Spiderman.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Pussy!!!
    Die spinnen zijn banger voor jou dan jij voor hen.
    Interesseert mij niet.

Nog een anekdote:
    Ik was een jaar of 16. Mijn moeder was inmiddels het huis uit. Mijn vader ging op donderdagavond altijd bridgen en ik paardrijden. De vader van een vriendin (die dezelfde paardijles volgde) kwam me dan altijd ophalen en bracht me weer thuis. Ik was dan altijd eerder thuis dan mijn vader.

Ik kom thuis, doe de duer naar de woonkamer open en zie direct op de muur tegenover die duur een enorme spin zitten (enorm als in een centimer of 3 in doorsnee ). Ik heb de deur dichtgedaan, een briefje op de deur geplakt met: 'Pap er zit een hele grote spin in de woonkamer, ik ben naar bed.' en ben naar mijn slaapkamer gegaan. Echter, in de hoek van mijn slaapkamer zat een gaatje in de vloer (voor een snoer voor de tv) en ik was bang dat de spin daardoor heen zou kruipen. Dus toen heb ik een glas op dat gaatje gezet en toen ben ik gaan slapen .
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

hehe weet niet wat geinichwer is het film,pje of pin der fobieen.

Comment

Originally posted by quibus View Post
        hehe weet niet wat geinichwer is het film,pje of pin der fobieen.
        Fobieën? Is er maar eentje hoor . Hij komt alleen met meerdere anekdotes .
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          Interesseert mij niet.

Nog een anekdote:
          Ik was een jaar of 16. Mijn moeder was inmiddels het huis uit. Mijn vader ging op donderdagavond altijd bridgen en ik paardrijden. De vader van een vriendin (die dezelfde paardijles volgde) kwam me dan altijd ophalen en bracht me weer thuis. Ik was dan altijd eerder thuis dan mijn vader.

Ik kom thuis, doe de duer naar de woonkamer open en zie direct op de muur tegenover die duur een enorme spin zitten (enorm als in een centimer of 3 in doorsnee ). Ik heb de deur dichtgedaan, een briefje op de deur geplakt met: 'Pap er zit een hele grote spin in de woonkamer, ik ben naar bed.' en ben naar mijn slaapkamer gegaan. Echter, in de hoek van mijn slaapkamer zat een gaatje in de vloer (voor een snoer voor de tv) en ik was bang dat de spin daardoor heen zou kruipen. Dus toen heb ik een glas op dat gaatje gezet en toen ben ik gaan slapen .

Hehehe, nou je laat je wel kennen hoor.
          En wij hier maar denken dat je zo'n stoere meid bent.

Comment

Dan maar zo
            Attached Files
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Hehehe, nou je laat je wel kennen hoor.
              En wij hier maar denken dat je zo'n stoere meid bent.
              Hé olifanten zijn ook bang voor muizen. Kijk maar naar de film Dombo. Zegt nog niks over hoe groot ze zijn.

Maar euhm, On Topic:

Ik weet zeker dat het een heel leuk filpje moet zijn en dat als ik had durven kijken en ik niet bang was geweest voor spinnen ik in mijn broek had gepiest van het lachen, dus toppost Ashley!

Comment

hahaha wat een ecto!
                Groeten

Comment

vergeleken met mij is die kerel nog een held.

zucht'' rent weg voor een motvlinder''zucht

linda je hebt gelijk hoor, fucking creepy die beesten
                  160kg squat
                  225kg deadlift
                  130kg benchpress

Comment

haha wat een doetjes allemaal
                    Calisthenics / Street workout

Comment

Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                        vergeleken met mij is die kerel nog een held.

zucht'' rent weg voor een motvlinder''zucht

linda je hebt gelijk hoor, fucking creepy die beesten

Over mot-achtige dingen gesproken. De ouders van mijn vriend hebben een huis in Frankrijk dus daar gaan we regelmatig naartoe. Mooi op het platteland. We zitten dan 's avonds/ 's nachts altijd buiten op het terras een drankje te doen. Vorige keer vloog er constant een motachtig ding tegen de lamp aan. Heel irritant geluid. Toen vloog-ie tegen de lamp boven mijn hoofd en kukelde een stuk naar beneden, in mijn haren, alwaar-ie lekker doorfladderde .

Comment

Ooit een keer op vakantie geweest in belgie, bleek er één of andere giga wespenplaag te zijn.
                          Maar deze beeste waren 4 keer zo groot als normale wespen........

Edit:

Hoornaars dus.

Hier een plaatje voor de vergelijking met een wesp:
                          http://www.michael-obach.de/insekten...isse_wespe.jpg
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                            Ooit een keer op vakantie geweest in belgie, bleek er één of andere giga wespenplaag te zijn.
                            Maar deze beeste waren 4 keer zo groot als normale wespen........

Edit:

Hoornaars dus.

Hier een plaatje voor de vergelijking met een wesp:
                            http://www.michael-obach.de/insekten...isse_wespe.jpg
                            Ik ben ooit door een hoornaar gestoken. Dat is niet echt plezierig.
                            Van wespen heb ik eigenlijk geen last. maar van deze kreeg ik toch echt een dikke opgezwollen hand.
                            Geen ervaring die ik nog eens wil meemaken.
                            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by laurann View Post
                              Ik ben ooit door een hoornaar gestoken. Dat is niet echt plezierig.
                              Van wespen heb ik eigenlijk geen last. maar van deze kreeg ik toch echt een dikke opgezwollen hand.
                              Geen ervaring die ik nog eens wil meemaken.
                              Ik ook in me wang, 2 dagen lang met een plofkop gelopen
                              <------ BB Gun doet auw!

Comment

Originally posted by Hebikniet View Post
                                Ik ook in me wang, 2 dagen lang met een plofkop gelopen
                                Kun je nagaan hoe falstyr zich voelt
                                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                                Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X