Gratis tuinset

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gratis tuinset

Ik heb een houten tuinset die naar de stort gaat als niemand hem op komt halen (Nijmegen). Set is natuurlijk gebruikt maar met wat schuurwerk en lakwerk is het goed op te knappen.

Het gaat om 4 verstelbare stoelen en een tafel.
    "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

mischien idee om er foto's bij te zetten?
    Calisthenics / Street workout

Comment

Ik ben al te lui om te schuren en te lakken...

Maar ik zal eens kijken of ik morgen iets kan plaatsen.
      "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Ben benieuwd naar foto's inderdaad.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Bij deze

edit...

Die plankjes eronder zijn de andere stoelen. Alle schroeven etc zitten er nog bij (geloof ik)
          Attached Files

Comment

en die rooie slipper zit er bij ingegrepen?
            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
            There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by Mohr View Post
              Bij deze

edit...

Die plankjes eronder zijn de andere stoelen. Alle schroeven etc zitten er nog bij (geloof ik)
              @ Mohr zonde zou hem even opknappen man.. half dagje werk en je hebt een top tafel.. de stoelen duren iets langer.. als je er echt geen zin in hebt wil ik hem wel hebben.. kan ik mijn pa op bezigheidstherapie zetten en ik woon ook in Nijmegen dus das lekker makkelijk..
              CONSISTENT TRIANING! that's going to make the fucking difference between WINNING and LOSING between LIVING and DYING.

Comment

We hebben gisteren een nieuwe set gekocht dus wat mij betreft mag je hem hebben... Ik zit alleen ook op een ander forum waar ik hem heb aangeboden waar een geinteresseerde is... de eerste reactie mag hem hebben....

Comment

Geef hem maar aan die andere. Ik heb hem niet nodig.. vond het alleen wel leuk voor mijn pa..
                  Hij belde toevallig net en gaat volgende week 3 weken chillen op de Bahama's dus die heeft toch ook geen zin..
                  CONSISTENT TRIANING! that's going to make the fucking difference between WINNING and LOSING between LIVING and DYING.

Comment

Dus dan moet je scilderen schuren.
                    en aan die laaste foto ook timmerman zijn :P
                    Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

En toch is het gewild!! gereserveerd tot woensdag

Comment

Als ik de slipper erbij krijg wel, anders niet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X