Anorexiaforumpje bevuilen, wie doet er mee..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [QUOTE=jordy;633266]Is dit nu serieus?

I/QUOTE]

Nee dat is niet serieus. dat is waarschijnlijk van een van de mods daar. Ze waren het zat dat er members waren van bn die ze constant uit aan het schelden waren....Waarom dat nodig was is mij nog steeds een raadsel.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Die kids doen soms ook geen klap he, beetje hangen, ziek zijn, chatten, spijbelen.
      Behoefte @ 48kg bij 175cm ligt dan vrij laag.

Kcal in ligt veel lager dan kcal uit, en op den duur stagneert dat.
      Dan helpt het om de kcal er weer uit te forceren. Nergens zoveel kotstruucs als op een pro-ana website.

Vind dat er een groot probleem ligt bij de verantwoordelijke omgeving van zo'n jongen of meid. Het is een van de weinige geestelijke aandoeningen die je letterlijk kan zien verergeren.
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
        Die kids doen soms ook geen klap he, beetje hangen, ziek zijn, chatten, spijbelen.
        Behoefte @ 48kg bij 175cm ligt dan vrij laag.

Kcal in ligt veel lager dan kcal uit, en op den duur stagneert dat.
        Dan helpt het om de kcal er weer uit te forceren. Nergens zoveel kotstruucs als op een pro-ana website.

Vind dat er een groot probleem ligt bij de verantwoordelijke omgeving van zo'n jongen of meid. Het is een van de weinige geestelijke aandoeningen die je letterlijk kan zien verergeren.
        Klopt, maarjah wat doen mensen als ze bijvoorbeeld iemand op school zien die het heeft, nou iemand praat erover maar niemand helpt, er wordt vaak gedacht daar word wel iets aan gedaan of zij wil er toch niks aan doen.

Comment

• Originally posted by annathyst View Post
          hallo.

ik heb een lange tijd geleden onder anorexia nervosa.
          tot 2 maanden terug heb ik elke dag gechat op een pro-ana site.
          vorige week was er op die site een persoon waarmee ik een gesprek heb gehad. hij heeft mij duidelijk vertelt dat het niet goed was om zo extreem te lijnen en dat ik er met iemand over moest praten. de volgende dag ben ik naar een psycholoog gegaan en zijn we tot de conclusie gekomen dat ik moest stoppen. sinds 2 dagen eet ik weer vol uit.

bedankt voor het lezen,
          Anna.
          Ik heb er nog even bewust niet op gereageerd, mijn eerste reactie zou ook zijn dat het een moderator is, echter hopelijk is dit niet zo, in ieder geval maar afwachten of we er een permanent nieuw lid bij hebben. Zo ja, welkom! Vooral frappant is het lange tijd, alsof je dan na een paar gesprekken ineens veranderd, volgens mij gaat daar wel meer tijd over.

Comment

• Fakie
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
              Knulina?
              Yep its me,de anorexia patient Knulina ...... Wheeeehehehehhe...

Comment

• Heren, ze is niet fake . Ik heb met haar op msn gesproken een paar dagen gelden.

Comment

• Gast,

denk je nou echt dat een die hard pro-ana zich even laat omlullen door een 15 jarige ecto die de chat komt bevuilen?
                  Ik vind het een vrij sterk verhaal.

Zal me niets verbazen als jouw chatgesprekken in de donkere krochten van het pro-ana forum staan, en dat ze er met zn allen heel hard om lachen.
                  Een trainingsmeet met die kipjes lijkt me leuk.

Deadliften met een pro-ana meisje.
                  Op de stang.

Comment

• (1 leden en 6 gasten) pro-ana spies
                    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• @ pro ana chickies

Hey dikke. Mag ik je een keer in mn nek leggen om mee te squatten?

Of kun je een keer fungeren als barbell bij mn bent over row

Of wil je soms eens helpen bij het speerwerpen?

Comment

• Osterich, loop nu niet zo ongelovelijk stoer te doen. Ten eerste ik ben 18 jaar, ten tweede, dat is ecto ben heeft helemaal niets te maken met wie of wat ik persoonlijk bent, je kent me niet en ik wil jou ook niet kennen!

Ik voelde dat er bij haar nog wat te veranderen viel, omdat zei de enige was die naar mij en (volgens mij) ijsblok wilde luisteren. Daarom had ik haar toegevoegd op msn en op haar ingepraat dat ze niet op zulke sites moet komen etc. en als ze echt wat wilde dat ze zich beter hier kon aanmelden.

Maar verder interesseert het mij vrij weinig wat je van me vindt, later spierbal

Comment

• haphaphaphap.

Ik had iemand anders voor me, m00iboi.

EDIT
                          Ik had jou toch voor me.

Ik ben Janieck Spithoff, en train bij bodyshape in Leeuwarden, nu zo'n 6 maanden waarvan de laatste 2 echt serieus.

Ik begon op het gewicht van 58 kg en weeg nu 71 kilogram.

Lekker ding ben je hoor. Jummie.
                          Wil je een rapedate?

Tja, ik ben niet zo goedgelovig in het geval van pro-ana chickies.
                          De ervaring leert mij dat ze liegen en bedriegen, en manipuleren waar je dol van wordt.
                          Last edited by GeneralIx; 08-02-2010, 15:07.

Comment

• Stoer man, de enige die zijn echte naam hier op het board heeft, laat ik daar eens lekker misbruik van maken. Whatever, iedereen kan mijn hyves opzoeken dat laat me koud. En ja, dat ben ik, een portret foto voor een fotografie opdacht voor school . Bijdeze eis ik dat je de foto er af haald, als iemand een foto van mij wilt zien kijkt diegene maar op mijn hyves .

Trouwens, super zwak dat je zo persoonlijk wordt

Comment

• Je vind je eigen post niet persoonlijk?
                              Kom op man, je hapt als een dolle hond op mijn post waarin je laat merken dat je wellicht in de maling bent genomen. Je hebt nog een hoop te leren.

Je mag van alles eisen, maar ik doe het niet.
                              I) Je bent het.
                              II) De foto was al publiek en openbaar toegankelijk.
                              III) Het brengt je geen schade toe.
                              IV) Het is de originele, en geen bewerkte.

Wellicht als je er om vraagt, in plaats van op hoge poten eist.

Waar zie jij trouwens misbruik in mijn post?

Comment

• http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X