Originally posted by Patricia86
View Post
Wie kies jij??
Collapse
X
-
-
Ik heb nog niet gekozen. Ik sta achter veel standpunten van Wilders maar ik vind hem een te grote mongool. Dilemma.
Ben eens benieuwd hoe het gaat lopen als de PVV goed scoort. Denk dat het hele parlement een groot drama word. Kabinet dat iedere week valt ofzo.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostIk vind eigenlijk de geschiedenis minder erg. Is erg was er gebeurd is, dat wel. Maar je praat wel over de tijd dat mensen ook dachten dat de wereld plat was
En als er geen medicijnen zijn, kan hoop een uitkomst bieden (iets draagzamer maken, oid).
Maargoed,.. oude testament en de koran verschilt niet voor niets zo weinig. En deuteronomium is ook het oude testament
Maar mensen wijzen tegenwoordig veel naar de islam omdat ze zo gevaarlijk zijn maar ze zitten in dezelfde stadium als waar wij in zaten.
Comment
-
Originally posted by DeRakker View Post
Hoe min mogelijk de regering doet, hoe beter voor de economie.
Dan krijgen we weer eten-en kledingbonnen die we in zijn winkels mogen uitgeven ipv loon.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
ruilen
of we kunnen weer als van ouds spullen ruilen met elkaar flikker gewoon al het geld op de wereld weg en misschien zijn er dan een boel problemen opgelost...
laat iedereen alles delen en laat de wereld elkaar helpen....
die fantasie is gewoon te mooi om over na te denken
Comment
-
Originally posted by leroyw View Postof we kunnen weer als van ouds spullen ruilen met elkaar flikker gewoon al het geld op de wereld weg en misschien zijn er dan een boel problemen opgelost...
laat iedereen alles delen en laat de wereld elkaar helpen....
die fantasie is gewoon te mooi om over na te denken
Ik heb een gebruikte schoen in de aanbiedingความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostJa dat lijkt me fantastisch. Laten we dan net als rond 1900 doen. Dat de baas weer ECHT de baas is...
Dan krijgen we weer eten-en kledingbonnen die we in zijn winkels mogen uitgeven ipv loon."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostJa dat lijkt me fantastisch. Laten we dan net als rond 1900 doen. Dat de baas weer ECHT de baas is...
Dan krijgen we weer eten-en kledingbonnen die we in zijn winkels mogen uitgeven ipv loon.DL 90kg, SQ 85kg, BP 80kg @ 70kg
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostBonnen waren met de communisten in de Sovjet Unie. Niet met het laissez faire van 1900.
Maar om nu te zeggen dat het gewone volk het toen zo goed had??
De fabrikanten uiteraard wel. Rijkaards waren toen dolgelukkig. Ongetwijfeld.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostMisschien.
De fabrikanten uiteraard wel. Rijkaards waren toen dolgelukkig. Ongetwijfeld.
Wat heeft dit te maken met zomin mogelijk bemoeienis van de regering?
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostMisschien.
De fabrikanten uiteraard wel. Rijkaards waren toen dolgelukkig. Ongetwijfeld.
Overigens was dat het punt niet van mijn post: je moet geen geschiedkundige feiten aanhalen als ze niet van toepassing zijn op wat je zegt. Is misleidend."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-