Wie kies jij??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    De bescherming van werknemers tegen uitbuiting van werkgevers.
    Tot op zekere (al dan niet grotere) hoogte speelt de kwestie van vraag en aanbod ook nog mee.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
      Naar die tijd moeten we niet terug willen. Aan de andere kant is er ook een hele berg op af te dingen zoals we het nu hebben.

Overigens was dat het punt niet van mijn post: je moet geen geschiedkundige feiten aanhalen als ze niet van toepassing zijn op wat je zegt. Is misleidend.
      Mee eens. Een fout van mijn kant en excuses. Maar ik blijf bij het standpunt dat uitbuiting voorkomen dient te worden. Want ook dat is funest voor een sterke economie!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

• Ben het met je eens dat we niet terug moeten naar het laisser-faire van vroeger.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
          Ben het met je eens dat we niet terug moeten naar het laisser-faire van vroeger.
          Dat was alles wat ik er mee wilde zeggen.
          Laat me voor de duidelijkheid WEL even meedelen dat, hoewel ik geen VVD voorstander ben, ik de VVD absoluut niet vergelijk met het laisser-faire van het eind van de 19e eeuw.
          Het enige wat ik er mee wilde zeggen is dat een overheid ALTIJD moet waken over voldoende rechten van burgers. Ook het recht op goede arbeidsvoorwaarden dus.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X