Nog twee minuten, wie volgt het?
WK voetbal 2010
Collapse
X
-
-
Zijn er nog mensen die speciaal vrij hebben genomen als Nederland moet voetballen?
Of die zich maandag ziek melden omdat ze zogenaamd ziek zijn
Ik moet werken maandag....zal wel lekker rustig zijn overal.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostZijn er nog mensen die speciaal vrij hebben genomen als Nederland moet voetballen?
Of die zich maandag ziek melden omdat ze zogenaamd ziek zijn
Ik moet werken maandag....zal wel lekker rustig zijn overal.
Het is zo dat we 1 uur per dag in totaal aan pauze hebben. En er wordt verwacht dat we ter compensatie 1 uur langer aanwezig blijven die dag omdat de wedstrijd meer tijd dan 1 uur in beslag neemt. Dus ik begin maandag om 8 uur ipv 9 want een uur langer blijven in de avond zie ik niet zitten.
Poule A vond ik de meest lastigste om te voorspellen qua uitslagen per wedstrijd en wie er ook daadwerkelijk door zou gaan. Ik had een 1-2 voor Mexico en later aangepast naar een 0-1...en nu werd het 1-1. Ach ja...
Het valt me trouwens op hoe weinig wedstrijden van de groepfase nu echt interessant zijn om te kijken. Dat zijn er maar 5-6 in totaal. Dan heb je nog 4 wedstrijden die op doelpunten festijn gaan eindigen. En de rest is het niet eens waard om te zien.
Comment
-
Net rode kaart voor Uruguay en nog 10mins te gaan...
Dusver eerste speel dag vond ik Zuid-afrika wel verrassend. De 1-1 was 1 van de 3 mogelijke uitslagen die ik had bedacht, maar uiteindelijk voor een 0-1 Mexico gegaan. Moet een keuze maken en de mijne was fout wat dat betreft. Mexico en Zuid Afrika zijn wat mij betreft de twee die door gaan in Poule A
Uruguay-Frankrijk is een trieste pot zoals al verwacht. Beiden zijn gewoon slecht ongeacht wat voor reden er voor is. Anelka met zijn acties en knullig bal verlies, passes op Ribery die te laat gezien worden en als er dan gepasst wordt dan is het recht in de voeten van een tegenstander. Uruguay speelt ook niet echt als een team wat iets op een WK te zoeken heeft. Laag bal tempo, hoop gerommel met af en toe een wild schot van afstand die nergens op slaat of een per ongeluk kansje op het doel. Is gewoon erg amateuristisch en irritant om te zien van beiden partijen. Had een 1-1 voorspelt omdat ik had verwacht dat 1 van die kansjes die per ongeluk voor zouden komen er wel in zouden gaan. Maar het blijft bij 0-0 dusver... ook een gelijkspel dus boeiend :P
-edit-
nu frankrijk met 1 man meer speelt hebben ze opeens wel de mogelijkheid om sneller de bal rond te laten gaan in de laatste 5 minuten. lekker op tijd begonnen met spelen flapdrollen.Last edited by Falstyr; 11-06-2010, 21:21.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...22 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: