Wanneer je bij trapleuningen of andere mogelijkheden even een Dip mee pakt.
You know you're Bodybuilding when...
Collapse
X
-
Je al uit meerdere trainingsbroeken bent gescheurd tijdens het squatten, vanwege de pomp in je kont
----
Moet het per se vanwege een pomp in de reet zijn en niet in de quads en zo? Ben al 3 broeken verloren hierdoor DSO en Ashley waren getuige bij 1 daarvan hehe.
Maar herken ook andere dingen. Zo is alles wat ik doe of til een "training" of zie ik het in trainingtermen. En mensen met een slechte houding zie ik ook meteen dat ze geen rug trainen en alleen maar benchen of andere mankementen hebben qua flexibiliteit of gebrek aan heup mobiliteit. En dan gaan ze tegen mij aanlullen dat ik slecht bezig ben. Dan breng ik al hun mankementen naar voren en gaan ze dom lullen dat het goed is en zo.
Comment
-
Er gaat niks boven lekker in joggingbroek naar college gaan."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Hahaha, dit is wel echt super herkenbaar allemaal. Ik heb zelf ook wel al leuke dingetjes mee gemaakt. Zo was ik bijv. een keer in de supermarkt waar ik altijd kom en toen ik aan de kassa stond zei diegene die er achter zat: "Vergeet je je kwark niet?" en ik: "Oja, bedankt!" Of als mensen bij voorwerpen zeggen: "Pas op hoor, want het is zwaar" dan denk ik ook wel is, mijn deadlift is 20x dit gewicht man! Zo zijn er zoveel van die dingen.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by jordy View PostOf als mensen bij voorwerpen zeggen: "Pas op hoor, want het is zwaar" dan denk ik ook wel is, mijn deadlift is 20x dit gewicht man! Zo zijn er zoveel van die dingen.
Was nog met goede vorm ookGroeten
Comment
-
Originally posted by jordy View PostHahaha, dit is wel echt super herkenbaar allemaal. Ik heb zelf ook wel al leuke dingetjes mee gemaakt. Zo was ik bijv. een keer in de supermarkt waar ik altijd kom en toen ik aan de kassa stond zei diegene die er achter zat: "Vergeet je je kwark niet?" en ik: "Oja, bedankt!" Of als mensen bij voorwerpen zeggen: "Pas op hoor, want het is zwaar" dan denk ik ook wel is, mijn deadlift is 20x dit gewicht man! Zo zijn er zoveel van die dingen.
Dat je dingen weegt door ze een keer te curlen en dat vergelijkt met je laatste workout (zelfde verhaal met front raises)
Je het niet aan kunt zien als mensen zeggen dat ze gezond zijn gaan leven en vervolgens een zak 'low fat' drop naar binnen werken gevolgd door een pak liga's
Je uit je hoofd de k/e/v/ verhouding van al je producten op je eetschema weet, en die van alle producten van de persoon voor je bij de kassa...
Je wel eens een gesprek hebt gevoerd in de trant van; wat heb je gister gedaan en je een eerlijk antwoord geeft? Gewerkt/getraint/geleerd en toen wat artikelen gelezen m.b.t. fitness (en dan weet als ze doorvragen dat je het gesprek beter niet had kunnen voeren... Owh wat dan? Stukje over serotonine en.... /andere persoon krijg een wazige blik en je realiseerd je instant dat het als abracadabra klinktThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostDaaraan gerelateerd allemaal van die dingen waarbij je denkt, dat zou ik makkelijk kunnen deadliften/C&P'en als er een barball aan gesoldeerd werd
Die knul was misschien 60kg en die maat van me was straalbezopen, ik had al helemaal in gedachte om die gast de brug af te clean en pressen.Groeten
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment