Wie kies jij??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Pff ik ben zelf arabier en ik geef toe dat wilders goede punten heeft maar hij draaft het door met zijn islam dingen.

1. Marrokanen die irritant zijn, wat heeft dat met de islam en/of koran te maken?

2. Zijn film fitna, deugt van geen kanten. ja leuk hij heeft beelden van terroristen die aanslagen plegen , dat is ook het enige dat klopt. De teksten, hij vergeet wat ervoor en erna dat is net alsof je een pagina midden in een boek gaat lezen zonder dat je weet waar het over gaat, en de uitspraken van een islamitische persoon met ondertiteling haha daar ging ik helemaal stuk. Hij zegt geen 1 van die slechte woorden.

3. Hoofddoekverbod? meiden/dames uit islamitisch geloof die het in nederland dragen doen dit uit vrije wil en er is hun niks opgelegd oftewel ze hebben de vrijheid, wie is hij om de vrijheid te beperken?. en wat irriteert mensen aan een hoofddoek? is toch bijna hetzelfde als een pet ofzo.

4. Koran met mein kampf vergelijken , wat een klootzak , net alsof hij arabisch kan lezen en ooit de koran heeft gelezen. Indien je de koran leest komt het zeer veel overeen met de bijbel oftewel als de koran een mein kampf is dan is de bijbel dat oook.

sry moest ik effe kwijt want ik ben niet gelovig opgevoed, ik heb wel meer van de arabische cultuur meegekregen, in curacao geboren en sinds ik 1 jaar ben in nederland dus ik heb een beetje van alles. Heb mijn eigen pad gekozen maar ik respecteer iedereen zijn religie en keuzes in zijn leven en wilders is gewoon een racist. zijn hele partij dan eigenlijk want zij zijn het eens.

En begrijp me niet verkeerd pvv heeft veel goede punten waar ik het mee eens ben, maar ze focussen teveel op de islam en dat wordt hun onderuitgang.

sry voor dit lange verhaal maar ik wordt schijtziek ervan, en ik woon zelf in almere waar pvv de meeste stemmen heeft gekregen en dan loop ik op straat hoor ik iedereen zeggen ik snap niet dat pvv heeft gewonnen blabla wie the fuck heeft dan op pvv gestemd als iedereen zegt ik heb er niet op gestemd?

pfieuw =D

Comment

ja...

ja babo dat zijn de hollanders ( althans 75 % ) die vullen pvv in en zeggen niet dat ze erop gestemd hebben...

het geeft ook wel aan de de gemiddelde hollander bang is voor hoe het allemaal gaat en inderdaad de meeste dingen komen toch af van antilianen en marokkanen. ik heb heel veel marokkaanse vrienden en mag ze allemaal maar 70 % deugd niet en dan heb ik het over inbreken, drugs dealen, in groepjes lastig zijn.

Dat wilders over de koran en islam dingen zegt klopt ook inderdaad niet, maar het is iets waar hij veel kiezers mee krijgt dus zet hij dat door dat zijn die parlement gasten die doen er alles aan om aan de macht te komen met verhaaltjes.

nogmaals ieder voor zich natuurlijk, ik stem wilders om hij eindelijk eens voor veranderingen wil gaan, hij zal toch nooit aan de macht komen omdat alles wat hij wilt bijna niet haalbaar is.... laten we zien wat de toekomst brengt...

Comment

pvv op goeie weg?

PVV wil ministerie van Veiligheid

(Novum) - De ministeries van Justitie en Binnenlandse Zaken moeten worden vervangen door een ministerie van Veiligheid. Dat staat in het verkiezingsprogramma van de PVV, dat hoog op veiligheid inzet.
        De partij wil dat in heel Nederland extra geld wordt uitgetrokken voor politie. De bonnenquota moeten worden afgeschaft, want de politie 'moet boeven vangen'. Verder pleit de partij voor de invoering van een nationale politie. De marechaussee zou ook moeten worden ingezet in probleemwijken.
        In het programma keren punten terug waar de PVV zich al eerder voor heeft uitgesproken: het invoeren van minimumstraffen en het uitzetten van Marokkaanse criminelen en anderen met een dubbele nationaliteit.
        De plannen moeten nog worden doorgerekend door het Centraal Planbureau.

Comment

Originally posted by Babo View Post
          Hoofddoekverbod? meiden/dames uit islamitisch geloof die het in nederland dragen doen dit uit vrije wil en er is hun niks opgelegd oftewel ze hebben de vrijheid, wie is hij om de vrijheid te beperken?
          Pff geloof je het zelf.. Als hun vader dat zou horen dat ze er geen meer zou dragen was ze nog lang niet jarig... Strenge onzin

Edit: Hier nog even een bron van een van de zovelen die gedwongen wordt door de vader en het niet durft af te doen: http://www.hulpmix.nl/school_werk_ge...n_in_mijn_ogen
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by leroyw View Post
            PVV wil ministerie van Veiligheid

(Novum) - De ministeries van Justitie en Binnenlandse Zaken moeten worden vervangen door een ministerie van Veiligheid. Dat staat in het verkiezingsprogramma van de PVV, dat hoog op veiligheid inzet.
            De partij wil dat in heel Nederland extra geld wordt uitgetrokken voor politie. De bonnenquota moeten worden afgeschaft, want de politie 'moet boeven vangen'. Verder pleit de partij voor de invoering van een nationale politie. De marechaussee zou ook moeten worden ingezet in probleemwijken.
            In het programma keren punten terug waar de PVV zich al eerder voor heeft uitgesproken: het invoeren van minimumstraffen en het uitzetten van Marokkaanse criminelen en anderen met een dubbele nationaliteit.
            De plannen moeten nog worden doorgerekend door het Centraal Planbureau.
            Hmmmpf, leuk vooruitzicht zo'n politiestaat.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Mijn standpunt:

Ik ben van boven misschien niet zo slim, maar ik ben wel van onder-wijs.

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                Pff geloof je het zelf.. Als hun vader dat zou horen dat ze er geen meer zou dragen was ze nog lang niet jarig... Strenge onzin

Edit: Hier nog even een bron van een van de zovelen die gedwongen wordt door de vader en het niet durft af te doen: Hulpmix.nl - School, werk, geld - Hoofddoek - Mijn verhaal - Dit schrijf ik nu met tranen in mijn ogen

hier meneer een quote van de je eigen site die je hebt gepost.

Want voor zover ik weet is er geen dwang in de islam. Ik hou zielsveel van mijn geloof het is het mooiste wat er is, maar de hoofddoek niet.

Er is geen dwang in de islam.

Dus dat die vader een klootzak is (je geeft 1 voorbeeld trouwens) betekent dat er niet genoeg zijn die het vrijwillig dragen? ik las laatst nog een stukje in de spits van een islamitische dame over dit punt en ze zei dat ze haar hoofddoek vrijwillig draagt en wie is PVV om dit te verbieden in de zogenaamde land van vrijheid.

ik snap niet waarom je een hoofddoek zou WILLEN dragen want het is niet verplicht volgens de islam maar indien iemand het draagt hoor je diegene te respecteren klaar.

Comment

hoofd...doek

maar waarom dragen ze eigenlijk een theedoek? is daar een reden voor in het geloof of hoe zit dat precies...

ik heb er ook niet echt problemen mee er zijn zat mensen die ook met een petje lopen en dat mag ook....

waar ik wel tegen ben is dat islamitische mensen de islam wel boven alles stellen, hun geloof is het enige geloof en dat is niet goed. Ik vind ook dat iedereen zich aan de regels hoort te houden die in dit land gelden, wij gaan ook niet met zijn allen naar het oosten en lappen daar onze regels aan onze laars.

Daarbij komt wel ook weer dat nederland gewoon een slappe hap is, alles word getollereerd hier dus dat TIEFUS kabinet is de grootste terrorist...

laten we zien hoe het afloopt...

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                    maar waarom dragen ze eigenlijk een theedoek? is daar een reden voor in het geloof of hoe zit dat precies...
                    Omdat het haar het sieraad van de vrouw is. Dat is de reden dat zwaar christelijke vrouwen altijd heel lang haar hebben, en moslim vrouwen het vaak in een hoofddoek hebben (omdat het puur en alleen voor de man is).

De reden dat je op scholen geen petjes mag dragen, is omdat het ervoor zorgt dat je de ogen niet of minder goed ziet. Dat probleem heb je met een hoofddoek niet.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                      Omdat het haar het sieraad van de vrouw is. Dat is de reden dat zwaar christelijke vrouwen altijd heel lang haar hebben, en moslim vrouwen het vaak in een hoofddoek hebben (omdat het puur en alleen voor de man is).

De reden dat je op scholen geen petjes mag dragen, is omdat het ervoor zorgt dat je de ogen niet of minder goed ziet. Dat probleem heb je met een hoofddoek niet.
                      Haha, nu heb ik een goed argument bij mijn burgerschaples.

Comment

@leroy
                        Hoofddoek is indd niet verplicht. Mijn moeder draagt een hoofddoek en ze heeft er 100% voor gekozen. Ik heb 3 zussen en alle 3 willen geen hoofddoek en alle 3 dragen ze het ook niet.

Comment

indd, de vader van me vriendin is ook islamitisch, en zij dus ook, maarze draagt geen hoofddoek

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                            indd, de vader van me vriendin is ook islamitisch, en zij dus ook, maarze draagt geen hoofddoek

Vriendin van mijn pa is ook Moslima ebn draagt ook geen hoofddoek. Nou ja moslima....part-time Moslima.

Eet gewoon varkensvlees.
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                              Vriendin van mijn pa is ook Moslima ebn draagt ook geen hoofddoek. Nou ja moslima....part-time Moslima.

Eet gewoon varkensvlees.
                              Het is maar hoe gelovig je bent. Ik heb ook aardig wat alcohol naar binnegewerkt en heb vaak genoeg niet halal vlees gegeten en ook varkensvlees. Ik bid niet 5x per dag en ga niet elke vrijdag naar de moskee, maar ik geloof er wel in.

Comment

Originally posted by gameface View Post
                                Het is maar hoe gelovig je bent. Ik heb ook aardig wat alcohol naar binnegewerkt en heb vaak genoeg niet halal vlees gegeten en ook varkensvlees. Ik bid niet 5x per dag en ga niet elke vrijdag naar de moskee, maar ik geloof er wel in.
                                Je bent dus ook een part-timer?
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X