In dat 2de filmpje van Ashley zie je fallus @ 2.20
Kansloze shrug (+ andere bloopers).
Collapse
X
-
Originally posted by Breakmore View PostHad deze een paar dagen geleden gevonden.
YouTube - bench press lockout 470lbs (with belt) PRThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Hij brengt zijn hele lichaam omhoog in plaats van het gewicht naar beneden.
YouTube - bench-press 490lbs, not much ROM but a lockout
Comment
-
Originally posted by Hebikniet View PostHAHAHAHAHAH kk!
dit is toch te triest
Vind verder, op wat onhandig geklungel na niks slechts aan. Die kerel is aziaat, met waarschijnlijk niet de beste genen in de wereld en hij is in zijn kelder aan het squatten... Weet dat er genoeg op dit forum zijn die danwel geen benen trainen, danwel een excuus verzonnen hebben om niet te hoeven squatten en deze gozer filmt zijn form (filmpje was voor verbeteringen aan zijn form, maar hadtie voor de grap erop gezet, tis ook wel humor en ik had zelf zeker dat stuk over mijn moeder eruit gehaald als ik hem was haha maar toch), denk dat er nog wel mensen zijn die er wat van op kunnen steken
Hij komt nog diep ook op zijn squats, met die kutschoenen... Nou nog chest up en op blote poten en dan heeftie nog goede form ook lol
EDIT; waarom unracked die kerel de bar nog, beetje stretch oefeningen en je kutn de bar aanraken zonder ooit van de vangers te halenLast edited by Yawgmoth; 16-03-2010, 23:17.The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Breakmore View PostHij brengt zijn hele lichaam omhoog in plaats van het gewicht naar beneden.
YouTube - bench-press 490lbs, not much ROM but a lockoutDumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
-
Hahaha, wtf man. Die shrug kerel was mij eigenlijk ook helemaal niet opgevallen, zat meer te wachten wanneer er wat gebeurde met die buikspier gast.
Originally posted by Breakmore View Post
Ik ga echt stuk man om dit topic.
@ Fallus: Hoe komen ze eigenlijk aan dat filmpje van jou? Wel grappig dat je er in zit.
Ik kan me trouwens ook nog een filmpje bedenken dat ik ooit had gezien. Waren 2 gozers op een lat pulley. Die stelden ze expres veeeel te zwaar in en trokken ze met z'n 2en naar beneden. Helemaal beneden liet de achterste van de 2 los en de andere kerel vloog met een noodgang naar boven. Het filmpje heette dan ook vliegles. Was echt super vet en grappig om te zien. Denk alleen dat de sportschool staff het minder kon waarderen, maar dat terzijde.
@ Yawg: Hij squat teminste wel ja. En je moet ook best ballen hebben om zo'n filmpje van jezelf te plaatsen. Ik had het niet gedaan.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by jordy View Post
@ Yawg: Hij squat teminste wel ja. En je moet ook best ballen hebben om zo'n filmpje van jezelf te plaatsen. Ik had het niet gedaan.<------ BB Gun doet auw!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
4 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
6 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-