïnteresseerd om met jou in contact te komen!

Om te zien of jij ook interesse in mij hebt wacht ik op een berichtje van jou. Ik hoop snel wat van je te horen!

Groetjes,

Chissa22

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Een mooie blonde met grote tieten
                  Aight (goed) actief bezig m8
                  We like it

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                    Heb nu wel wat meer vet dan op die foto maar thanks
                    Nog meer pffff.

j/k
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
                      Het begint al te lopen maar verdikke mij ik moet betalen als ik contact wil.
                      Beste Luppie,

Ik heb je oproep gelezen en ben geïnteresseerd om met jou in contact te komen!

Om te zien of jij ook interesse in mij hebt wacht ik op een berichtje van jou. Ik hoop snel wat van je te horen!

Groetjes,

Chissa22

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Een mooie blonde met grote tieten
                      Waar wacht je op man. Ik zou het wel weten.

Originally posted by Pinada View Post
                      Ik las laatst over een onderzoek onder vrouwen die lid waren van een datingsite, dat wanneer een man 10 cm korter was dan de ideale lengte (volgens de vrouw) dat hij 1,5 keer zoveel moest verdienen om dat te compenseren (gehaald uit gedrag, dus niet ui een vragenlijst of zo) .
                      Wat is volgens vrouwen de ideale lengte dan? Waarom stellen vrouwen zoveel eisen? Wij mannen zijn daar veel makkelijker en oppervlakkiger in.

@ Luppie: Als dat echt zo makkelijk gaat allemaal, denk ik dat ik me misschien ook maar eens ga inschrijven. :P
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

• Nog een Tiep LTMFO "Ask Loo" voor al uw relatiehulp op DBB

Originally posted by Loo
                        Het posten van foto's met ontbloot bovenlichaam op hyves en netlog - Loo's visie

De komst van "community-sites" zoals hyves en netlog brengen vele mogelijkheden met zich mee. De sites zijn ontworpen om je "netwerk" te onderhouden cq. uit te breiden. En dat is voor de hedendaagse player een gunstige ontwikkeling. Immers, je kunt vanachter je luie bureau-stoel al een hengeltje uitwerpen. Zeker de player die communicatief wat minder vaardig is kan van achter zijn pc alvast een solide basis leggen door communicatie via krabbel of p.b of whatever, het is in ieder geval een veilige manier van communiceren daar je alle rust en tijd hebt om over je tekst te brainstormen.
                        Anyway ik dwaal af; het posten van foto's met ontbloot bovenlichaam;
                        Met grote regelmaat kom ik profielen tegen waarin de eigenaar een of enkele (of heel veel) foto's heeft geplaatst waarin hij trots z'n lichaam showt. Het zijn vaak de welbekende foto's in de badkamer of in de woonkamer of whatever. De stoer kijkende (beginnende) bodybuilder spant z'n abs en vol trots worden de foto's op een profiel geplaatst. De bodybuilder speelt in zijn hoofd de reacties van de (vrouwelijke) bezoekers al af "wauw die heeft een goed lichaam, zo hey die traint hard, damn ik krijg een nat kutje van z'n fysiek, jeetje check die triceps/biceps/delts/pecs/ whatever".
                        Maar neem 1 ding van me aan, zo wordt er niet gedacht. Je zult "respect" krijgen van een enkeling, maar het overgrote merendeel ziet je gewoon als een patser, uitslover, wijsneus, en 9 vd 10 keer wordt zo'n fysiek ook niet gewaardeerd. De enigen die je fysiek waarderen zijn mede-sporters, de rest zal slechts "hatend" over je praten (al dan niet voortkomend uit jaloersie).
                        Voor degenen die show-foto's van hun fysiek op profielensites posten (wie de schoen past trekke hem aan); leef nou niet in de waanwereld dat het gewaardeerd wordt, want het overgrote merendeel zal je eerder de grond boren dan de hemel in prijzen.

Wil je toch je fysiek showen (en dat willen we stiekem allemaal), post dan vakantiefoto's of andere foto's waarin een ontbloot bovenlichaam in de context past. Zo komt het niet over als "wijsdoenerij" maar zo ziet iedereen toch hoe "opgepomt en ripped" () je wel niet bent.
                        Maar een foto van jezelf waarin je je biceps flext en een gevaarlijke look geeft wordt alleen op DBB gewaardeerd, daar buiten zelden.
                        Last edited by onderhandelen; 18-01-2010, 22:58.
                        We like it

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                          Waar wacht je op man. Ik zou het wel weten.

Wat is volgens vrouwen de ideale lengte dan? Waarom stellen vrouwen zoveel eisen? Wij mannen zijn daar veel makkelijker en oppervlakkiger in.

@ Luppie: Als dat echt zo makkelijk gaat allemaal, denk ik dat ik me misschien ook maar eens ga inschrijven. :P
                          Volgens mij is dat 185..

Comment

• Haha OH, mooie tip van dè player Loo.
                            Groeten

Comment

• Ah shit, ik ben 184

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                                Whahaha kappot goed!

@ Revius.......zit al 1 uur vermakelijk te lezen erg hoog entertainende shit, die Loo
                                We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X