Originally posted by onderhandelen
View Post
Dat mag je vragen. Het kwam door zijn foto . Nee grapje natuurlijk.
Mindgamer heeft aardig wat waarschuwingen en hints gehad, dat zijn post-gedrag (als je het zo mag noemen) bijzonder storend was en veel aversie opriep. Nou is een keertje off topic gaan geen probleem, maar als je constant bezig bent met provoceren dan is het op een gegeven moment wel klaar.
Nou realiseer ik me dat er her en der een discussie is geweest over de ban voor Mindgamer en dat het wellicht verstandig was geweest dat ik (of een andere mod) op dat moment al opheldering had gegeven. Al doende leert men.
Nog even een vraag van mij. Het feit dat er 3 bans in korte tijd plaatsvinden leidt tot het gevolg dat jij het beleid lelijk vindt. Moet het wel of niet lelijk vinden van het beleid niet afhangen van waarom er geband wordt in plaats van hoe snel er geband wordt? En laten we wel wezen, jij ziet niet alles wat er gebeurt en dergelijke zaken kunnen wel tot bans leiden.
Ik neem aan dat je bij die 3 ook de ban voor cyclist hebt zitten bijvoorbeeld? Die heb ik geband en ik kan me voorstellen dat jij (of een ieder ander lid) vindt dat die ban te snel is gegeven, omdat jij alleen ziet wat er zich op het forum heeft afgespeeld. Echter, ik zie dat hij een ander lid lastig valt met een zwaar grove PM en dat hij mij bedreigt per PM.
Wat is dan de derde? DerMeister? Die heeft er zelf letterlijk om gevraagd.
Of heb ik 3 andere bans in gedachten dan jij? En kom nou niet aan met de bans voor die Uggs verkoper .
Comment