Kansloze shrug (+ andere bloopers).

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

In dat 2de filmpje van Ashley zie je fallus @ 2.20

Comment

Originally posted by gameface View Post
      hehe ja! onze beroemdheid

Comment

en die gast voor fallus krijgt een hartaanval of een beroerte lijkt het wel

Comment

omg 2 filmpje at 1:00 ongeveer dat die kerel nog leeft -_- xD

hahaha

Comment

Originally posted by Breakmore View Post
            Had deze een paar dagen geleden gevonden.
            YouTube - bench press lockout 470lbs (with belt) PR
            Ik heb al zoveel rare shit in me leven gezien, maar deze kerel slaat echt alles. Wordt nog een factor 10 erger als je zijn comments bij de video's leest en je erachter komt dat hij nog serieus is ook (dacht in eerste instantie dat het een parody was) en het met belt moeilijker vind omdat je dan een grotere ROM hebt (duh je kunt je rug neit zo buigen) en hij, na het hitten van 500+ bench gaat beginnen met het vergroten van de ROM
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

de hoek van de camera is ook echt in zijn voordeel.. volgens mij laat hij de stang hooguit een paar cm zakken

Comment

Hij brengt zijn hele lichaam omhoog in plaats van het gewicht naar beneden.
                YouTube - bench-press 490lbs, not much ROM but a lockout

Comment

Originally posted by Hebikniet View Post
                  HAHAHAHAHAH kk!

dit is toch te triest
                  Ben ooit eens een log van die kerel tegengekomen ergens, maar kan me bij god niet herinneren waar. Had nog uitgelegd dat het kwam omdat hij niet risico wilde lopen de vloer te slopen als hij hem per ongeluk slecht neer liet komen.

Vind verder, op wat onhandig geklungel na niks slechts aan. Die kerel is aziaat, met waarschijnlijk niet de beste genen in de wereld en hij is in zijn kelder aan het squatten... Weet dat er genoeg op dit forum zijn die danwel geen benen trainen, danwel een excuus verzonnen hebben om niet te hoeven squatten en deze gozer filmt zijn form (filmpje was voor verbeteringen aan zijn form, maar hadtie voor de grap erop gezet, tis ook wel humor en ik had zelf zeker dat stuk over mijn moeder eruit gehaald als ik hem was haha maar toch), denk dat er nog wel mensen zijn die er wat van op kunnen steken

Hij komt nog diep ook op zijn squats, met die kutschoenen... Nou nog chest up en op blote poten en dan heeftie nog goede form ook lol

EDIT; waarom unracked die kerel de bar nog, beetje stretch oefeningen en je kutn de bar aanraken zonder ooit van de vangers te halen
                  Last edited by Yawgmoth; 16-03-2010, 23:17.
                  The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Hij brengt zijn hele lichaam omhoog in plaats van het gewicht naar beneden.
                    YouTube - bench-press 490lbs, not much ROM but a lockout
                    Nog zo'n malloot
                    Dumbells build a bigger chest
                    Barbells build a bigger ego

Comment

Hij heeft meerdere van die vage lifts.

Het is dezelfde malloot.

Comment

Hahaha, wtf man. Die shrug kerel was mij eigenlijk ook helemaal niet opgevallen, zat meer te wachten wanneer er wat gebeurde met die buikspier gast.

Check die gozers andere videos maar.

Hij heeft een leuke gym.
                        YouTube - Nutbar On The Treadmill!
                        Dat vind ik dan eigenlijk wel weer vet. Tenminste weer is wat anders als dat saaie gedoe op die loopband toch?

Ik ga echt stuk man om dit topic.
                        @ Fallus: Hoe komen ze eigenlijk aan dat filmpje van jou? Wel grappig dat je er in zit.

Ik kan me trouwens ook nog een filmpje bedenken dat ik ooit had gezien. Waren 2 gozers op een lat pulley. Die stelden ze expres veeeel te zwaar in en trokken ze met z'n 2en naar beneden. Helemaal beneden liet de achterste van de 2 los en de andere kerel vloog met een noodgang naar boven. Het filmpje heette dan ook vliegles. Was echt super vet en grappig om te zien. Denk alleen dat de sportschool staff het minder kon waarderen, maar dat terzijde.

@ Yawg: Hij squat teminste wel ja. En je moet ook best ballen hebben om zo'n filmpje van jezelf te plaatsen. Ik had het niet gedaan.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post

@ Yawg: Hij squat teminste wel ja. En je moet ook best ballen hebben om zo'n filmpje van jezelf te plaatsen. Ik had het niet gedaan.
                          Ben het met jullie eens! maar drop gewoon die bar achterover ik bedoel je ma roepen ? hij had hem allang uit ze nek kunnen gooien.
                          <------ BB Gun doet auw!

Comment

Had ik ook gedaan inderdaad. Het is ook maar 80 kg geloof ik dus dat is niet zo'n heel drama om te laten vallen. Als het nou 200 kg was, was het nog wat anders. Maar goed.
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

ik ga vanavond ook alleen rack lock-outs doen bij de bench :P
                              ik wil ook wel een massieve rug als die gast en schijnbaar krijg je dat van die bench lock-outs

Comment

Originally posted by gameface View Post
                                lol'd
                                Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X