Anorexiaforumpje bevuilen, wie doet er mee..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mooi dat je ermee bent gestopt en cool dat je naar me hebt geluisterd! Veel plezier op bodynet

Comment

• knap van je.....ga vooral zo door!
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Gasten,

de chickies die daar komen kappen echt niet na een brute chatsessie hoor.
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
          Gasten,

de chickies die daar komen kappen echt niet na een brute chatsessie hoor.
          Nee tuurlijk niet.....die meisjes zijn te ver heen. Wel appart dat ze iedereen maar bannen ook degene die proberen te helpen.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Je mag er alleen komen als je al aan anorexia lijdt, zodat ze geen slachtoffers maken

Comment

• Dat is juist het enge van die site, terwijl daar juist wordt gezegd dat ze meisjes helpen.

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
                Dat is juist het enge van die site, terwijl daar juist wordt gezegd dat ze meisjes helpen.
                ze worden ook geholpen. ze worden de afgrond in geholpen, verschrikkelijk.

Wat er niet alles met het lichaam gebeurd, als je jarenlang zwaar ondervoed bent.

Je maag en vooral je slokdarm gaat naar de klote van al dat maagzuur. Bloedarmoede hebben ze. Je kunt onvruchtbaar worden, orgaanschade en noem maar op.

Comment

• Ja ik weet de gevolgen, ken er ook in mijn omgeving die het hebben/gehad hebben, vaak hoor je ook dat het soms niet meer te genezen is, dat heel je lichaam verkloot is door jarenlang veel te weinig eten.

Comment

• ik lees hier stukjes terug van me zelf xD
                    hoop niet dat ik geband ben want ik probeer mensen er ook vanaf te houden (voordeel ik heb wel het lichaam van zo'n typexD en vergeet het gewicht niet)
                    Calisthenics / Street workout

Comment

• Hoezo stukjes van jezelf?

Comment

• Hoezo stukjes van jezelf?
                        zie hier

Originally posted by Ashley View Post
                        Dit is het niveau op die chat.

jolande[3:21:30 PM]: LATERS
                        monaxxx[3:21:30 PM]: oke later ijsblok he
                        jolande[3:21:34 PM]: GROETEN AAN JE PIK
                        monaxxx[3:21:37 PM]: met jouw ken ik tenminste auwehoeren
                        monaxxx[3:21:40 PM]: now sophie je bent al dik he
                        sophie93[3:21:41 PM]: ik eet alleen tilapia en sla blaadjes en wortles
                        jolande[3:21:43 PM]: JE WORDT NIET DIK VAN FRUIT
                        ijsblok[3:21:54 PM]: echt wel
                        jolande[3:21:55 PM]: WILLIE WORTEL GODVERREDOMMU
                        monaxxx[3:21:55 PM]: FRUIT is dikmakert
                        monaxxx[3:21:58 PM]: net als tilapia
                        ijsblok[3:22:00 PM]: fruit zit heel veel suikers
                        sophie93[3:22:02 PM]: jawel staat toch o het forum jolande
                        monaxxx[3:22:02 PM]: het enige wat je mot vreten is sperma
                        jolande[3:22:08 PM]: SUIKER ZIT GEWOON IN ZUIKER
                        ijsblok[3:22:11 PM]: alles met meer dan 20kcal moet je niet nemen
                        jolande[3:22:15 PM]: GA NOU NIET STOER DOEN IJSBLOK
                        ijsblok[3:22:25 PM]: heb zo wel een klodder iemnad intresse?
                        jolande[3:22:40 PM]: IK HEB OOK EEN KLODDER IEMAND INCEST?
                        sophie93[3:22:44 PM]: op forum staat dat je magere vis beste kan eten, magere kwarkm, sla, tomaat komkommer, en wortels
                        Calisthenics / Street workout

Comment

• Ik heb een ban.

This nerd will take revenge.

Het is leuk om iedereen zijn mening te lezen over de ana's.
                          Wij met onze bigorexia schelen niet heel erg veel qua intensiteit.
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by annathyst View Post
                            hallo.

ik heb een lange tijd geleden onder anorexia nervosa.
                            tot 2 maanden terug heb ik elke dag gechat op een pro-ana site.
                            vorige week was er op die site een persoon waarmee ik een gesprek heb gehad. hij heeft mij duidelijk vertelt dat het niet goed was om zo extreem te lijnen en dat ik er met iemand over moest praten. de volgende dag ben ik naar een psycholoog gegaan en zijn we tot de conclusie gekomen dat ik moest stoppen. sinds 2 dagen eet ik weer vol uit.

bedankt voor het lezen,
                            Anna.
                            Is dit nu serieus?

Ik vraag me trouwens eigenlijk wel iets af. Als die meisjes echt werkelijk zo extreem bezig eten en puur gewoon niets eten, waar halen ze dan hun energie vandaan? Ik weet bijvoorbeeld wel dat je energie kan halen uit je glycogeenvoorraden, maar die moeten dan wel bijgevuld worden op den duur en dat is door voedsel, maar dat krijgen deze meisjes niet tot zelden binnen. Ook kan je lichaam energie halen uit lichaamsvet en uit spieren. Maar dat is wat 'gevorderde anorexia-patienten' (om het even zo te noemen) dus nog amper hebben. Dat heeft het lichaam in dat stadium namelijk al allemaal afgebroken. Dus, waar halen die meisjes dan nog energie uit? Iemand die daar iets meer over kan vertellen?
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                              Is dit nu serieus?

Ik vraag me trouwens eigenlijk wel iets af. Als die meisjes echt werkelijk zo extreem bezig eten en puur gewoon niets eten, waar halen ze dan hun energie vandaan? Ik weet bijvoorbeeld wel dat je energie kan halen uit je glycogeenvoorraden, maar die moeten dan wel bijgevuld worden op den duur en dat is door voedsel, maar dat krijgen deze meisjes niet tot zelden binnen. Ook kan je lichaam energie halen uit lichaamsvet en uit spieren. Maar dat is wat 'gevorderde anorexia-patienten' (om het even zo te noemen) dus nog amper hebben. Dat heeft het lichaam in dat stadium namelijk al allemaal afgebroken. Dus, waar halen die meisjes dan nog energie uit? Iemand die daar iets meer over kan vertellen?
                              Deze meisje eten zeker nog wel, maar kotsen het daarna vrij snel weer uit. Maar er wordt toch iets van de voeding opgenomen, ook al is dat heel erg weinig (niet alle ingenomen voedingstoffen komen tijdens het kotsen weer naar boven).

Het gevolg van jezelf uithongeren is, dat je lichaam in spaarstand gaat, maar dat weet je natuurlijk al. Het lichaam breekt veel spieren af, waardoor de behoefte als maar blijft zinken. Die Anorexia mensen hebben op een geven moment een behoefte die lager is dan 700 a 800 kcal, waarschijnlijk nog veel minder (ze hebben immers bijna geen spieren meer, die onderhouden moeten worden). Beetje bij beetje vallen ze steeds meer af en als de energie op is, dan houdt het op. Anorexia eindigt ook nog wel eens met de dood.

Sommige mensen behalen zelfs de 30 kg en hebben een lengte van 1.65 m ofzo. Vetpercentage van niks laten we uitgaan van bijvoorbeeld 4%, dat is dus maar 1,2 kg vet wat ze dan hebben (misschien ligt de bf nog wel lager). Zulk soort mensen leven echt op het randje van leven en dood. Helemaal dramatisch wordt het, als je lichaam overgaat toch het afbreken van je hart, dan ben je behoorlijk uitgehongert en maak je het ook niet meer lang.

Comment

• Dat glycogeen is gauw op als je niks te vreten krijgt. Heb weer heel wat gemist dit weekend! Ben ik ook eens een paar dagen weg. Weer mooi kunnen lachen, alleen al door het lezen van dit topic.
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X