You know you're Bodybuilding when...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• als je in de winkel staat en het gewoon pijn doet om de tassen op te pakken omdat je onderarmen zo kapot zijn van het deadliften

Comment

• Originally posted by STED View Post
      als je in de winkel staat en het gewoon pijn doet om de tassen op te pakken omdat je onderarmen zo kapot zijn van het deadliften
      Hahaha, die kan beter in het topic "You know you have fibro when..."

Na trainen heb ik vaak dat mijn benen heel moe zijn, als ik lekker stevig gesquat heb ofzo. Dan kom je met moeite de trap op.
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

• Originally posted by maar7en8 View Post
        je vlinders in je maag voelt omdat je zin hebt om naar de sportschool te gaan.
        maar je weet dat het een rustdag is (die je ook gewoon nodig hebt) en je ook nog moet studeren.

dat je na het trainen twijfelt of je wel hard genoeg getraind hebt.
        Dit dus, tijdens een training helemaal kapot gaan en toch denken dat je meer had kunnen pakken en het moeilijk voor je is om rust te pakken omdat je alles groter en sterker wil hebben.

Comment

• Nog 1 dan maar :

Als je geen water meer uit een glas drinkt maar uit je shake beker van B&F omdat je dan niet zo vaak naar de kraan moet lopen.

Comment

• Originally posted by Swekie View Post
            Nog 1 dan maar :

Als je geen water meer uit een glas drinkt maar uit je shake beker van B&F omdat je dan niet zo vaak naar de kraan moet lopen.
            herkenbaar
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Als je klasgenoten je gek aankijken wanneer je een snickers eet.

Comment

• als je uren bezig bent om de 100% correcte manier te vinden van bankdrukken ghehe

Comment

• Als je je fles vult met water en gewoon opdrinkt.
                  Never send a boy to do a mans job!

Comment

• Als mensen je op straat aanspreken en zeggen: " en weer op weg naar de fitness?"
                    Als je elke morgen 4 eieren eet en elke avond het bakje kwark helemaal verslind alsof het je laatste maal ooit is.
                    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

• Wanneer de pomp tijdens de training beter is voelt dan seks, (i'm serious)
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

• Wanneer je seks hebt in setjes, en dan ook nog je reps telt!

Comment

• Originally posted by Koppejan View Post
                          Wanneer je seks hebt in setjes, en dan ook nog je reps telt!

en werk volgens een upper body en lower body schema....

Comment

• Originally posted by John BD View Post
                            als je postbode af begint te vragen voor wie die zware pakketen telkens zijn.
                            (ik bestel mn whey in emmer formaat en vaak ook pre en post workout pot erbij)
                            hahaha ja ik heb altijd dezelfde postman die het komt brengen.. hij zei dat die het best wel zat begon te worden om elke keer die trappen op te lopen met zware pakketten
                            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                              Als je de woonboulevard af aan het struinen bent voor een reuzachtig grote spiegel en daar voor als reden tegen je gezelschap zegt "Omdat het gewoon mooi is".

Yeah right.
                              hahaha ja bespaar gewoon jezelf en hem de moeite
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by Swekie View Post
                                Nog 1 dan maar :

schuldig, er zit zelf een shake beker in mijn school tas

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                                Als mensen je op straat aanspreken en zeggen: " en weer op weg naar de fitness?"
                                Als je elke morgen 4 eieren eet en elke avond het bakje kwark helemaal verslind alsof het je laatste maal ooit is.
                                schuldig, alleen die eitjes schuif ik door naar de middag

Originally posted by gain is pain View Post
                                Wanneer de pomp tijdens de training beter is voelt dan seks, (i'm serious)
                                schuldig, af en vind ik dat ook

Originally posted by Koppejan View Post
                                Wanneer je seks hebt in setjes, en dan ook nog je reps telt!
                                schuldig, reps tel ik altijd en als bijna het moment daar is moet je stoppen anders ga je fail reps doen

Originally posted by nibor76nl View Post

en werk volgens een upper body en lower body schema....
                                haha kwam niet meer bij!
                                Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X