Originally posted by Falstyr
View Post
Ik vind sowieso die slowmo's kut, een overtreding ziet er altijd erger uit dan dat het daadwerkelijk is. Hoevaak zag je op het toernooi dat spelers "kapot gingen van de pijn" en liggen te rollen en als de vrij trap gegeven is gewoon weer opstaan. Nog grappiger is als ze geen vrije trap krijgen en het spel gewoon doorgaat, heb je gezien hoeveel spelers spontaan snel opsprongen en weer doorgingen.
Jij zegt wel dat iedereen door een oranje bril kijkt, maar je zeikt nederland al het hele wk af en spanja prijs je de hemel in. Zo denderend vond ik spanje dit wk niet. Mooi heen en weer tikken, maar totaal niet scoren. Volgens mij bekeek jij de wedstrijd meer uit een spaanse bril. Zo komt het altans over.
Nogmaals, ik beweer niet dat nederland geen smerige overtredingen heeft gemaakt, dat zeker wel. Maar er was geen opzet in het spel als je mij vraagt. Spanje maakte een aantal zwalbes en stelden zich vaak aan. Als je de wedstrijd afzeikt door het grove en unfaire spel, dan zeik zowel spanje als nederland af en niet alleen nederland. Voor deze finale en de zwalbes van de spanjaarden, verdienen de spanjaarden geen fairplay award.
Comment