Heerlijk!
Off topic topic:)
Collapse
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostHij was er eventjes.
Toen is hij hem gesmeerd.
Lafbek.Last edited by The Phoenix; 02-02-2010, 11:15.
Comment
-
Heren, ik waardeer het dat jullie niet andermans topic hijacken, maar een uitgebreide discussie over verboden middelen dient alleen in de daarvoor bestemde sectie gehouden te worden, niet in deze sectie!"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Ik wil een ban want kan mij toch niet gedragen als ik telkens beledingd word en op mijn mind word ingepeeld als mensen weten dat ik daar zwak voor ben, ik heb ADD ZOWAT niet iedereen is perfect,
en ieder menes heeft een mentale berperking en wel iets.
ADD / Attention Deficit Disorder / Het overwegend onoplettend type. / ( Inattentive) ADD / Karin Windt
Comment
-
Beste LittleMofo,
We begrijpen allemaal dat het voor jou soms moeilijk is om sociaal gewenst gedrag te vertonen. Daar heb ik, en ik denk de meeste hierzo, begrip voor. Wat ik eigenlijk niet begrijp is dat je nog steeds alles op jezelf betrekt. Daarom zou ik je graag willen vragen om voortaan:
1. Niet meer te denken dat alles wat wordt gezegd negatief is.
2. Mocht het negatief zijn, laat het lekker langs je heen glijden en reageer er niet op.
3. Op te houden met alles te betrekken op je beperking.
Ik wil nu niet te bruut overkomen, maar ik zie ook niet echt vooruitgang in je gedrag op het forum. Ik ken mensen die een geestelijke beperking hebben, daar zijn ze niet minder mens door. Wat ik wel belangrijk vind is dat ze dat van zichzelf weten en daar iets aan proberen te doen. Als jij nu iets minder focused op het eerste gedeelte van bovenstaande zin en wat meer op het tweede gedeelte, dan komt het met jou volgens mij helemaal goed!
Ow, dit is trouwens niet negatief bedoeld, ik hoop dat alleen dat het je iets kan helpen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment