hij is tenslotte degene die je prettige pijn bezorgt in je ....
Rellen!!!
Collapse
X
-
Snuff-Sannie
Rookie ELLEgirl
Ow ja poppers is echt een wondermiddel.
Normaal gesproken mag alleen mijn man me van achteren pakken omdat hij niet zo'n hele grote heeft maar als we poppers gebruiken dan gaat mijn anus altijd zo enorm open staan. Kees de buurman kan dan ook gemakkelijk naar binnen dan want die zou eigenlijk een donkere huidskleur moeten hebben want die is me enorm geschapen zeg.
Vind dit echt een fantastisch forum zeg, ben nog nooit zo open geweest over mijn anale fantasieen.
Zeg poopy, vind jij dat nou ook niet?
Snuff-Sannie Bekijk openbaar profiel Zoek alle berichten van Snuff-Sannie Snuff-Sannie toevoegen aan je contactenlijst
Vandaag, 21:59
Poopy
Rookie ELLEgirl
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snuff-Sannie
Ow ja poppers is echt een wondermiddel.
Normaal gesproken mag alleen mijn man me van achteren pakken omdat hij niet zo'n hele grote heeft maar als we poppers gebruiken dan gaat mijn anus altijd zo enorm open staan. Kees de buurman kan dan ook gemakkelijk naar binnen dan want die zou eigenlijk een donkere huidskleur moeten hebben want die is me enorm geschapen zeg.
Vind dit echt een fantastisch forum zeg, ben nog nooit zo open geweest over mijn anale fantasieen.
Zeg poopy, vind jij dat nou ook niet?
Nou ik moet eerlijk toegeven, ik heb al heel vaak anale sex gehad en hoe groter hoe beter.
Het liefst heb ik anale sex met de Stijve Meester. Die is pretty well hung zeg maar. Met kleine piemeltjes voel ik zo weinig, het moet wel een beetje pijn doen weg maar.
Poopy Bekijk openbaar profiel Zoek alle berichten van Poopy Poopy toevoegen aan je contactenlijst
Vandaag, 21:59
geempie
Rookie ELLEgirl
Nou Sannie, bedankt voor je tip. Ikzelf vindt het wel gezellie met dames onder elkaar..
geempie Bekijk openbaar profiel Zoek alle berichten van geempie geempie toevoegen aan je contactenlijst
Vandaag, 22:03
superbeachboy
Rookie ELLEgirl
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Poopy
Nou ik moet eerlijk toegeven, ik heb al heel vaak anale sex gehad en hoe groter hoe beter.
Het liefst heb ik anale sex met de Stijve Meester. Die is pretty well hung zeg maar. Met kleine piemeltjes voel ik zo weinig, het moet wel een beetje pijn doen weg maar.
Daar zou ik wel rustig mee aan doen. anders raak je steeds groter gewent, totdat de grootste niet meer voldoet en de vuist in het spel komt. Dan leg je de lat steeds hoger voor jezelf
superbeachboy Bekijk openbaar profiel Zoek alle berichten van superbeachboy superbeachboy toevoegen aan je contactenlijst
Vandaag, 22:04
Snuff-Sannie
Rookie ELLEgirl
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Poopy
Hahaha, ondeugd, dus jij bent al zo ver.
Ik ook al hoor, maar wist niet zeker of jij dat ook veel lekkerder vind. Ga nu altijd stiekum naar Kees de buurman toe want na de eerste keer die enorme stamper van hem in mijn kont is die van mijn man natuurlijk nietszeggend meer. Doe nog wel dubbele penetratie maar dan stop ik een dildo in mijn poesje terwijl Kees erop los beukt. Ja die pijn, hahaha, ze zeggen weleens pijn en genot liggen dicht bij elkaar."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Wat hoogstaand werk van mijn kant (willekeurige copypasta's).
P.s. de grap van het plaatje van het meisje is dat het iemand is die ook op het board actief is daar, en haar hyvesprofiel in haar handtekening heeft.Last edited by GeneralIx; 09-04-2010, 22:18."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
@ Pin
Met uitdrukkingen als "onmundig geil" moet dat haast wel.
@ Snuff
Dank!"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
4 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
6 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-