Anorexiaforumpje bevuilen, wie doet er mee..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ashley View Post
    Het is in ieder geval een zaadstengel.
    Ik wist ook niet wie het was, tot hij mijn naam noemde
    Maar ja hij was wel erg fanatiek bezig met schelden, maar ik vond Osterich nog irritanter met ze spam
    Groeten

Comment

• Originally posted by Misterfit View Post
      Wat voor een helpmodus is dat dan? Ik volg de chat namelijk zelf niet.
      Op het eind proberen we haar er wel degelijk van te overtuigen dat anorexia zoiezo slecht voor haar lichaam is (heel strategisch echter lieten we dat al voor het eind doorschemeren), en op het laatst proberen we haar te overtuigen te gaan sporten en meer te gaan eten.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
        Op het eind proberen we haar er wel degelijk van te overtuigen dat anorexia zoiezo slecht voor haar lichaam is (heel strategisch echter lieten we dat al voor het eind doorschemeren), en op het laatst proberen we haar te overtuigen te gaan sporten en meer te gaan eten.
        Kijk, dat is iets wat ik prima vind. Of het echter helpt is dan weer de andere vraag.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
          Ok, goed bezig dan!!

Persoonlijk vind ik echter wel dat je als mod beter zou moeten weten... Dat je het doet moet je natuurlijk zelf weten, maar ik denk dat het niet slim/ gepast is om in je rol als mod dit gedrag te tonen... Ik ben namelijk benieuwd hoe snel ik hier een ban krijg als ik hier op een dergelijke manier ga reageren op voor dit forum serieuze onderwerpen... dat het hier "slechts" om een chat gaat is in mijn mening niet heel erg relevant.

Overigens... ik zie de humor er wel van in... alleen denk ik dat dit psychisch labiele mensen zijn en vind ik het zelf geen goed plan om die te etteren ivm eventuele gevolgen... Die komen er toch wel en ze zijn al te ver weg bla bla, maar ik wil niet een rol erin spelen, hoe minimaal dan ook.
          "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

• Mohr, mods zijn best wel gewone mensen hoor.
            En alleen mods op BN.
            Niet irl. En ook niet op een andere site zoals deze pro ana.

Dat we op de chat op deze manier kloten en niet op het board zelf, is de essentie van het punt van het midden. Op het board gelden regels enzo. Daar zal ik me, proberen aan te, houden.

In beginsel.
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Trouwens, een beetje etteren bij psychiatrisch patienten kan nooit kwaad.

We noemen het gewoon "directe confrontatie methode volgens de methode Osterich-Revius" en het past binnen een GGZ-behandelplan en hoppa daar gaan we.

Amen
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Mohr View Post
                Ok, goed bezig dan!!

Persoonlijk vind ik echter wel dat je als mod beter zou moeten weten... Dat je het doet moet je natuurlijk zelf weten, maar ik denk dat het niet slim/ gepast is om in je rol als mod dit gedrag te tonen... Ik ben namelijk benieuwd hoe snel ik hier een ban krijg als ik hier op een dergelijke manier ga reageren op voor dit forum serieuze onderwerpen... dat het hier "slechts" om een chat gaat is in mijn mening niet heel erg relevant.

Overigens... ik zie de humor er wel van in... alleen denk ik dat dit psychisch labiele mensen zijn en vind ik het zelf geen goed plan om die te etteren ivm eventuele gevolgen... Die komen er toch wel en ze zijn al te ver weg bla bla, maar ik wil niet een rol erin spelen, hoe minimaal dan ook.
                Op "mijn" board krijgen mensen een ban met zulk gedrag. En terecht. Op een ander board is dat aan die mods om erop toe te zien. Daar hoef ik me echt niet te gedragen omdat ik hier een mod ben.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• @ Gen
                  Misschien niet, maar om als mod op dit board je geloofwaardigheid te behouden denk ik dat je ook daar dient te gedragen. Of in elk geval dit niet moet laten merken in jouw rol als Mod. Dat je het doet interesseert me niet zoveel, maar ik denk niet dat je moet adverteren hoe lollig je tegen regels op een ander board ingaat.

@ Ostrich
                  Weet je zeker dat het geen kwaad kan?.... of kunnen we het erover eens zijn dat deze mensen niet geheel psychisch in orde zijn... sommige mensen zouden zelfs kunnen beweren, en dit komt misschien als een verassing voor je, dat deze mensen misschien, en ik benadruk misschien, soms, niet altijd, maar soms, een tikkeltje aan de beinvloedbare kant zijn.... wellicht. Maar als jij zeker weet dat dit geen negatieve invloed heeft...

@Ostrich over mods... zie verhaal Gen. Ik heb het niet over Gen als mens, maar over zijn rol als mod. Als hij het stil houd hier op het forum dat hij eraan meewerkt of een id aanmaakt als de mens gen is het een ander verhaal

Wederom... ik zie er nog wel humor in het idee van het focken met deze mensen... de praktijk gaat naar mijn idee wat ver.
                  "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

• een tikkeltje aan de beinvloedbare kant zijn....
                    Dan hoop ik maar dat ze niet geloven dat glijmiddel de stofwisseling vertraagd

Comment

• Originally posted by Mohr
                      @ Gen
                      Misschien niet, maar om als mod op dit board je geloofwaardigheid te behouden denk ik dat je ook daar dient te gedragen. Of in elk geval dit niet moet laten merken in jouw rol als Mod. Dat je het doet interesseert me niet zoveel, maar ik denk niet dat je moet adverteren hoe lollig je tegen regels op een ander board ingaat.
                      Dat mag je vinden, maar ik ben het er niet mee eens.

sigpic

Comment

• Iedereen maakt problemen zonder daadwerkelijk gezien te hebben wat we deden
                        Zo erg was het allemaal niet.
                        Groeten

Comment

• Originally posted by Mohr View Post
                          @ Ostrich
                          Weet je zeker dat het geen kwaad kan?.... of kunnen we het erover eens zijn dat deze mensen niet geheel psychisch in orde zijn... sommige mensen zouden zelfs kunnen beweren, en dit komt misschien als een verassing voor je, dat deze mensen misschien, en ik benadruk misschien, soms, niet altijd, maar soms, een tikkeltje aan de beinvloedbare kant zijn.... wellicht. Maar als jij zeker weet dat dit geen negatieve invloed heeft...
                          Dagenlang continu op dergelijke kinderen inzieken zal wellicht enig effect teweeg brengen, in de zin van dat ze er nog meer van overtuigd raken dat ze door moeten gaan.
                          Zie er weinig verkeerds in, nu ze al ver genoeg zijn. Zo ver dat ze zich op een pro ana forum aanmelden. Ergste van de soort zeg maar.

Daar komt ook nog bij dat ze het zich wel moeten aantrekken, en alles aannemen wat wij zeggen. Dat is een beste drempel.

@Ostrich over mods... zie verhaal Gen. Ik heb het niet over Gen als mens, maar over zijn rol als mod. Als hij het stil houd hier op het forum dat hij eraan meewerkt of een id aanmaakt als de mens gen is het een ander verhaal
                          .
                          Als mensen twijfelen aan de geloofwaardigheid van een mod omdat hij ergens anders op the interwebs effe de beest uithangt dan

I) hebben die mensen een onjuiste heiligverklaring uitgesproken over deze mod
                          II) hebben die mensen een bijzonder beeld van de mores die bij een mod hoort
                          III)hebben die mensen een verkeerd verwachtingspatroon

Comment

• Ik snap je punt overigens wel Mohr, maar ik denk dat je niet mag vergeten dat het slechts de ,vervangbare, mod GeneralIx is.
                            Niet de grote BodyNet-eigenaar-groot-aandeelhouder die in naam van Bodynet daar komt zieken.

With all do resprect to Gen

Comment

• Originally posted by Misterfit View Post
                              Weet je waarom we "off-topic" gaan, omdat we dit totaal niet goedkeuren. Het is trouwens niet eens offtopic als ik het me zo bedenk. Het topic heet "anorexiaforumpje bevuilen, wie doet er mee" nou ik doe niet mee en leg uit waarom. Het is volgens mij geen andere onderwerp waarover ik het nu heb.
                              Helemaal mee eens. Ik hou er nu ook verder over op. Ik vind het iig nog steeds walgelijk.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

• Beremans, doe niet zo girlie.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X