met zulke domme taal verwacht ik al minder van de pvv. heel dom van die man. dat is laag niveau. het gaat wel om je land besturen, niet om alleen maar lachen. ik wil wilders even aan de macht om wat mocro's in te dammen en op te sluiten, wat wetten aannemen en dan moeten we weer op een serieuse partij stemmen om de crisis te overleven
Wie kies jij??
Collapse
X
-
Originally posted by leroyw View Postdaar heb je gelijk in ophaler, maar het is wel zo dat als hun nu stemmen krijgen ze toch wat mede te zeggen hebben en er dus misschien eindelijk eens goeie discussies aangegaan worden, zeg nou eerlijk het kabinet wat er al die tijd geweest is doet echt niets voor de burgers.........alleen in hun campagnes word van alles beloofd, nederland is hard achteruit gegaan en is het tijd dat er wat nieuws in het kabinet komt...Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Ik ben zelf rechts, maar op de PVV kan ik enigszins niet stemmen.
Van het ene moment waar ze met een mooi punt komen komen ze weer met een
balachelijk punt. Of het is weer Geertje die met iets kansloos komt.
Ik zit zelf erg te twijfelen wie ik nou zou kiezen.You can be part of my meal tonight.
Comment
-
Originally posted by Joshua90 View PostIk ben zelf rechts, maar op de PVV kan ik enigszins niet stemmen.
Van het ene moment waar ze met een mooi punt komen komen ze weer met een
balachelijk punt. Of het is weer Geertje die met iets kansloos komt.
Ik zit zelf erg te twijfelen wie ik nou zou kiezen.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Roy- View PostZe lokte het zelf uit, en als ze zo'n reacties wilt voorkomen moest ze die opmerking achterwege laten òf een keertje minder naar de snackbar gaan. Scheelt misschien weer een onderkin..."We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostIk vind het gewoon dom van Wilders om zo tegen de turkse premier tekeer te gaan. En dat heeft niks te maken met de vrijheid van meningsuiting maar met diplomatie. Nu komt ie pas echt over als een druiloor.You can be part of my meal tonight.
Comment
-
geert
ik weet niet of je het eigendunk kan noemen, het is gewoon gebleken dat de helft van de nederlanders ( als het niet al meer dan drie kwart is ) zijn eigen mening niet hardop durft te zeggen, hij ziet gewoon dat het volk het eens anders wilt en komt openlijk uit voor die dingen, hoe hij die dingen moet gaan oplossen dat weet ie misschien nog niet maar ja dat weet het kabinet van nu ook niet dus wat is het verschil?
Hij gaat in sommige dingen wel te ver ja, maar ja andersom word er door dat soort mensen ook niet soms te ver gegaan? dit land word hoe verder hoe verneukter en als er niet eens wat word gedaan is het straks niet meer te houden hier, iemand als balke(ll)ende likt alleen maar de hielen van bv amerika, blegh zo' n man kan je toch niet normaal mee lachen? De rest is met de noorderzon vertrokken omdat ze ineens zogenaamd bij het gezin willen zijn. ( zakken zijn gevuld van ons geld ) Het word tijd voor verandering in dit land, en wilders zou ik ook niet aan de macht willen hebben maar hij is wel degene die op dit moment veranderingen kan aanbrengen dan zien we met de volgende verkiezingen wel hoe het ervoor staat....
althans dit is mijn mening....
Comment
-
En niemand van de PVV-stemmers heeft er een probleem mee dat er binnen de PVV geen democratie heerst? Niemand vraag zich ooit af waarom er een extreem rechtse randdebiel als Hitler aan de macht is gekomen?
Niet om hier iemand aan te vallen, maar ik hoop dat je er is over nadenkt, je moet niet alleen maar aan je eigen hachje denken, het kan namelijk zijn dat je meer over jezelf afroept dan je in eerst instantie wilde krijgen.
Stem natuurlijk D66^^
Comment
-
----
ik denk dat de mensen niet perse pvv stemmen omdat zo' n debiel aan de macht komt maar omdat al die andere partijen ZUIGEN...... ik denk dat vanaf onze ouders hun generatie word er al gezegd pvda, cda, vvd blah blah blah en die mensen blijven maar stemmen op dat soort partijen en we gaan er alleen maar op achteruit....
ik wil hier geen campagne voeren voor pvv want ik denk dat iedereen wel weet dat het niet helemaal 100 % pluis zit maar het IS TIJD VOOR VERANDERING !!!!
Eigen volk eerst ( zoals hij dat zegt )
Comment
-
Ik vind het raar. Toen de PvdD begon, gingen meerdere partijen zich ineens met dieren bezig houden. Het was niet alleen groenlinks die ineens een mening over verschillende dingen met dieren had, die gelijk was met PvdD. Nu PvdD weg is, hoor je er niets meer van.
Met PVV heb je dat totaal niet. Meeste partijen zetten zich alleen maar af tegen wilders, onder het mom dat de Wilders stemmers toch maar dom zijn. Daardoor wordt de vraag naar een partij in de richting van Wilders alleen maar groter. Het is maar een enkeling die zich hooguit neutraal houdt, maar kan niet zeggen dat ik daar vertrouwen in heb. Stuk voor stuk zijn ze laf en bang om de vingers te branden. En juist dat is nu precies het probleem in Nederland, en de reden waarom het allemaal zo ver is gekomen (en nog veel verder kan gaan).
En de Wilders stemmers? Ach, dat zijn gewoon domme mensen dus die negeren we maar. Alsof andere partijen geen domme dingen hebben.
En bv CDA, al die oudjes die daar al jaren op stemmen en nog jaren op zullen blijven stemmen. Juist de stemmen waarvan ze het moeten hebben, maken ze compleet kapot.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...13 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-