Douche ook niet op sportschool, ga naar huis, eet een maaltijd, douche en dan nog een maaltijd.
You know you're Bodybuilding when...
Collapse
X
-
Wanneer je geen respect hebt voor mensen:
die van de gym naar huis gaan zonder cooling down of douchen
Comment
-
Inderdaad. Gewoon naar huis, of in mijn geval de woonkamer, en dan lekker uitzweten. Poriën open laten, al het onderhuidse afval er uit laten komen, en dan een keertje douchen als je klaar bent met zweten. Na het douchen lekker in smeren met allerlei olien en zalfjes Ik gebruik van die shit voor droge huid en zo :P
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostInderdaad. Gewoon naar huis, of in mijn geval de woonkamer, en dan lekker uitzweten. Poriën open laten, al het onderhuidse afval er uit laten komen, en dan een keertje douchen als je klaar bent met zweten. Na het douchen lekker in smeren met allerlei olien en zalfjes Ik gebruik van die shit voor droge huid en zo :P
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostInderdaad. Gewoon naar huis, of in mijn geval de woonkamer, en dan lekker uitzweten. Poriën open laten, al het onderhuidse afval er uit laten komen, en dan een keertje douchen als je klaar bent met zweten. Na het douchen lekker in smeren met allerlei olien en zalfjes Ik gebruik van die shit voor droge huid en zo :P
Comment
-
Originally posted by STED View PostNog een paar wat ik ook heb ( en dat vind ik een mindere eigenschap van mezelf )
Wanneer je geen respect hebt voor mensen:
die van de gym naar huis gaan zonder cooling down of douchen
die op het moment dat ze buiten staan na het sporten meteen een van nelle zwaar opsteken
die nog geen 2 kilometer van de sportschool af wonen en toch met de auto gaan terwijl het buiten droog en 10 graden is.
Me trainingspartner rookt, de grootste mofo in de gym rookt ook, gasten training zich ook helemaal kapot en dan zou je geen respect hebben omdat ze peuk opsteken na de training?
Lees mijn post over calorieen besparen
Overigens kun je tegenwind hebben, tijdtekort of andere redenen hebbe, zoals het feit dat het fucking relaxt is om in je auto terug te rijden na je workout met je raampjes open
Overigens heb ik zelf geen auto maartochThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
misschien was ik inderdaad wel wat kort door de bocht dus ik zal me even nader verklaren:
wat cooling down betreft, mij is verteld dat dat heel belangrijk is voor je lichaam omdat je dan niet met de rug nat van het zweet in de vrieskou loopt. Ok in de lente/zomer is het verhaal misschien anders maargoed. Zonder douchen/cooling down in de winter is naar mijn mening vragen om ongelovelijk veel spierpijn. Keb het zelf ook een tijd gedaan maar ik kreeg er echt gewoon pijn in mijn rug van.
van het niet douchen, ik vind het persoonlijk vies omdat je met je natte zweetreet overal opzit waar anderen ook weer opzittten. En ik vind het niet slecht voor je persoonlijke hygiene wat ook weer problemen met zich mee kan brengen.
Ik zie niet in waarom ik respect zou moeten hebben voor rokers ( ja heb het zelf ook gedaan en grote kans dat ik heb binnenkort weer ga doen maar dat zegt nog niet dat ik er respect voor heb).
en tijdswinst binnen 2 kilometer? ik weet niet hoe traag jij dan fietst maar 2 kilometer dat is in 5 min. te doen.
Het is niet zo dat ik mensen er minder door vind ofzo, ik laat iedereen wel in z'n waarde en mij zal je er niemand op aan horen spreken maar ik heb er gewoon geen respect voor.
Comment
-
Als mensen in je projectgroep vragen of het niet tijd is voor je walnoten... en het nog waar is ook...The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
+
Je telkens bij dezelfde leuke kassachick de 7 bakjes kwark afrekent.
En de dag er na je 7 dagen voorraad kip, bij dezelfde.
En de dag er na je 7 dagen voorraad groente, bij dezelfde.
Oh lovelovelove.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
23 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment