Nuff said.
You know you're Bodybuilding when...
Collapse
X
-
Originally posted by Yawgmoth View Post
Wanneer je altijd ALLES in bulk inkoopt en het presteerd het nog diezelfde dag op te krijgen en de volgende dag weer inkoopt bij dezelfde cassiere die je steeds vreemder aan begint te kijken
Je alle mogelijke voedselcombinaties in de blender hebt gepleurd, omdat vloeibare calorien makkelijker verteren dan vaste
Je ooit een shotje olijfolie hebt geprobeerd om aan je vetten voor die dag te komen en noten er echt niet meer in wilden
Je meer weet over de effecten van low carb/low fat, high dprotein KETO en carb cycling dieeten dan de meeste diëtisten
Je ooit aan iemand hebt uit proberen te leggen dat je niet je squatdag kunt missen voor een bezoekje van een familielid en dat je al helemaal niet 40 minuten kunt fietsen na je training om er alsnog naar toe te gaan
Je weet wat magnesium is
Je al 2x bent wezen schijten voor je uberhaubt je ontbijt naar binnen hebt gewerkt
Je ooit wisselgeld hebt laten vallen en vanwege de idiote spierpijn in je benen besloten hebt dat die 1€ het echt niet waard is om in intense pijnen te verkeren en rare geluiden te maken terwijl je het oppakt
Iemand vraagt wat je voor benen doet, je reageerd met squat, hij vervolgens zegt dat hij niet van squatten houdt en of je iets anders weet en je reageerd met, squats en hij :S kijkt
Je ooit een gesprek hebt gevoerd over makkelijke calorieen en mensen gewoon niet begrijpen waarom je meer calorieen zou willen consumer, want je weet toch calorien zijn van die slechte dingen toch ofzo zoiets dacht ik...
Je respect hebt voor iedereen die benen traint, zelfs als ze horrific vorm hebben, gewoon omdat je weet dat ze wel motivatie hebben om er voor te gaan
Je enorm geilt op chicks die squatten en grotere benen hebben dan die voetballers
Je de sissypad ooit verstopt hebt op de moeilijkst vindbare plek, zodat niemand hem ooit meer om JOUW bar in het powerrack heen kan doen
Je de vraag; hoe lang train je al, beantwoord met de datum waarin je eindelijk eens gestructureerd bent gaan eten en trainen
Je ooit iemand hebt gespot op de bench, waarbij hij vroeg of je tel wilde bijhouden en hij 1/4 reps ging pressen en je alleen maar 0,0,0,0,0 zegt
Je de vraag; waarom deadlift je eigenlijk dat is hartstikke slecht voor je rug, beantwoord met; omdat ik mezelf graag pijn doe. De reden natuurlijk omdat je het gesprek al een miljard keer hebt gevoerd met de prachtige intenties mensen wat bij te brengen, maar ze het niet geloven
Het hele huis naar tonijn stinkt middernacht omdat je laat getraint hebt en toch nog wat eiwitten weg wilt stouwen voor je gaat slapen(Right now
)
Verder omdat ik smorgens een nieuw brood op de vriezer haal, er dan vervolens de helft uit neem om mijn brood voor de hele dag klaar te maken.
Comment
-
Vooral die tonijn :') maar dan 's ochtends. Als ik m'n eten klaar aan het maken ben 's ochtends en ben m'n eitjes aan het pellen of tonijn aan uitlekken komt iedereen door de keuken met de neus dicht omdat de boel zo zou stinken :P Ruik er zelf echt helemaal niks meer van, kan nog met m'n neus boven de tonijn flink inademen en een klein beetje vislucht ruiken terwijl m'n zusje op de badkamer al aan 't mouwen is."People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Originally posted by FitnessBoer View PostVooral die tonijn :') maar dan 's ochtends. Als ik m'n eten klaar aan het maken ben 's ochtends en ben m'n eitjes aan het pellen of tonijn aan uitlekken komt iedereen door de keuken met de neus dicht omdat de boel zo zou stinken :P Ruik er zelf echt helemaal niks meer van, kan nog met m'n neus boven de tonijn flink inademen en een klein beetje vislucht ruiken terwijl m'n zusje op de badkamer al aan 't mouwen is.Zelf indd ook weinig last ervan maarja. Tonijn <3
Comment
-
Wanneer iedereen in de pauze alvast een stoel van je af gaat zitten, omdat ze weten dat je je tonijn gaat eten.
of
Wanneer mensen je heel vies aankijken en voor gek verklaren zodra je een adje zet op het water uit het tonijnblikjeCurrent status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
-
Originally posted by jhrt View PostWat vinden jullie van mijn profielfoto?
Wat ik er van vind? Tis een biceps, tja, ziet er best goed uit maar zonder info over de rest van je lichaam kan ik niet oordelen.lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Originally posted by jhrt View PostWat vinden jullie van mijn profielfoto?
En stel jezelf even netjes voor, voor je gelijk begint met foto's en avatars van jezelf te gooien."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-
3 dagen geleden -
-
door SofiaBoamCBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 3x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 6x
- 62.5kg 30x
Hatfield...-
5 dagen geleden -
-
door adaadesignerhouse1Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...5 dagen geleden
-
door GabrielDenaisGlucotonic Blood Sugar Control: A Comprehensive Review for Managing Healthy Blood Sugar Levels
⇉ Order From Official Website GlucoTonic™...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused ssafety bar squat:
- 100.5kg 4x
Sumo safety bar goodmorning:
- 33kg 2x20
Wide grip...-
1 week geleden -