Wie kies jij??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Patricia86 View Post
    Grootste gedeelte weet niet eens dat ze ingeschreven staan. Ik schijn ook ingeschreven te staan bij een gerefomeerde kerk. Ik en gerefomeerd, zie je het al voor je?
    De kerk zou spontaan in de fik vliegen, als ik daar een stap binnen zet.
    Je bent automatisch ingeschreven als je ouders je hebben laten dopen of zelf actief waren vroegah. Uitschrijven is geen probleem. Je krijgt dan een brief met een cheque opgestuurd. Je bent niet verplicht een bedrag over te maken dus kunt vrijblijvend uitschrijven. Ik heb mezelf ook uitgeschreven. Als ik een kerk binnenstap verbrand niet alleen de kerk, maar de hele wijk. ALS ik uberhaupt binnen kom, want alleen al in de buurt komen geeft mij al jeuk en branderig gevoel van binnen lol.

Comment

Ik heb nog niet gekozen. Ik sta achter veel standpunten van Wilders maar ik vind hem een te grote mongool. Dilemma.

Ben eens benieuwd hoe het gaat lopen als de PVV goed scoort. Denk dat het hele parlement een groot drama word. Kabinet dat iedere week valt ofzo.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
        Ik vind eigenlijk de geschiedenis minder erg. Is erg was er gebeurd is, dat wel. Maar je praat wel over de tijd dat mensen ook dachten dat de wereld plat was
        En als er geen medicijnen zijn, kan hoop een uitkomst bieden (iets draagzamer maken, oid).

Maargoed,.. oude testament en de koran verschilt niet voor niets zo weinig. En deuteronomium is ook het oude testament
        Ja das waar, wat vroeger is gebeurd kan je niks meer aan doen.
        Maar mensen wijzen tegenwoordig veel naar de islam omdat ze zo gevaarlijk zijn maar ze zitten in dezelfde stadium als waar wij in zaten.

Comment

Christenen houden het wat meer in eigen kringen, de Moslims vaker totaal niet. Groot verschil Rakker

Comment

Originally posted by DeRakker View Post

Hoe min mogelijk de regering doet, hoe beter voor de economie.
            Ja dat lijkt me fantastisch. Laten we dan net als rond 1900 doen. Dat de baas weer ECHT de baas is...
            Dan krijgen we weer eten-en kledingbonnen die we in zijn winkels mogen uitgeven ipv loon.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

ruilen

of we kunnen weer als van ouds spullen ruilen met elkaar flikker gewoon al het geld op de wereld weg en misschien zijn er dan een boel problemen opgelost...

laat iedereen alles delen en laat de wereld elkaar helpen....

die fantasie is gewoon te mooi om over na te denken

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                of we kunnen weer als van ouds spullen ruilen met elkaar flikker gewoon al het geld op de wereld weg en misschien zijn er dan een boel problemen opgelost...

laat iedereen alles delen en laat de wereld elkaar helpen....

die fantasie is gewoon te mooi om over na te denken

Ik heb een gebruikte schoen in de aanbieding
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                  Ik heb een gebruikte schoen in de aanbieding
                  Ik heb 2 bonnen.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Ja dat lijkt me fantastisch. Laten we dan net als rond 1900 doen. Dat de baas weer ECHT de baas is...
                    Dan krijgen we weer eten-en kledingbonnen die we in zijn winkels mogen uitgeven ipv loon.
                    Bonnen waren met de communisten in de Sovjet Unie. Niet met het laissez faire van 1900.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Ehm, ligt het aan mij of doet de regering dan juist heel veel? "Hoe minder de regering doet, hoe beter voor de economie". Als de regering weer echt de baas is, dan klopt dat toch niet?
                      DL 90kg, SQ 85kg, BP 80kg @ 70kg

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                        Bonnen waren met de communisten in de Sovjet Unie. Niet met het laissez faire van 1900.
                        Misschien.
                        Maar om nu te zeggen dat het gewone volk het toen zo goed had??
                        De fabrikanten uiteraard wel. Rijkaards waren toen dolgelukkig. Ongetwijfeld.

Comment

Misschien.
                          Ik volg je niet helemaal.
                          Wat heeft dit te maken met zomin mogelijk bemoeienis van de regering?

Comment

• Originally posted by DeRakker View Post
                            Ik volg je niet helemaal.
                            Wat heeft dit te maken met zomin mogelijk bemoeienis van de regering?
                            De bescherming van werknemers tegen uitbuiting van werkgevers.

Comment

Misschien.
                              Naar die tijd moeten we niet terug willen. Aan de andere kant is er ook een hele berg op af te dingen zoals we het nu hebben.

Overigens was dat het punt niet van mijn post: je moet geen geschiedkundige feiten aanhalen als ze niet van toepassing zijn op wat je zegt. Is misleidend.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

De bescherming van werknemers tegen uitbuiting van werkgevers.
                                Uitbuiting is wel gelijk een groot verschil.
                                Kan je ook zeggen dat anders de regering ons kan uitbuiten met veel belasting.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X