Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik vindt het altijd leuk als ze er humor in brengen maar je kan ook grappig zijn en niet iemand zo erg de grond in te trappen... beetje jammer..
Ze lokte het zelf uit, en als ze zo'n reacties wilt voorkomen moest ze die opmerking achterwege laten òf een keertje minder naar de snackbar gaan. Scheelt misschien weer een onderkin...
Dumbells build a bigger chest Barbells build a bigger ego
pvv heeft mijn stem, niet omdat ik voor de pvv ben maar als hun in het kabinet komen kunnen er wel andere ideeen ingebracht worden die misschien weer tot iets anders lijden want de benzine voor de bezemsteel is bijna op...
gegroet burgers....
De PVV zal nooit in het kabinet komen omdat ze dan een absolute meerderheid moeten hebben en die zullen ze nooit krijgen.
Of ze moeten een coalitie met andere partijen kunnen vormen. Maar daar is bij de collegeformaties na de gemeenteraadsverkiezingen al pijnlijk duidelijk geworden dat niemand (of bijna niemand) met die partij wil samen werken.
daar heb je gelijk in ophaler, maar het is wel zo dat als hun nu stemmen krijgen ze toch wat mede te zeggen hebben en er dus misschien eindelijk eens goeie discussies aangegaan worden, zeg nou eerlijk het kabinet wat er al die tijd geweest is doet echt niets voor de burgers.........alleen in hun campagnes word van alles beloofd, nederland is hard achteruit gegaan en is het tijd dat er wat nieuws in het kabinet komt...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment