Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tuurlijk zijn er ook wel kleinere kinderen die het spel spelen en hun vermogen om normaal te communiceren is af en toe laag, maar als je in een beetje serieuze guild zit. Zit je toch al gauw tussen de (jong)volwassene die vrij serieus bezig zijn met raiden/Battlegrounds/Arena en ga zo maar door..

De mogelijkheden zijn vrijwel oneindig er is voor ieder wat wils. Houd je van questen kan je dat oneindig doen, achievements behalen, gold verdienen voor allerlei mounts of abilities, professions trainen ....... Heb je dat allemaal bereikt en heb je zin om een andere class te perfectioneren begin je gewoon je volgende character en leert alles opnieuw vanuit een ander perspectief..

(Ik praat over WoW, voor de nietheletopiclezers..
    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
      Als je er geen ballen verstand van hebt zeg dan niks.

Nvidia loopt op dit moment voor op ATI. Prijs prestatie gezien blijft ATI ook dit jaar weer heer en meester. Een GTX460 is een zeer goede aankoop die je voor minder dan 130 euro kunt kopen. Als je 180 euro over hebt kan je beter een 6950 nemen. Deze kaart presteert beter dan de GTX560 (niet de oudere 460 dus).

Nvidia loopt zwaar achter? Onder welke steen heb jij geleefd? Hoewel ik een ATI fan ben is Nvidia een stuk verder op dit moment. Noem even een single kaart van ATI die krachtiger is of even krachtig als de GTX580. En kom dan niet met de 6990 aan aangezien Nvidia daar weer de GTX590 tegenover heeft.
      ben niet van plan meer dan 150 ballen voor een kaart te betalen, een sapphire HD6850 1gb is goed genoeg om alle huidige games te maxen, en a helemaal met een phenom quad core d'r bij. het kan altijd beter en duurder, maar zo kan ik het kopen van een pc nog wel 3 maanden uistellen.

Comment

• Ik heb niks met WoW. Dat komt omdat ik al jaren voor WoW MMORPG's speelde zoals Ultima Online, Everquest, Dark Ages of Camelot, Ryzom, Wish, Dark and Light en weet ik veel wat nog meer. Testte ook regelmatig MMORPG's in Alpha fase. Voordat WoW in Europa uit kwam had ik het al 3 jaar gespeeld via allerlei beta's. 6 maanden nadat het uit kwam was ik uit gekeken. Niet alleen op WoW, maar op alle MMORPG's. Het is allemaal 1 pot nat. En na Dark Ages of Camelot is het allemaal zwak en simplistisch met gebrek aan diepgang in vergelijking.

Heb de laatste 4-5 maanden nog wat MMORPg's geprobeerd zoals lord of the rings, dungeons and dragons, conan, rift en nog een paar. Maar het is allemaal niks meer.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
          Ik heb niks met WoW. Dat komt omdat ik al jaren voor WoW MMORPG's speelde zoals Ultima Online, Everquest, Dark Ages of Camelot, Ryzom, Wish, Dark and Light en weet ik veel wat nog meer. Testte ook regelmatig MMORPG's in Alpha fase. Voordat WoW in Europa uit kwam had ik het al 3 jaar gespeeld via allerlei beta's. 6 maanden nadat het uit kwam was ik uit gekeken. Niet alleen op WoW, maar op alle MMORPG's. Het is allemaal 1 pot nat. En na Dark Ages of Camelot is het allemaal zwak en simplistisch met gebrek aan diepgang in vergelijking.

Heb de laatste 4-5 maanden nog wat MMORPg's geprobeerd zoals lord of the rings, dungeons and dragons, conan, rift en nog een paar. Maar het is allemaal niks meer.
          Het huidige wow is niet meer vergelijkbaar met het wow uit de beta. Compleet ander spel.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
            Ik heb niks met WoW. Dat komt omdat ik al jaren voor WoW MMORPG's speelde zoals Ultima Online, Everquest, Dark Ages of Camelot, Ryzom, Wish, Dark and Light en weet ik veel wat nog meer. Testte ook regelmatig MMORPG's in Alpha fase. Voordat WoW in Europa uit kwam had ik het al 3 jaar gespeeld via allerlei beta's. 6 maanden nadat het uit kwam was ik uit gekeken. Niet alleen op WoW, maar op alle MMORPG's. Het is allemaal 1 pot nat. En na Dark Ages of Camelot is het allemaal zwak en simplistisch met gebrek aan diepgang in vergelijking.

Heroes of Newerth - Download Heroes of Newerth

Installeer en speel. Het kost even tijd voor je het goed door hebt, maar het is een van de beste spellen op de wereld.

Comment

• Ik weet dat als ik ooit WOW koop ik er aan verslaafd raak, dus ben maar mooi nooit begonnen.

Vandaag nog ff leren dan gaan we morgen Shogun 2 is aan de praat krijgen.

Comment

• Originally posted by Datel View Post
                Ik weet dat als ik ooit WOW koop ik er aan verslaafd raak, dus ben maar mooi nooit begonnen.

Vandaag nog ff leren dan gaan we morgen Shogun 2 is aan de praat krijgen.
                Heb vandaag een veldslag gehad...niet normaal. tegenstander was 1600man sterk en ik maar 650-700. Eerst met een Ninja hun leger vergiftigd. Daarna in battle 4 groepen van 120 archers verspreid in de bosjes verstopt met cavalry op de flanken achter een heuvel. Uiteindelijk had ik nog maar 50 man ofzo over terwijl de tegenpartij op de vlucht was hehe.

Dat micro-managen van je steden is wel beetje suf op den duur.

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                  Wat heb je ervoor betaald?
                  45,00 Euro:
                  Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch
                  Never send a boy to do a mans job!

Comment

• Trouwens ik bestel alles van deze site. nummer 1 zelfs als je mij kan vragen.

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                      ben niet van plan meer dan 150 ballen voor een kaart te betalen, een sapphire HD6850 1gb is goed genoeg om alle huidige games te maxen, en a helemaal met een phenom quad core d'r bij. het kan altijd beter en duurder, maar zo kan ik het kopen van een pc nog wel 3 maanden uistellen.
                      Meeste games. Alle games? Dacht het niet. Of wou je games als metro 2033 op de hoogste instellingen draaien? Zelfs een GTX580 krijgt daar soms framedrops onder de 20... Maar goed een HD6850 is zeker geen slechte koop maar als je nou eens 30 euro daarbovenop legt kan je een HD6950 kopen, die is een heel stuk sneller.

De 6950 is heel hard in prijs gedaald. Als je hem dan nog laat liggen voor een HD6850 die 30 euro minder kost dan ben je echt niet slim bezig. Maar goed de keuze is aan jou.

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                        Meeste games. Alle games? Dacht het niet. Of wou je games als metro 2033 op de hoogste instellingen draaien? Zelfs een GTX580 krijgt daar soms framedrops onder de 20... Maar goed een HD6850 is zeker geen slechte koop maar als je nou eens 30 euro daarbovenop legt kan je een HD6950 kopen, die is een heel stuk sneller.

De 6950 is heel hard in prijs gedaald. Als je hem dan nog laat liggen voor een HD6850 die 30 euro minder kost dan ben je echt niet slim bezig. Maar goed de keuze is aan jou.
                        Een 6850 is genoeg hoor, 6950 is meer voor editing, als je veel werkt met adobe after effects dan. dus voor games is 6850 maxed out wel goed genoeg. behalve paar spelen dan. maar ik ben heel blij met deze vid kaart!

Comment

• Hoe denken we over Star Wars: The old republic MMO?
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                            Hoe denken we over Star Wars: The old republic MMO?
                            Ja, was leuk voor een aantal uren.

Comment

• Dikke flop?
                              The Sky Ain't The Limit

Comment

• Originally posted by beat-boxer View Post
                                Een 6850 is genoeg hoor, 6950 is meer voor editing, als je veel werkt met adobe after effects dan. dus voor games is 6850 maxed out wel goed genoeg. behalve paar spelen dan. maar ik ben heel blij met deze vid kaart!
                                Gast asheblieft.. een HD6950 voor editing? Waar heb je het over? Een HD6950 is niet eens een high-end gaming kaart.. Dat is de 6970 en de 6990. Alhoewel je sommige 6950's ook kan flashen naar een 6970. Een 6850 is genoeg voor de gemiddelde gamer maar niet voor de veeleisende gamer.. bij lange na niet. Ik heb de kaarten zelf getest, GTX580, HD6850/6870/6950/6970, de kansloze GTX480, GTX560..

Het is immers mijn hobby. En heb genoeg high end pc's voor mensen samengesteld en geassembleerd. Wat dat betreft weet ik wel waar ik het over heb, al zeg ik het zelf. Maar goed mocht je er echt verstand van hebben dan zou je dat wel inzien. Ik kraak je overigens niet af. Mocht je dat gaan denken..
                                Last edited by Nex-; 23-03-2011, 23:24.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X