Originally posted by deone11
View Post
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
-
Komt een nieuwe Diablo uit...ben benieuwd vond het vroeger echt master
Fallout en Final Fantasy zijn niceI don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostHeb de afgelopen twee weken met diablo2 weer eens een palladin naar lvl 90 en assasin naar lvl 84 gemaakt. The Witcher zit ik nu in hoofdstuk 2 en is ook een lekkere rpg.
Allemachies wat een spel. Combat loopt vloeiend, de muziek is bijna foutloos en het verhaal en de wereld is ijzersterk.
Voice acting is wel kut op veel plaatsen.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostYouTube - Kanaal van FuturemarkTV
Holy crap... Dat kunnen de consoles dus echt niet. Wel jammer dat de PC games terug gehouden worden door de beperkte mogelijkheden van consoles. Anders zouden we op PC"'s nu haast levensechte graphics hebben.
En ik moet een nieuwe videokaart fixen die directx11 compatibel is :P
Comment
-
probleem is dat nvidea pas 28maart hun directx 11 kaarten op de markt brengt. dus bestellen in amerika heeft weinig zin als ze nog niet gemaakt zijn. zou ik een ATI moeten nemen en heb daar geen zin in na mijn ervaringen met de laatste paar.
Comment
-
Originally posted by Snikkelbaard View PostIk ben toevallig ook The Witcher aan het spelen. Zit nu in Chapter IV.
Allemachies wat een spel. Combat loopt vloeiend, de muziek is bijna foutloos en het verhaal en de wereld is ijzersterk.
Voice acting is wel kut op veel plaatsen.
Combat ben ik niet helemaal tevreden mee, maar is beter dan het simpele geklik zonder uitdaging als in Arcania en Two Worlds 2. Wat een ruk games waren dat zeg.
Zit nog steeds in Chapter 2. Ben de swamps aan het doorlopen om dat obelisk allemaal te activeren met sephiroth stenen. Beetje vage verwijzing naar het qabala maar goed. Meteen lading andere quests onder weg afgerond die ik nog moet gaan inleveren voordat Kalkstein de alchemist aan de schandpaal genageld wordt. Probleem is dat ik op de hoogste moeilijkheidsgraad speel en de alchemie nog niet echt gebruik. Dus me potions zijn op wat het niet makkelijker maakt.
Comment
-
Total War: Shogun 2 Video - PC - Bekijk de spelopzet van Shogun 2: Total War
Geil...
Met witcher in chapter 4. Is beetje lame op moment.
@FM
het word hoog tijd dat jij je pc upgrade zodat je fatsoenlijke games kunt gaan spelen :P
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Post@FM
het word hoog tijd dat jij je pc upgrade zodat je fatsoenlijke games kunt gaan spelen :P
ben nu aan het sparen voor een systeem met deze specs:
Ati AMD Radeon HD5450 1GB DDR3
4GB RAM DDR3
AMD Athlon II X4 @ 2.90 ghz (quad core)
Windows 7 HP
1TB HD
met een 18.5'' scherm erbij (zit relatief dichtbij het beeldscherm,...)
in april zou ik m kunne kopen.
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postja klopt,
4GB RAM DDR3
Windows 7 HP
1TB HD
CPU kan ik niks uit halen omdat je het exacte type niet hebt gegeven.
Ik vraag me af of jouw Pc er wel beter van wordt.
Comment
-
deze moet je gewoon zien:
YouTube - Bite Me - Episode 1 - "Outbreak" (Exclusive Machinima.com Live Action Series)
Alle ep bekijken, is echt vetOn a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postja klopt,
4GB RAM DDR3
Windows 7 HP
1TB HD
sata 3 schijfje erin, kost niks meer.
en een 20 inch scherm kost tegenwoordig ook niks meer en is helemaal niet zo groot.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...18 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...22 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment