Tatoo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tatoo

ik wil al echt jaaaaren een tatoo late zetten maar mag het niet van m'n ouders.heb er echt ookal jaren over nagedacht maar toch.zijn er hier mensen die ook zo'n probleem hebbe gehad met hun ouders? en weet iemand hoe je ze toch op het idee kunt brengen om ze toch te mogen late zetten ?

greets
    you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Wachten tot je thuis weg bent
    stil growing

Comment

Een tatoo heb je wel voor je hele leven. Ik zou er lang/goed over nadenken.

Met henna zou je ook een tijdelijke tatoo kunnen laten zetten, dan kan je kijken hoe het staat en of het je wat lijkt.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Weet niet hoe oud je bent!? Maar mijn ouders vinden het ook afgrijselijk. Maar ze weten dat ik het mooi vind dus kwam gewoon thuis met een tattoo op me schouderkop. Ze schrok er wel van maar vind hem nu eigenlijk wel mooi.(wat ze er mooi van kan vinden dan )
        dus zou wel goed over nadenken en niet te grote zetten als eerste.
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

ik heb em ook gewoon gezet. en niks gezegd. zagen ze em zelf. het moet wel iets betekenen vind ik. als je er nu iets op zet van geen betekenis denk je eerdaags missch. dat je stom bent geweest. als je iets afbeeldt wat iets voor je betekent, moet het wel leuk blijven denk ik.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Een tatoo moet een betekenis hebben, oftewel teken je ze zelf of laat je deze tekenen door de tatoo man zelf en neemt dan je besluit.Neem nooit een tatoo uit de boekjes die bij de tatoo man liggen, krijg je spijt van.Laat nooit geen naam zetten van een vriendin of vrouw krijg je ook spijt van. En als je dan toch ervoor gekozen hebt laat dan tenminste iets groot zetten waar ze een maand of twee aan bezig zijn dan kunnen je ouders niet vragen van ze te verwijderen

grtz
            stil growing

Comment

ik heb er ook ooit aan gedacht, maar ben toch heel blij dat ik het nooit heb laten doen. Ben namelijk alles nogal snel beu, dus ook tattoos.

greetzz
              I just live once and I want the max out of it!

Comment

Ik zou als ik jou was met iets kleins beginnen maar wel iets dat je kan uitbreiden en geen lullig roosje of zoiets (sorry voor de gene met een roosje ) Heb je al een idee wat je wil zetten?
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ik vind zo'n zinkende driemaster op je borstkas altijd wel mooi,..

of een zeemeermin op je onderarm.

Comment

maar heb je ook connectie met de zee? dat gaan ze natuurlijk vragen.
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik heb mijn eerste laten zetten toen ik 18 was , als je er 1 laat zetten volgen er nog, het is een beetje een verslaving.
                      Ik heb gekozen om geen kleuren te gebruiken en bij mij is alles dan ook zwart gebaseerd op de Borneo tattoo's , maar dat is smaak en die veschilt alle geluk . Ik heb ook een aantal piercings gehad (tong,navel), maar die heb ik ondertussen verwijdert omdat ik het niet praktisch vond.
                      Ik vind ook dat je serieus moet nadenken voor je er aan begint en zeker wachten tot je 18 bent of het huis uit bent.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (moody @ Feb. 01 2004,08:12)]Ik heb mijn eerste laten zetten toen ik 18 was , als je er 1 laat zetten volgen er nog, het is een beetje een verslaving.
                        Dit is inderdaad waar het is een verslaving, ik heb denk ik mijn eerste laten zetten op 13- 14 jaar, mijn tweede in engeland (buldogg met de tekst you never walk alone) , mijn derde is een tovenaar , daar onder stond vroeger een naam en moest die wegwerken. Al die kleintjes bij elkaar vond ik na verloop van jaren niet meer mooi en heb dan maar alles laten wegwerken en een grote chinese schouder laten zetten, had deze in thailand gezien toen ik op een tornooi thai boks was, en ze zou kracht en snelheid geven. Linker schouder was gedaan dan ben ik maar direct aan mijn rechterschouder begonnen, maar deze moet nog afgewerkt worden. Het is een verslaving maar een dure verslaving.

grtz
                        stil growing

Comment

ja zegt late weg werke maar hou je daar niet altijd een beetje van over dat je blijft zien ?

Comment

Ik heb er ook over nagedacht vroeger , maar heb toen besloten om mijn lichaam met spieren te versieren in plaats van tekeningetjes te laten tattoo-eren.

Denk er goed over na , want het is voor je leven ... en heb je het geluk om oud te worden dan wordt het lachen voor de jongeren wanneer je nog eens gaat zwemmen of naar de sauna gaat , en er staat een draak op je arm die verandert is in een rimpelige salamander.

En nog iets , moest je zover gaan in het bodybuilden dat je na een tijdje een wedstrijd wil draaien zal je zeker punten verliezen door tattoos.

Comment

ja daar heb ik eigelijk ook al over zitte nadenken.
                              lee priest bv. heeft een hele mooie op z'n schouder late zetten.wat voor effect heeft dat eigelijk op de jury,en kan het echt veel kwaad ?
                              een tatoo accentueert toch altijd je spieren niet dan ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X