Sinds ik zwervers in de gracht gooi maak ik de gains van mn leven.
Mocros Rwina
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by roelinho View PostVeel lastpakken zijn wel moslim. Just sayin'
Denk dat veel mensen het geklaag ook baseren op cijfers en media.
En al heb je vaak/weinig last van ze kwa ervaring, dan nog vind ik het niet kunnen om het dan over de hele bevolking te hebben.
Dan vind ik dat je iedereen gelijk moet behandelen en niet puur omdat het toevallig een ander geloof heeft+ huidskleur.
Als je bijv. islam scholen wilt sluiten, sluit dan ook de christenen scholen....
Marja dat vind ik, en er zullen heel veel niet mee eens zijn en daar gaan we ook nooit uitkomen.
Comment
-
Originally posted by DeRakker View PostTja ieder zijn ervaring, heb er nog nooit last van gehad.
Denk dat veel mensen het geklaag ook baseren op cijfers en media.
En al heb je vaak/weinig last van ze kwa ervaring, dan nog vind ik het niet kunnen om het dan over de hele bevolking te hebben.
En je mag heel de bevolking niet over dezelfde kam scheren maar er zijn echt wel problemen met de machocultuur die heerst bij vooral noord-afrikaanse jongeren."We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Comment
-
waarom deze discussie, het is algemeen bekent dat die gasten complete buurten terroriseren. Natuurlijk zijn er ook goeie maar dat is met alles je hebt goeie en slechte het gaat erom dat die buitenlanders te gast zijn in het land dat onze voorouders opgebouwt hebben.
En dus niet de bedoeling is dat ze het naar de klote helpen.
En als je niet begrijpt wat ik daar mee bedoel je moet je even naar opsporing verzocht kijken .
Dat progamma zou niet bestaan als al die buitenlanders hier niet waren .
Het punt van meerdere malen de fout in gaan, is gwoon het land uit.
Ben ik dan ook een grote voorstander van.Mind is everything.
Comment
-
Originally posted by Roy P View PostVan alle Marokkanen boven de 40 jaar leeft 62% van een uitkering. Onder Marokkaanse jongeren is de werkloosheid 40% (ze verlaten school zonder diploma).
Hiervoor gaat ons belastinggeld dus naar toe...
Eigenlijk is het best simpel. Kansarme immigranten het land niet binnenlaten, en de mensen met een dubbele nationaliteit/verblijfsvergunning die zich niet gedragen na hun celstraf het land uit.
en dan kunt ge over marokkanen beginnen te praten
praten achter de pc is makkelijk man
als je man bent zeg dat face a face tegen een mocroo ma jullie zijn alltijd zo
achter de pc
hoerenzoon
Comment
-
Originally posted by Xplode View Posteerst moet je tellen hoeveel nederlandse homo's er zijn
en dan kunt ge over marokkanen beginnen te praten
praten achter de pc is makkelijk man
als je man bent zeg dat face a face tegen een mocroo ma jullie zijn alltijd zo
achter de pc
hoerenzoon
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
5 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment