Mooiboy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
      Die heeft een lekkere douche genomen

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
        Sowieso in tegengestelde richting.
        Of ongestelde.....

De ongestelde vraag Misterfit, er zit wel (dames) verband in want als ze niet poepen kun je ze wel makkelijker ontmoeten. Dit geld niet voor de Belgen onder ons, die dames poepen wel... Je hebt gewoon zo nu en dan n leuk topic nodig, al dat gezeik (sorry geplas) alleen over sport

Comment

• Ahhh!! Nog niet al had ik 100 jaar niet geneukt. Dan steek ik hem nog liever in een kilo gehakt of een molshoop. BAH!
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
            Dat is lang gleden dat ik die film heb gezien.
            Evil dead, echt een lachen horror film is dat

YouTube - The Evil Dead Trailer

YouTube - Evil dead 2, Who's Laughing now sceene

http://www.youtube.com/watch?v=IgLTe...eature=related

Comment

• Gaan we het over films hebben?

Comment

• Nee, over bloed

hallo
                Groeten

Comment

• Sorry kon het niet laten. Ga die films denk ik maar bestellen.

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                    Nederlanders heel tevreden met hun penis en sexleven? Nou dan ben ik zeker geen Nederlander, ben helemaal niet tevreden met mn sexleven (als het al zo mag heten).. Maar het is mij dan ook niet gevraagd toen whaaahahaha... Zou best verbeteringen willen zien... Niet zozeer de kwaliteit, maar de kwantiteit laat nogal te wensen over.. Zo 3x daags bv lijkt mij ideaal.. 1x van 06.00hrs tot 12.00hrs en dan 1x van 15.00hrs tot 22.00hrs en 1x van 00.00hrs tot 0500hrs... Lijkt mij n goed schema.. En hoor je mij nooit meer zeuren ook whaaahahahaha....
                    En wat ga je dan tussendoor doen? Je gaat me toch niet vertellen dat je dan gaat trainen he?
                    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Originally posted by niet_hier View Post
                      En wat ga je dan tussendoor doen? Je gaat me toch niet vertellen dat je dan gaat trainen he?
                      Eten en n beetje drinken... Nee dan train ik al zat joh

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
                        Ahhh!! Nog niet al had ik 100 jaar niet geneukt. Dan steek ik hem nog liever in een kilo gehakt of een molshoop. BAH!
                        Ik ook niet hoor bleeeeeehhh... 100 jaar? je ziet er nog maar uit als 80 man Dikkie Dik

Comment

• mofo: bestel dan braindead ook. daar heb ik me (jaren geleden) kapot om gelachen. skeletten/ half vrotte mensen die neuken, botten enzo. kerel rent weg, deur klapt dicht, hij ertussen. helft blijft achter, rest loopt op handen verder. ghehehe.

maar euh.. wat is er mis met ongestelde vrouwen? niet qua sex ofzo, maar ze zeggen wel altijd dat ze sjaggie zijn, maar dat valt mij eignluk niet op. (of ze zijn altijd sjaggie tegen mij netuurlek)
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                            De ongestelde vraag Misterfit, er zit wel (dames) verband in want als ze niet poepen kun je ze wel makkelijker ontmoeten. Dit geld niet voor de Belgen onder ons, die dames poepen wel... Je hebt gewoon zo nu en dan n leuk topic nodig, al dat gezeik (sorry geplas) alleen over sport
                            Hij had het gewoon verkeerd gelezen, Bruce..

Comment

• Originally posted by bruce View Post
                              mofo: bestel dan braindead ook. daar heb ik me (jaren geleden) kapot om gelachen. skeletten/ half vrotte mensen die neuken, botten enzo. kerel rent weg, deur klapt dicht, hij ertussen. helft blijft achter, rest loopt op handen verder. ghehehe.

maar euh.. wat is er mis met ongestelde vrouwen? niet qua sex ofzo, maar ze zeggen wel altijd dat ze sjaggie zijn, maar dat valt mij eignluk niet op. (of ze zijn altijd sjaggie tegen mij netuurlek)
                              Hehe die ken ik idd ook wel, lang geleden maar leuk voorde collectie.
                              Bij bol kosten dee films ook geen drol meer. Goed idee dus.

Comment

• Evil ed, ook een aanrader
                                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                                Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X