WK voetbal 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kaka en Ronaldinho beginnen allebei links op het midden en maken actie naar binnen. 2 spelers die voor dezelfde positie strijden in feite. Net zoals vd Vaart en Sneijder kun je gewoon niet allebei tegelijk opstellen. Het is of/of. Ronaldinho zou alleen wat toevoegen als hij in het midden achter de spitsen zou kunnen spelen, maar de Brazilianen spelen niet met zo'n opstelling.

Comment

• Wat een stelletje amateurs die Nieuw-Zeelanders, en dan toch nog een punt pakken.

Comment

• ik had 2-1 voor zeeland. me eerste grote fout :P

Straks brazilie en portugal die gewoon winnen en dan kom ik alsnog aan me punten hehe.

Comment

• nieuw-zeeland laten winnen? wtf
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Ik gok dat Noord-Korea vanavond gaat winnen.

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
              nieuw-zeeland laten winnen? wtf
              wat is daar zo vreemd aan? Zo geweldig zijn landen als Slowakije niet hoor. Ze zijn van ongeveer zelfde niveau. sommige landen hebben gewoon niks op het WK te zoeken en zijn niks meer dan opvulling. Uitslang tussen zeeland en Slowakije maakt geen reet uit omdat ze toch niet door gaan naar de 8e finales. het heeft me wel wat punten in de pool gekost hehe.

Comment

• Ivoorkust - Portugal is tot nu toe redelijk saai (35 min gespeeld), op dat schot van CR na.
                Dumbells build a bigger chest
                Barbells build a bigger ego

Comment

• Als je dit saai noemt kan je beter jezelf afvragen waarom je kijkt.
                  Eindelijk eens een harde strijd.
                  Groeten

Comment

• 2 ploegen van niveau maar er zou een doelpunt moeten vallen om het helemaal open te breken
                    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
                      2 ploegen van niveau maar er zou een doelpunt moeten vallen om het helemaal open te breken
                      Dit bedoelde ik inderdaad.

Comment

• Ben 25 minuten te laat begonnen met kijken, dus ik heb wel een gedeelte van de eerste helft gekeken. Ik moet zeggen dat Ivoorkust beter speelt dan Portugal.

Comment

• Hopen dat Drogba er zo alsnog in komt.

Comment

• dit is 1 van de weinig wedstrijd die nog redelijk boeiend zijn. doelpunt zou het voltooien het liefst 2 voor portugal

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                              het liefst 2 voor portugal
                              Ik gun Portugal helemaal niks meer sinds 25 juni 2006...

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                                dit is 1 van de weinig wedstrijd die nog redelijk boeiend zijn. doelpunt zou het voltooien het liefst 2 voor portugal
                                weer een wedstrijd waar het gelijk spel is zonde.
                                ik had 2-0 voor portugal ingevult weer niet goed xD

nieuw zeeland dankzij 93ste min ook niet goed had 0-1 tegen ze voorspeld
                                Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X