Joran van de sloot dood ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gameface View Post
    Precies, dat van Nataly, maar die deze afrikaanse dame(of peruaans ofzo..). Dan had hij in Aruba vast moeten zitten. En hij heeft niet bekend dat hij haar heeft vermoord maar dat ze zelf een aanval kreeg enzo.
    dan had hij haar maar geen shit moeten voeren.
    dus....

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
      dan had hij haar maar geen shit moeten voeren.
      dus....
      Uiteindelijk heeft zij dat shotje alcohol gedronken, en niet Joran.. dat kan je hem niet kwalijk nemen.

Comment

Uiteindelijk heeft zij dat shotje alcohol gedronken, en niet Joran.. dat kan je hem niet kwalijk nemen.
        je hebt gelijk...

Comment

Wel dat hij haar in de oceaan heeft gedumpt....

Comment

Jorannnn wat heb je met der gedaan??????
            Groeten

Comment

Originally posted by MisterX View Post
              Wel dat hij haar in de oceaan heeft gedumpt....
              Dat is niet bewezen.

Comment

Hij heeft het zo'n beetje toegegeven op video....

Comment

Originally posted by MisterX View Post
                  Hij heeft het zo'n beetje toegegeven op video....
                  Hij heeft 24 verschillende verhalen bekent aan de politie.
                  Zegt helemaal niks.....hij is nog steeds hoofdverdachte nummer 1 maar zolang er nog geen bewijs is gevonden tegen hem is hij onschuldig.

Geloof trouwens niet dat hij die 2de moord heeft gepleegd.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

joran

hou ff op hoor, die gozer nog beschermen ook..... heeft ie van die moeder 200.000 dollar gevraagd en dan zou ie zeggen waar het lijk zou liggen, HOE FUCKING ZIEK is die gozer, wat denk je dat zo'n moeder moet doorstaan?

Hij is gewoon de grootste homo uit de nederlandse geschiedenis ik zou graag een avondje gaan stappen met hem dan kan ie het licht van binnen zien....

JORAN als ooit niets te doen hebt en je leest dit soort artikelen daag ik je uit te reageren stomme gladiool...

ga maar lekker 25 jaar zitten mediahoer dat je bent, je wou zeker deze moord net zo als bij nathaly doen, uiteindelijk ook geld vragen bij die man zeker zodat je verder kunt gaan met je poker spelletje, stomme ezel van dat geld had je allang op de baham's kunnen zitten.

Die jongen heeft zich in een wereldje gemengd waar ie niet meer uitkomt het begon allemaal erg stoer maar nu snijd ie zichzelf in zijn vingers...

het recht zal uiteindelijk toch zegevieren...

Voor de moeder van joran, helaas heb je niet de keuze gehad om te kiezen maar met zo'n zoon ( die waarschijnlijk zelfs schijt aan ze vader heeft na de korte dood ) kan je niet echt blij zijn. wens jou dan wel succes met dit alles.

Comment

mooi gesproken leroyw

+ 1
                      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik bescherm hem niet......van mij part word hij 100 x per dag in zijn reet genomen in peru.
                        Zijn helaas feiten......ze hebben nog geen bewijs tegen hem gevonden.
                        Ook nu weer in deze moordzaak is nog niks 100% zeker.

Kijk dat hij niet helemaal spoort is 1 ding wat zeker is. tijd terug was hij Thailand bezig met vrouwenhandel.....nu weer die afpersing van die ouders.
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

haha Leroyw eindelijk iemand die er goed over denkt, waarom zijn uberhoud mensen die goed over hem praten.

hij is gewoon een cociane junkie met een zieke geest, ik hoop dat hij daar in peru de maximale straf krijgt.

joran sus6 daar

Comment

Ik geloof dat niemand hem hier beschermt, alleen is iemand onschuldig tot het tegendeel bewezen is, en Joran is nog niet veroordeeld, daarnaast weten wij natuurlijk niet alle feiten, of zijn jullie er allemaal zelf bij geweest? Ik niet in ieder geval.

Comment

Ik was erbij, mijn 2e naam is Deepak.
                              Groeten

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                                Ik bescherm hem niet......van mij part word hij 100 x per dag in zijn reet genomen in peru.
                                Zijn helaas feiten......ze hebben nog geen bewijs tegen hem gevonden.
                                Ook nu weer in deze moordzaak is nog niks 100% zeker.

Kijk dat hij niet helemaal spoort is 1 ding wat zeker is. tijd terug was hij Thailand bezig met vrouwenhandel.....nu weer die afpersing van die ouders.
                                Mooi gesproken Ashley

+1.

Jullie moeten je op de feiten concentreren.

Hij was 17 toen het gebeurde en misschien wou hij uitsloven met al die verhalen enzo.. toen ik 17 was deed ik ook rare dingen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X