Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by deone11 View Post
    FALLOUT NEW VEGAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!
    vind daar nie zoveel an

Comment

• Pre-purchase DC Universe Online on Steam

Iemand van plan deze game te gaan doen?

Comment

• Ik speel op het moment Cabal Online. Gewoon een paar uurtjes in de week.

Nog iemand hier die het speelt?
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Komt een nieuwe Diablo uit...ben benieuwd vond het vroeger echt master

Fallout en Final Fantasy zijn nice
          I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.

Comment

• Heb de afgelopen twee weken met diablo2 weer eens een palladin naar lvl 90 en assasin naar lvl 84 gemaakt. The Witcher zit ik nu in hoofdstuk 2 en is ook een lekkere rpg.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
              Heb de afgelopen twee weken met diablo2 weer eens een palladin naar lvl 90 en assasin naar lvl 84 gemaakt. The Witcher zit ik nu in hoofdstuk 2 en is ook een lekkere rpg.
              Ik ben toevallig ook The Witcher aan het spelen. Zit nu in Chapter IV.
              Allemachies wat een spel. Combat loopt vloeiend, de muziek is bijna foutloos en het verhaal en de wereld is ijzersterk.

Voice acting is wel kut op veel plaatsen.

Comment

YouTube - Kanaal van FuturemarkTV

Holy crap... Dat kunnen de consoles dus echt niet. Wel jammer dat de PC games terug gehouden worden door de beperkte mogelijkheden van consoles. Anders zouden we op PC"'s nu haast levensechte graphics hebben.

En ik moet een nieuwe videokaart fixen die directx11 compatibel is :P
                koop eentje in amerika scheelt ongeveer 20-35 procent,

Comment

• probleem is dat nvidea pas 28maart hun directx 11 kaarten op de markt brengt. dus bestellen in amerika heeft weinig zin als ze nog niet gemaakt zijn. zou ik een ATI moeten nemen en heb daar geen zin in na mijn ervaringen met de laatste paar.

Comment

• Originally posted by Snikkelbaard View Post
                    Ik ben toevallig ook The Witcher aan het spelen. Zit nu in Chapter IV.
                    Allemachies wat een spel. Combat loopt vloeiend, de muziek is bijna foutloos en het verhaal en de wereld is ijzersterk.

Voice acting is wel kut op veel plaatsen.
                    Het heeft wel veel quests. Veel van de side quests zitten ook gewoon verweven in de main quest waardoor je nooit het gevoel heb te ver van het hoofdverhaal af te dwalen.

Combat ben ik niet helemaal tevreden mee, maar is beter dan het simpele geklik zonder uitdaging als in Arcania en Two Worlds 2. Wat een ruk games waren dat zeg.

Zit nog steeds in Chapter 2. Ben de swamps aan het doorlopen om dat obelisk allemaal te activeren met sephiroth stenen. Beetje vage verwijzing naar het qabala maar goed. Meteen lading andere quests onder weg afgerond die ik nog moet gaan inleveren voordat Kalkstein de alchemist aan de schandpaal genageld wordt. Probleem is dat ik op de hoogste moeilijkheidsgraad speel en de alchemie nog niet echt gebruik. Dus me potions zijn op wat het niet makkelijker maakt.

Comment

• YouTube - B.A.S.E - Gameplay

Comment

• Total War: Shogun 2 Video - PC - Bekijk de spelopzet van Shogun 2: Total War
                        Geil...

Met witcher in chapter 4. Is beetje lame op moment.

@FM
                        het word hoog tijd dat jij je pc upgrade zodat je fatsoenlijke games kunt gaan spelen :P

Comment

@FM
                          het word hoog tijd dat jij je pc upgrade zodat je fatsoenlijke games kunt gaan spelen :P
                          ja klopt,
                          ben nu aan het sparen voor een systeem met deze specs:
                          Ati AMD Radeon HD5450 1GB DDR3
                          4GB RAM DDR3
                          AMD Athlon II X4 @ 2.90 ghz (quad core)
                          Windows 7 HP
                          1TB HD

met een 18.5'' scherm erbij (zit relatief dichtbij het beeldscherm,...)
                          in april zou ik m kunne kopen.

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                            ja klopt,
                            4GB RAM DDR3
                            Windows 7 HP
                            1TB HD

Wat een kut grafische kaart. Haal een AMD 6000 serie, of GTX 400 serie...
                            CPU kan ik niks uit halen omdat je het exacte type niet hebt gegeven.

Ik vraag me af of jouw Pc er wel beter van wordt.

Comment

• deze moet je gewoon zien:

YouTube - Bite Me - Episode 1 - "Outbreak" (Exclusive Machinima.com Live Action Series)

Alle ep bekijken, is echt vet
                              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                                ja klopt,
                                4GB RAM DDR3
                                Windows 7 HP
                                1TB HD

matige opstelling hoor, ik zou ff door sparen voor een intel dual of quad core, 6 gig triple channel en een 6850 of 70 ofzo.

sata 3 schijfje erin, kost niks meer.

en een 20 inch scherm kost tegenwoordig ook niks meer en is helemaal niet zo groot.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X