Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
jij spant de kroon, ijsblok. dat betekent gewoon dat je geen leven hebt.
YES!
ag het begon bij het douche, dat ik muziek opzette toen nog op de wastavel, daarna ging die verder op de tavel voor de douche (haalt ie net met stroom) kon ik door het raampje BN lezen.
daarna d8 ik oowh ik kan best als ik een grote boodschap doe dat ik hem ook best kan mee nemen.
en zo is het verder ontstaan dat ik overal BN lees zoals in de bus, school, onder het eten enz...
dat je bang bent voor rsi in je wijsvinger en een macro hebt geschreven zodat de pagina zichzelf automatisch ververst zodat je de laatste topics/reacties kunt spammen.
dat je bang bent voor rsi in je wijsvinger en een macro hebt geschreven zodat de pagina zichzelf automatisch ververst zodat je de laatste topics/reacties kunt spammen.
Om eerlijk te zijn heb ik dat in mijn eerste topic gedaan omdat die lamzak Rev mijn topic zo goed vond en daarom besloot mij ervoor te waarderen, hij maakte echter een foutje, hij gaf mij het laagste aantal sterren, namelijk maar 1.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment