Tv kopen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tv kopen

Aangezien ik 0 verstand heb van computers,laptops & tv's hoopte ik erop dat mensen hier er vestand van hebben.

m'n voorkeur ging toch een beetje naar een Samsung vind het er gewoon mooi uitzien maarja wat het allemaal moet hebben dat weet ik zelf niet eens maar mischien is er iemand die dat wel weet.

mijn keuze was beetje gevallen in een Samsung PS42C450 of Samsung LE40B550 of dit een goeie keuze is weet ik niet.
    ik wou hem graag in de slaapkamer ophangen maarja mischien hebben jullie ideetjes of tips.

oowhja mijn prijsklasse ligt ongeveer bij de 500,- tot 700,-max.

wat ik ermee wil is vooral dvd's kijken via mijn laptop en erop kunnen wiien.
    hoop dat iemand mij wat kan vertellen erover die er vestand van heeft.
    Groetjes en alvast bedankt!
    Calisthenics / Street workout

Originally posted by IJsBlok View Post
    Aangezien ik 0 verstand heb van computers,laptops & tv's hoopte ik erop dat mensen hier er vestand van hebben.

m'n voorkeur ging toch een beetje naar een Samsung vind het er gewoon mooi uitzien maarja wat het allemaal moet hebben dat weet ik zelf niet eens maar mischien is er iemand die dat wel weet.

mijn keuze was beetje gevallen in een Samsung PS42C450 of Samsung LE40B550 of dit een goeie keuze is weet ik niet.
    ik wou hem graag in de slaapkamer ophangen maarja mischien hebben jullie ideetjes of tips.

oowhja mijn prijsklasse ligt ongeveer bij de 500,- tot 700,-max.

wat ik ermee wil is vooral dvd's kijken via mijn laptop en erop kunnen wiien.
    hoop dat iemand mij wat kan vertellen erover die er vestand van heeft.
    Groetjes en alvast bedankt!
    600hrz is wel nice.. maar de vraag is tot hoever zal je het merken?

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
      tja ik heb er geen verstand van ik zal denk ik helemaal niks merken

serround system gaat erop en de wii en verder laptop verder geen idee van allesxD

Comment

zou wel checken welke uitgangen je laptop heeft, het handigst is een hdmi dvi kabel maar moet je wel weten of je laptop dvi aansluiting heeft (waarschijnlijk wel als je hem recent hebt gekocht)

gr janjaap

Comment

ik heb deze asus nu anderhalf jaar dus vrij nieuw vind ik nog.

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
            600 hrz heb je denk ik niet voor die prijsklasse.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

ik heb zelf deze en kijk ook via me computer films http://www.budgethouse.nl/producten/...2lf2500_lcd_tv

bevalt mij erg goed.

die site is zo wie zo wel chill

Comment

Samsung UE32B6000 lcd televisie vergelijken? KIESKEURIG vóór u koopt

deze tv is de beste
                4 hdmi aansluitingen, voor xbox/playstation, voor hd decorder, dvd/blu-ray speler, enz
                Haarscherpbeeld.
                You think BIG
                You get BIG

Comment

Originally posted by Tiboon View Post

deze tv is de beste
                  4 hdmi aansluitingen, voor xbox/playstation, voor hd decorder, dvd/blu-ray speler, enz
                  Haarscherpbeeld.
                  Xbox heeft toch geen hdmi aansluiting? had toch dvi?

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
                    Xbox heeft toch geen hdmi aansluiting? had toch dvi?
                    als je de xbox360 elite(zwart) koopt/hebt dan heb je wel een HDMI aansluiting
                    You think BIG
                    You get BIG

Comment

deze tv is de beste
                      Haarscherpbeeld.
                      wat heb je aan 4 hdmi aansluitingen?
                      wat er allemaal aan moet zitten is laptop/wii voor de rest weet ik niet wat ik er nog meer aan moet sluiten.

Comment

wat er allemaal aan moet zitten is laptop/wii voor de rest weet ik niet wat ik er nog meer aan moet sluiten.
                        die 4 is een extra! :P
                        You think BIG
                        You get BIG

Comment

als je de xbox360 elite(zwart) koopt/hebt dan heb je wel een HDMI aansluiting
                          Ah ok

Comment

4 aansluitingen is best wel handig met het oog op de toekomst.
                            blu ray ix hdmi.
                            schotel ontvanger of ontvanger van de kabel 1x hdmi.
                            extra dvd 1x hdmi.
                            pc 1x hdmi.
                            Maar let op die moeten wel een hdmi uitgang hebben
                            van 100 naar 200 hertz zie je niet veel verschil. Maar ga je naar de 600 hertz zie je wel degelijk veel verschil. Led beeldbuis heeft wat vellere kleuren. Als je boven de 70 bent ervaar je die kleuren niet als geweldig. Ben je jong dan vindt je die kleuren wel beter. Binnekort komen de 3d ready op de markt. Ook de volledige 3D ,bij die toestellen is het zeker verstandig om naar de 600hertz te gaan.
                            Verder is het vaak persoonlijk welke TV je neemt De verschillen van beide toestellen goed overwegen.
                            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Voor Plasma gaan kan ook... is goedkoper in de aanschaf maar duurder in het energie verbruik (aan je verhaal te horen hoef je je daar geen zorgen om te maken?)

Ow ja... en voor mensen die er geen verstand van hebben geldt.... size does matter!

Heb zelf een plasma van LG 50inch.... bevalt goed....
                              "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X