Doen jullie nog andere sporten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Doen jullie nog andere sporten?

ik liet me zo nu en dan nog wel eens overhalen om op zondags met een biereftal te voetballen maar de laatste tijd komt daar nooit meer wat van omdat ik het te druk heb met andere dingen.

had ook vaak last van irritante blessures en dat kan je niet echt goed genbruiken als je serieus met bodybuilding bezig bent.

voor de rest ben ik wel een fervent voetballiefhebber en is Ajax natuurlijk mn favoriete club!

anyway,ik vind het wel leuk om te weten of jullie affiniteit hebben met andere sporten!

greetz

Ja ik heb jaren lang zelf in de autosport gezeten. maar door wat financiele tegenslag even een jaar in de ijskast geplaatst

Comment

ik heb er een tijd kick- thaiboxen bij gedaan. Maar ben nu gewoon puur bezig met het ijzer
      I live to end the game

Comment

Ik doe er op het moment niets bij, maar zit er wel over te denken om iets erbij te gaan doen... Maar dat zeg ik nu al een tijdje maar heb nog geen stappen ondernomen ervoor.

Comment

zoals ik al in een ander topic vermelde heb ik bijna altijd muay thai beoefent, daar er redelijk wat op conditie wordt getraind zeker als je in de ring gaat was ik een mager mannetje 55kilo, ben zo begonnen met bb om groter te worden en het viel me zo mee dat ik geen thai meer ben gaan doen. Heb ook lang minivoetbal gespeeld, gewone voetbal. Ben altijd een sportief type geweest maar nu is het enkel bb en de vrouw plezieren (is namelijk ook een sport) voor de rest geen tijd meer.

grtz
          stil growing

Comment

Ben vorig jaar gestopte met judoen vanwege studie (stage)

Echter nu heb ik weer veel vrije tijd en zal ik na de zomervakantie het judoen weer oppakken

Comment

doe in de zomer veel aan wielrennen. En wil nog steeds op kickboxen of aikido maar heb daar gewoon geen tijd vor op het moment.
              eat eat eat and look like a freak!

Comment

Ik heb even het pure body building even naast me gelegd, omdat ik voor mijn werk wat meer duurconditie moet hebben.
                Daarom doe ik naast 2 keer het lichaam te trainen, ook 2 keer per week lopen, 2 keer pw 1km zwemmen (goede vetverbrander&#33, 1 keer pw kickboxen en af en toe een survival run. Zo hoop ik een beetje alround te blijven.

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (real1972 @ Mrt. 06 2004,09:43)]Ja ik heb jaren lang zelf in de autosport gezeten. maar door wat financiele tegenslag even een jaar in de ijskast geplaatst
                  cool man!

met wat voor auto's racete je dan zoal?

lijkt me zelf ook wel kicken maar ik pas meestal niet in dat soort auto's,helaas.

greetz

Comment

Ik ben begonnen met een 1 zitter 450 kg en 500 pk dat trapt lekker door. daarmee heb ik een aantal jaren autocross en rally racing gedaan. Daarna door gegaan met rally in een ford focus.
                    Ik wou in 2005 met parijs dakar mee doen maar heb dat maar in mijn dromen kast neer gezet. Body building en autosport past niet bij elkaar zoals je al zelf zegt arie.

Dus wil ik nu huge naast de baan gaan staan!

Comment

zo 450 kg en 500 pk dat gaat erg hard dus wat voor auto was dat dan?? Want dat is al best hoge klasse dan volgens mij. Ga van het voorjaar zo race dag op zandvoort meedoen lijkt me ook wel kicke in megane race auto en formule ford rijden

Comment

is een eigenbouw auto. Is erg moeilijk uit te leggen wat het precies is. zal ff een foto plaatsen.

De motor kwam uit een toyota celica. alleen dan nog ff dikke tuning. zoals andere turbo, motormanagement. dan bewerken van de kop. andere zuigers de hele santakraam.

Kost wat maar dan heb je ook wat

Comment

heb je dat allemaal zelf gedaan want dat is wel gaaf als je het zelf kan

Comment

Och tja je leert het vanzelf!

veel afkijken en vragen.

alleen hoe plaats men hier een foto???

Comment

je kan bij image in het rijtje de internetadres van de foto zetten en dan komt het plaatje en als je zelf een topic start kan je volgens mij van je eigen pc plaatje uploaden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X