Het topic dat zo vaak van richting verandert dat er geen naam voor te verzinnen valt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Pinada View Post
    Mijn punt was dat tino's ban wel meer dan 3 bans geleden was en OH het over 3 recente bans had. Maar dat snapte je best wel.
    Eeuhm, ja die vatte ik wel.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
      Hij riep echter ook nogal wat ergernis op bij andere leden, het feit dat hij zo vaak off topic ging, als wel dat hij vaker van opvatting en houding wisselde dan een Kameleon in een Haribo fabriek.
      Heldere uitleg.
      En prachtige metafoor.
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Pinada, Gen, behalve dat jullie aktief deelnemen aan het forum doen jullie ook prima werk als moderator. Hulde voor de wijze waarop jullie je vrijwillige taak uitvoeren!

(ik weet dat er ook andere moderatoren op dit forum zijn, maar ik zie jullie beiden het aktiefste opereren)
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• @ Snuff Sann
          Als er een ban is die uitgebreid besproken, uitgelegd, verdedigd en geëvalueerd is, is het wel die van Tino. Vind het droevig dat je daar nog steeds op terug moet komen.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by niet_hier View Post
            Pinada, Gen, behalve dat jullie aktief deelnemen aan het forum doen jullie ook prima werk als moderator. Hulde voor de wijze waarop jullie je vrijwillige taak uitvoeren!

(ik weet dat er ook andere moderatoren op dit forum zijn, maar ik zie jullie beiden het aktiefste opereren)
            Thanks!
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Pinada, Gen, behalve dat jullie aktief deelnemen aan het forum doen jullie ook prima werk als moderator. Hulde voor de wijze waarop jullie je vrijwillige taak uitvoeren!

Nouw vrijwillig ook niet hoor Ze weten best dat als ze ermee stoppen , wij allemaal tegelijk bij hun op de koffie gaan.. Om het te bespreken...
              Prijs ze nu niet uit de markt he, straks worden ze nog weggekocht...

Ik heb ze nog geen van beide ook maar iets zien opereren.. Ook niet bij bv n simpele gyno.. Of bij n kuitprobleempje...

Vind het dan ook bijzonder moeilijk om je hierin gelijk te geven..
              Vind wel dat het toffe lui zijn, hun steentje bijdragen, en heel goed bezig zijn.. Met wat naar ik hoop voor hun ook n prettige bezigheid is...
              Tot zover, my 2 cents..

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                Met wat naar ik hoop voor hun ook n prettige bezigheid is...
                Gezien het gezeik op de afgelopen pagina's heb ik er zo m'n bedenkingen bij of het voor hen wel zo'n "prettige bezigheid" is. Vandaar dat ik het gepast vind om hen een hart onder de riem te steken.
                Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Over offtopic gesproken :-D

Comment

Gezien het gezeik op de afgelopen pagina's heb ik er zo m'n bedenkingen bij of het voor hen wel zo'n "prettige bezigheid" is. Vandaar dat ik het gepast vind om hen een hart onder de riem te steken.
                    Het is erg prettig om ook weer eens te horen dat het werk ook gewaardeerd wordt, in plaats van alleen gezeur als het niet bevalt.
                    En prettig is het niet altijd: je kunt het niet iedereen naar de zin maken. Aan de andere kant, ben liever wel mod dan niet, en dat zegt eigenlijk genoeg.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• We doen alles voor een beetje macht
                      Groeten

Comment

Voor we het hier over gaan hebben, laat het volgende helder zijn: de beslissing over wie wel of geen ban dan wel een waarschuwing krijgt, ligt volledig, en alleen bij het moderatorteam.

Uiteraard staat het iedereen vrij vragen te stellen over het hoe of waarom, aan de andere kant staat het ons volledig vrij om er wel of niet op in te gaan.

Mindgamer: hij opende bergen topics op bodynet die nergens over gingen. Nu is dat an sich absoluut niet erg, en zal dit nooit de enige reden zijn tot ban. Laat dat helder zijn.
                        Hij riep echter ook nogal wat ergernis op bij andere leden, het feit dat hij zo vaak off topic ging, als wel dat hij vaker van opvatting en houding wisselde dan een Kameleon in een Haribo fabriek. Dit heeft zo lang aangehouden dat zelfs wij het buiten proportie vonden (we hebben vele verzoeken gehad om die gast eindelijk een ban te geven), dat we tot actie zijn over gegaan.
                        Originally posted by Revius View Post
                        We doen alles voor een beetje macht
                        Haha, hij is leuk
                        +1

Vond mindgamer ed voor de korte tijd dat ze hier aanwezig waren best relaxt. Idd anders dan gwoonlijk, vallend buiten het stramien. Heerlijk (was) die gekke afwisseling.

Genoeg geouwehoerd weer.

Tot de orde van de dag.

Last edited by onderhandelen; 01-02-2010, 21:25.
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        We like it
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• YouTube - samurai pizza cats episode 1 1/3

en voor onze gevallen homeys (het gaat om wat ze draagt natuurlijk)

YouTube - having fun Pole Dancing
                          "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

• Originally posted by Mohr View Post

en voor onze gevallen homeys (het gaat om wat ze draagt natuurlijk)

YouTube - having fun Pole Dancing

Die moonboots zijn zo fout.....
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

@ Snuff Sann
                              Als er een ban is die uitgebreid besproken, uitgelegd, verdedigd en geëvalueerd is, is het wel die van Tino. Vind het droevig dat je daar nog steeds op terug moet komen.
                              Ik hou er al over op.

Comment

• Een passend plaatje bij dit topic:

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X