Off topic topic:)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heerlijk!

Comment

Hahahahaahahaahahahaha.
      Hoe kun jij dat nou weten bro.

Comment

Comment

Comment

@Snuff, het is wel duidelijk nu.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Hij was er eventjes.
              Toen is hij hem gesmeerd.
              Lafbek.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Hij was er eventjes.
                Lafbek.
                Je gaat echt te ver, vind ik.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Hij was er eventjes.
                  Lafbek.
                  snap het al.
                  Last edited by The Phoenix; 02-02-2010, 11:15.

Comment

Heren, ik waardeer het dat jullie niet andermans topic hijacken, maar een uitgebreide discussie over verboden middelen dient alleen in de daarvoor bestemde sectie gehouden te worden, niet in deze sectie!
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

De berichten zijn verplaatst naar een nieuwe discussie.

Comment

Nou ik geef het wel, helemaal op.. Je kunt nooit in n juiste topic zitten.. Ik kap er mee... Doei...

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                          Nou ik geef het wel, helemaal op.. Je kunt nooit in n juiste topic zitten.. Ik kap er mee... Doei...
                          Dat moet je niet doen!

Comment

Ik wil een ban want kan mij toch niet gedragen als ik telkens beledingd word en op mijn mind word ingepeeld als mensen weten dat ik daar zwak voor ben, ik heb ADD ZOWAT niet iedereen is perfect,
                            en ieder menes heeft een mentale berperking en wel iets.
                            ADD / Attention Deficit Disorder / Het overwegend onoplettend type. / ( Inattentive) ADD / Karin Windt

Comment

Ik hoop echt den mensen zich gaan afvragen waar ze mee bezig zijn, want zo ga je niet met alkaar om vind ik. Ik voel mijn geluk gewoon weg zinken nu.

Comment

Beste LittleMofo,

We begrijpen allemaal dat het voor jou soms moeilijk is om sociaal gewenst gedrag te vertonen. Daar heb ik, en ik denk de meeste hierzo, begrip voor. Wat ik eigenlijk niet begrijp is dat je nog steeds alles op jezelf betrekt. Daarom zou ik je graag willen vragen om voortaan:
                                1. Niet meer te denken dat alles wat wordt gezegd negatief is.
                                2. Mocht het negatief zijn, laat het lekker langs je heen glijden en reageer er niet op.
                                3. Op te houden met alles te betrekken op je beperking.

Ik wil nu niet te bruut overkomen, maar ik zie ook niet echt vooruitgang in je gedrag op het forum. Ik ken mensen die een geestelijke beperking hebben, daar zijn ze niet minder mens door. Wat ik wel belangrijk vind is dat ze dat van zichzelf weten en daar iets aan proberen te doen. Als jij nu iets minder focused op het eerste gedeelte van bovenstaande zin en wat meer op het tweede gedeelte, dan komt het met jou volgens mij helemaal goed!

Ow, dit is trouwens niet negatief bedoeld, ik hoop dat alleen dat het je iets kan helpen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X