You know you're Bodybuilding when...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Silk View Post
    Wedden dat die gast een dikke rep out gaat drukken!
    'Half men, half animal, all dead!'

Comment

• Als je ziek bent en het rotste ervan vindt dat je minstens 1 training moet doorschuiven!
      No pain, no gain!!

Comment

• dat je een stront duwer en extra ontplopper hebt aangeschaft omdat je ontlasting vaak zo dik en plakkerig is dat het niet door spoelt of altijd verstopt raakt
        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

• Wanneer je een chick leert haar bekken te kantelen en haar rug fatsoenlijk te archen tijdens het doggystylen.

True story.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Jezus Silk hoeveel reps doe je hier eigenlijk? zit nu al een minuut of 5 te tellen man........heb je wel door dat er iemand op je piepie zit?
            Het is wel de beste uitvoering van de benchpress die ik ooit gezien heb.

Originally posted by Silk View Post
            Last edited by marnop; 04-11-2011, 20:18.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by marnop View Post
              Jezus Silk hoeveel reps doe je hier eigenlijk? zit nu al een minuut of 5 te tellen man........heb je wel door dat er iemand op je piepie zit?
              Het is wel de beste uitvoering van de benchpress die ik ooit gezien heb.
              Jij kijkt helemaal niet naar de uitvoering. Ik dacht dat je vrouw ook op dit forum zat?^^

@kevster, hehe, ik kan me nog goed de eerste chick herinneren die het goed deed. Sindsdien is het standaard procedure

Comment

• hamburgers bestellen bij de burgerking en vervolgens alleen de burgers eet en de broodjes weggooit.

gebeurde me vorig jaar december in de kerstvakantie toen ik de hele dag van huis was
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Originally posted by WanabieBodybuilder
                  Als je je voedsel niet meer goed durft te kauwen omdat je bang bent de eiwitten te breken.
                  dan ben je eerder ziek dan een BB in mijn ogen
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• .....als je actief participeert in dit soort topics.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Als je tijdens het trainen in de gym ineens een euforisch gevoel krijgt als je aan de progressie denkt die je de komende maanden wil/gaat maken.

Comment

• Originally posted by WanabieBodybuilder
                        You don’t want to marry a petite woman because your afraid of her “bad” genetics- you might be a bodybuilder.
                        Of gewoon iemand bent met hoop op lange, en daarmee potentieel succesvollere kinderen.

You don’t want to marry a whale because your afraid of her “bad” genetics- you might be a bodybuilder.
                        Die is misschien beter.
                        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Als je je vakantiebestemming uitzoekt op de aanwezigheid van een uitgebreide gym.

"Wat een geweldig hotel! Oh, geen gym? Laat dan maar."
                          No pain, no gain!!

Comment

• als je een 10 EC schoolvak niet hebt gehaald en het enige waar je aan denkt is om nog ff snel naar de gym te gaan voor ze sluiten!!!
                            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                              als je een 10 EC schoolvak niet hebt gehaald en het enige waar je aan denkt is om nog ff snel naar de gym te gaan voor ze sluiten!!!
                              Yeahhh buddy!!:P

Als je doel is om een BMI te hebben wat aangeeft dat je morbide obesitas hebt, terwijl je vetpercentage onder de 12 ligt^^

Comment

• telaat komt op je werk, waarom ben je telaat? moest me kip nog bakken!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X