6gb ram is overbodig met 4 kun je nog prima uit de voeten. net zoals de meeste "high end" troep weg gegooid geld is. 1TB hardeschijf is wel handig. Zeker nu de meeste games behoorlijk toenemen in formaat. mijn 500gb HD was ook in no time gevuld.
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View Post6gb ram is overbodig met 4 kun je nog prima uit de voeten. net zoals de meeste "high end" troep weg gegooid geld is. 1TB hardeschijf is wel handig. Zeker nu de meeste games behoorlijk toenemen in formaat. mijn 500gb HD was ook in no time gevuld.
kan altijd nog 2 of 4 gig bijzetten
Comment
-
Originally posted by STED View Postwat je zegt is bullshit fal, je bent inderdaad niet zoveel gb nodig, maar triple channel loopt veel sneller dan dual channel dus daar pak je je snelheid op. en 1 TB is niet alleen handig voor de ruimte, de schijven zijn veel sneller.
Ook met dual channel 4gb kun je nog perfect gamen met alles op de hoogste settings. Alles wat hier besproken wordt is niks meer dan gemierenneuk. FM heeft een bepaald budget en hoeft al die detaillistisch bagger niet.
De discussies hier zijn van het zelfde niveau als dwazen die denken dat een 8+ mb camera beter is en daadwerkelijke iets toevoegt. Terwijl iedereen met verstand weet dat alles boven de 8mb niks toevoegt is en dat je dan moet gaan letten op de soort lensen e.d.
Comment
-
Je moet natuurlijk ook rekening houden met het OS wat er op komt.
Ik dacht dat ik Win7 langs zag komen. Die heeft al heet wat memory voor zichzelf nodig wat verloren gaat als je games gaat spelen.
Precieze cijfers weet ik niet ga ik nu ook niet opzoeken ik heb andere dingen te doen maar dat wilde ik gewoon even erbij melden.Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
Zoveel verbruikt Win7 niet. met 4gb dual channel kan ik nog steeds alles draaien en snel genoeg. Moet alleen over een jaartje een nieuwe videokaart er in zetten. Mijn Geforce budget kaartje moet ik nu alles op semi-full draaien ipv alles op full.
Comment
-
1 gigabyte (GB) RAM (32-bit) or 2 GB RAM (64-bit)
Vind ik toch redelijk wat.
Heb ik van de Microsoft site dus is betrouwbaar.
Ik wil verder geen discussie starten ik wou het alleen melden.
*Ik zie nu zelf wel dat dit een beetje overdreven is. Ik heb zelf 4gb ram en 64 bit win7 en draai met msn aan 1.20 ram.*Last edited by laurann; 24-03-2011, 16:34.Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
ik heb gewoon de 32bit geinstalleerd. zie het nut niet om 64bit te installeren. voegt niks noemenswaardigs toe. meeste functies en menu's zet ik toch uit omdat het niks is. kan dus alleen zeggen dat met de 32bit versie genoeg hebt aan 4gb ram. ik draai nog tig programmas op de achtergrond, waarbij allerlei film/foto bewerkings spul en fritz schaak databases....zelfs dan haperen games niet.
Comment
-
-
Radeon HD 6850 vs Radeon HD 6950 2GB – Performance Comparison Benchmarks @ Hardware Compare
afgaande van de tests zou ik voor de 6950 gaan. Maar je al je hardware in rekening nemen en weten of je voeding goed genoeg is er voor. dat zou op zich geen al te groot probleem zijn. verder als de prijs inderdaad maar 30 euro verschilt tussen de kaarten en het nog steeds in de je budget past de 6950 nemen.
Comment
-
Gekeken naar wat F2P MMORPG's die misschien boeiend zijn.
Allods Online
Official Allods Online European Website - Your Free Fantasy MMO / MMORPG Game from gPotato.eu
Runes of Magic
Homepagina // Runes of Magic // Frogster
Dungeons and dragons online
Home | Dungeons & Dragons Online
Vindictus
Vindictus
Continent of the Ninth
Continent of the Ninth
Eens een paar proberen. RoM en DDO spreken me het meest aan.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...18 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...22 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment