Sixpack minder sexy dan gedacht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sixpack minder sexy dan gedacht

Uit Australisch onderzoek naar onrealistisch gespierde mannenlichamen in reclameadvertenties, bleek dat vrouwen normale mannen met gemiddelde maten net zo aantrekkelijk vinden als hunky modellen met een sixpack en flinke spierballen.
    De proefpersonen kregen een nepadvertentie te zien met mannen in alle soorten en maten. Vrouwen beoordeelden de gemiddelde man en de gespierde man als 'even aantrekkelijk'. Mannen die de advertenties beoordeelden, werden achterdochtig van de opgepompte lichamen in de advertenties. Zij concludeerden dat de modellen extreem ijdel of homo moesten zijn.
    Uit het onderzoek blijkt dat gespierde kerels dus helemaal niet nodig zijn in advertenties en reclames. Een eerdere studie door Phillipa Diedrichs in 2008 bewees ook al dat vrouwen met een maatje meer net zo goed 'werkten' in reclames als de dunnere modellen.

Bron: MSN
    Website: Sixpacks minder sexy dan gedacht - ****Beauty & tips
    You think BIG
    You get BIG

Ik las het net inderdaad.. Wat een bullshit, ik geloof het niet. Vraag me af waar ze die vrouwen vandaan gehaald hebben.
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Ik las het ook al, ik zou dus trainen om er uit te zien als een ijdeltuit of een homo.. Fijnnn..
      "Straight outta gym"

Comment

haha, egt he.

ik ben alles behalve homo :P
        en dan lees ik dit. beetje jammer
        You think BIG
        You get BIG

Comment

Originally posted by Roy P View Post
          Ik las het net inderdaad.. Wat een bullshit, ik geloof het niet. Vraag me af waar ze die vrouwen vandaan gehaald hebben.
          Is wel bewezen hoor, vrouwen vallen niet zo zeer op gespierde mannen maar meer op normale mannen.

Comment

Komt dat ff goed uit voor jullie
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ik zag het ook, kreeg een mailtje van mn maten waarmee ik op vakantie ging met daarin het slechte nieuws. Hopelijk denken westerse vrouwen er toch anders over:P
              Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                Is wel bewezen hoor, vrouwen vallen niet zo zeer op gespierde mannen maar meer op normale mannen.
                En een combo van de twee?
                Dumbells build a bigger chest
                Barbells build a bigger ego

Comment

Het ging over de aantrekkelijkheid van reclamespotjes. Niet over de aantrekkelijkheid van mannen in het algemeen.

De reclame spotje met een normale man erin en een gespierde man waren beide even aantrekkelijk. De reclamespotje werd er niet beter door en het product zou zich er door ook niet beter verkopen.

Het is onzin om te zetten dat een vrouw beide even aantrekkelijk vindt. Er zit toch echt een verschil tussen een normale en een gespierde postuur. Het is een kwestie van voorkeur en geen gegeven feit dat beide even aantrekkelijk is.

Comment

welke soort vrouwen is heel belangrijk, zoals die ellegirl meisjes, kicken op borst en schaamhaar wtf....
                    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Tis ook gewoon echt per vrouw verschillend, iedereen kent toch wel vrouwen die wel op gespierde mannen vallen.
                      Natuurlijk doen ze dat niet allemaal maargoed smaken verschillen.

Comment

iron heeft geen schaamhaar, wat een faalbaas
                        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                          iron heeft geen schaamhaar, wat een faalbaas
                          loop jij maar rond met u behaarde ballen en pik, dit is 2010 niet 1950 falerd
                          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                          Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

sixpack is overrated

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                              loop jij maar rond met u behaarde ballen en pik, dit is 2010 niet 1950 falerd
                              en bedankt hé... wat is er mis met een gezonde bos haar ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X